Sterkte met de laatste loodjes, mevrouw Z. Het is de vrouw die lijdt, hè? De man staat er maar schaapachtig bij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:28 schreef Tokay het volgende:
Sterkte met de laatste loodjes, Z en geZin.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het sonnet mijn favoriete dichtvorm is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:47 schreef Lienekien het volgende:
Vind je dat mooi, Erik? Of ben je in de studie aanbeland bij de moderne literatuur?
Is een 'Doddel' net zoiets als een teerbeminde?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het sonnet mijn favoriete dichtvorm is.
Ik ook wel een beetje hoor, M (m'n vrouw) slaap slecht en ik dus ook, al weken geen behoorlijke nacht gedraaid. M kan 's middags nog dutjes doen als G (dochter) slaapt, ik zit dagen maar wat 'glazig' naar m'n computer te staren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterkte met de laatste loodjes, mevrouw Z. Het is de vrouw die lijdt, hè? De man staat er maar schaapachtig bij.
Of 'ruwbeminde' zoals zzooddiiaakk zo mooi zei.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is een 'Doddel' net zoiets als een teerbeminde?
Ze draagt 9 maanden lang je kind, ondergaat een bevalling, legt je kind nog een half jaar aan d'r boezem, geeft haar vormen voor altijd op, en dan ga jij zeuren om een beetje moeheid op je werk? Daar kan ik nou plaatsvervangend ziedend om worden!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje hoor, M (m'n vrouw) slaap slecht en ik dus ook, al weken geen behoorlijke nacht gedraaid. M kan 's middags nog dutjes doen als G (dochter) slaapt, ik zit dagen maar wat 'glazig' naar m'n computer te staren.
Ik leef 9 maanden met een labiele hormonenbom en ben nuchter bij de bevalling, waar M onder de endorfine en adrenaline zit. Maar toegegeven, het lijkt me geen pretje, zo'n zwangerschap.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze draagt 9 maanden lang je kind, ondergaat een bevalling, legt je kind nog een half jaar aan d'r boezem, geeft haar vormen voor altijd op, en dan ga jij zeuren om een beetje moeheid op je werk? Daar kan ik nou plaatsvervangend ziedend om worden!
Maar verder wel rot voor je, natuurlijk. Slaapgebrek sucks.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:35 schreef Z het volgende:
Misschien wel omdat mannen niet zwanger kunnen zijn en dus nooit zullen weten hoe het is.
Heb je ooit al eerdere delen gespeeld?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb dus dat verdomde Civilization 4 gehaald maar ik bak er dus geen zak van dus wie gaat me es effe helpen want die tutorial is dus niks waard hè. Waart. gehaalt. back.
Heb ik jou soms om commentaar gevraagd, Claudia_x?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
Sterkte met de laatste loodjes, mevrouw Z. Het is de vrouw die lijdt, hè? De man staat er maar schaapachtig bij.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het sonnet mijn favoriete dichtvorm is.
Ik speel geen Civ meer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb dus dat verdomde Civilization 4 gehaald maar ik bak er dus geen zak van dus wie gaat me es effe helpen want die tutorial is dus niks waard hè. Waart. gehaalt. back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |