Dat dit nog kán in Nederland! Vier kilometer fietsen naar een búshalte. Wat romantisch plattelandsquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
15 km gaat ie echt wel fietsen hoor, wordt je groot en sterk van.Heb het vroeger ook altijd gedaan. Maar dit is wel ietsje verder. Gelukkig moet ie nog wel een kilometer of 4 fietsen naar de bushalte. Anders werd ie helemaal zo'n slap gebakje.
Luie aap ..quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest van Hoogezand naar Groningen fietsen, maar ging meestal met de bus.
Soury!!!![]()
Nee . Claire zeker niet, Huub waarschijnlijk gebrek aan tijd.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef dieenebart het volgende:
Ik zie Huub en Claire nog niet helpen met verhuizen![]()
![]()
Ook al is het van 4hoog naar 1hoog. Maar één trap in plaats van negen trappen.![]()
Jumparound komt trouwens helpen, heeft hij beloofd.
Én langs de weilanden hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dit nog kán in Nederland! Vier kilometer fietsen naar een búshalte. Wat romantisch plattelands
Dat deed ik met de trein.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest van Hoogezand naar Groningen fietsen, maar ging meestal met de bus.
Soury!!!![]()
niets romantisch aan hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat dit nog kán in Nederland! Vier kilometer fietsen naar een búshalte. Wat romantisch plattelands
Dat wil ik eigenlijk best serieus overwegen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:36 schreef CarOnline het volgende:
Buuv zullen we naar Pinkpop gaan?
Ik heb zin in een feestje
Beetje maar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees net dat Claire een meisje krijgt, dat wist ik niet![]()
Ik loop zeker achter he?
is mijn broertje. Die heeft tegenwoordig één rechterhand!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee . Claire zeker niet, Huub waarschijnlijk gebrek aan tijd.....
Is Jumparound van Fok? Voor 1 april moet je over.
Is ze zwanger dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees net dat Claire een meisje krijgt, dat wist ik niet![]()
Ik loop zeker achter he?
Ja ik ook toen ik mijn ov had, maar daarvoor kreeg ik van mijn ouders altijd een maandkaart voor de bus, die ik wel eens kwijt raakte.quote:
Plattelands wel, maar romantischquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Woonde je in zo'n gehuchtquote:
Wanneer moet het ongeveer gaan gebeuren ook alweer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Beetje maar.
Maar geeft niet. Het is er nog niet, immers.
Echt?!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk best serieus overwegen!komt er behalve
Bruce Springsteen
wat leuks?
O ja Jumparound was degene die op Fok! gooide dat je het met een Fok!ster deedquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
is mijn broertje. Die heeft tegenwoordig één rechterhand!![]()
En voor 1 april gaat wel lukkenOok zonder hulp van het DGK-duo.
Zou het wel leuk vinden als Jaap kwam helpen - één keer de trap op en we kunnen een ambulance bellen voor die vetklep!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
Zou het wel leuk vinden als Jaap kwam helpen - één keer de trap op en we kunnen een ambulance bellen voor die vetklep!
Eh.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer moet het ongeveer gaan gebeuren ook alweer?
Ben of wordt?quote:Ik durf niet naar Lowlands omdat ik dan altijd zwanger ben![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?!![]()
![]()
Ik heb een tentje!![]()
Ohhhhh zullen we doen?
Ik durf niet naar Lowlands omdat ik dan altijd zwanger ben![]()
![]()
Ja komt heeeeeeeeel veel leuks!
Placebo, the Killers, Snowpatrol, Anouk, Caroline, Madness, the Kooks, the Ting Tings
Je broertje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Madnessquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?!![]()
![]()
Ik heb een tentje!![]()
Ohhhhh zullen we doen?
Ik durf niet naar Lowlands omdat ik dan altijd zwanger ben![]()
![]()
Ja komt heeeeeeeeel veel leuks!
Placebo, the Killers, Snowpatrol, Anouk, Caroline, Madness, the Kooks, the Ting Tings
Ja ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Madness![]()
Oh ff kijken hoe wat en wanneer enzo. Of ik niet in de knoop kom met werk
Hey blonde, november duurt nog 8 maandenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh.
Dat kan je beter aan Ome Bart vragen. Ik heb werkelijk geen idee.
November?
Hey Lampie, dat weet ik heus wel hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey blonde, november duurt nog 8 maanden![]()
Ik dacht eerder eind juni.
JA! Moekes dagje uit!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik ook eigenlijk
Maar lijkt me echt hartstikke leuk. Oma heeft wel zin in een verzetje
mauricequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je broertje.
Als ik aan je broertje denk, hoor ik Maurice zeggen: 'Hij heejft wel een mooje poownie'
Ach wél!quote:
Gevalletje 'roepen zonder na te denken'.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hey Lampie, dat weet ik heus wel hoor!
Ja, nee, ik heb ook geen idee hoe lang zo'n dracht duurtquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gevalletje 'roepen zonder na te denken'.![]()
jammer, had je toch hoger ingeschat
Eh drie dagjes danquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JA! Moekes dagje uit!![]()
Kruipen we uit ons hokje, en hup!
Bij jou iedere keer 22 maanden toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb ook geen idee hoe lang zo'n dracht duurt
Oh, bloody hell. Kweenie of ik dat ga trekken.quote:
Als het stiekem van Jaap isquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb ook geen idee hoe lang zo'n dracht duurt
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bij jou iedere keer 22 maanden toch?
Ja dat is het leukste natuuk anders mis je de helft!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, bloody hell. Kweenie of ik dat ga trekken.maar eind van deze week weet ik meer over hoe en wat. Morgen gaat mijn nieuwe sollicitatie de deur uit.
![]()
En nu ga ik pitten.anders ben ik morgen zo moej.
Dat solliciteren schiet ook maar niet op. Kun je niet gewoon bij een bedrijf naar keuze binnen wandelen en ergens aan een bureau dingen gaan doen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, bloody hell. Kweenie of ik dat ga trekken.maar eind van deze week weet ik meer over hoe en wat. Morgen gaat mijn nieuwe sollicitatie de deur uit.
![]()
En nu ga ik pitten.anders ben ik morgen zo moej.
Ik zie het!quote:
Ja maar die kosten 75,- en een kaart voor 3 dagen 140.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het!![]()
Alleen heb ik dan ws geen geld over, ivm huisje.
Maar ik zie dat je dus voor elke dag los kaarten kan kopen?
Echt heet stom maar ik dacht echt dat er altijd alleen dagkaarten voor maandag waren?
Dat heb ik geprobeerd. Kreeg ik geen salaris aan het eind.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat solliciteren schiet ook maar niet op. Kun je niet gewoon bij een bedrijf naar keuze binnen wandelen en ergens aan een bureau dingen gaan doen?
Vergeleken met een gemiddeld concert valt het wel mee. Drie dagen is iets meer kwantumkorting.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar die kosten 75,- en een kaart voor 3 dagen 140.
Dus duur grapje, 1 dag.
Ik zou niet durven!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef Copycat het volgende:
Noem je me nu een zonderlinge couch potato?
Ja, maar die neem ik dan natuurlijk gewoon van huis mee!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vergeleken met een gemiddeld concert valt het wel mee. Drie dagen is iets meer kwantumkorting.
Een patatje met is daar pas duur. [ afbeelding ]
Die is allang koud op dag drie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar die neem ik dan natuurlijk gewoon van huis mee!
Maar wel lekker! Speciaal met veel uitjes, zodat je het gevoel hebt tenminste nog iets gezonds binnen te krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vergeleken met een gemiddeld concert valt het wel mee. Drie dagen is iets meer kwantumkorting.
Een patatje met is daar pas duur. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die is allang koud op dag drie.
Patat met is toch niet speciaal met uitjes. Dat is helemaal niet te betalen daar!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel lekker! Speciaal met veel uitjes, zodat je het gevoel hebt tenminste nog iets gezonds binnen te krijgen.
Ik herinner me dat het beiden 1 muntje was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Patat met is toch niet speciaal met uitjes. Dat is helemaal niet te betalen daar!
Geweldig nummer.quote:
Heb de CDquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig nummer.
Volgens mij ook het enige nummer wat ik van ze ken.
Voor de mayo alleen bedoel je hè?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat het beiden 1 muntje was.
Maar dat was lowlands, en vroeger.
Oh, dan ga ik ook even luisteren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig nummer.
Volgens mij ook het enige nummer wat ik van ze ken.
Oh dàn wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voor de mayo alleen bedoel je hè?![]()
[..]
Oh, dan ga ik ook even luisteren.
Dat degene die het post het een goed nummer vindt spreekt voor zichquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dàn wel?![]()
Als ZIJ het zegt wel? Ik weet genoeg jonge!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |