Vind ik niet aardig, dat jij denkt dat jezelf slim bent.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Vind ik niet aardig, dat je hem zo dom inschat
Vind ik niet leuk, dat jij dat uit de lucht grijpt dat ik dat heb gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef Yel het volgende:
[..]
Vind ik niet aardig, dat jij denkt dat jezelf slim bent.
Dat vind ik nou onbegrijpelijk. Dat mensen niet willen zeggen waar ze op hebben gestemdquote:
Schijnt best lekker ja. Nu een 2-uur durende reis terug maken naar huys. Adiosquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:48 schreef Yel het volgende:
Burakius, hoe is het ermee? Zonnetje schijnt, heerlijk he
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef xminator het volgende:
Er is een nieuwe vrouw en goeroe is weer druk bezig
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:43 schreef xminator het volgende:
Goh, GoeRoe is er als de kippen bij...
Vrij frappant....
Hesap veriyoquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Ik zit al de hele al de hele tijd op fok. Check mijn posthistory anders ofzo. Ik ga alleen niet tegen mezelf praten. Daarnaast was jij er niet veel later bij
Ha! JE BENT ERBIJ!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Ik zit al de hele al de hele tijd op fok. Check mijn posthistory anders ofzo. Ik ga alleen niet tegen mezelf praten. Daarnaast was jij er niet veel later bij
Anders krijg je dat weerquote:
Daar heb je ook een punt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Anders krijg je dat weerMaar je hebt gelijk. Ik hoef me niet te verantwoorden aan een jochie van 12.
Gaat uitstekend. En met u?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef Min-e het volgende:
Hoe is het met meneer X? Alles naar wens?
Wat jij wil, jochiequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt.
Maar ik heb gewoon gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |