Ik kreeg een grootquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:18 schreef jevader het volgende:
Zo dan, bedankt hoor! Die kan ik weer in mn zak steken!. PSst ben jij toevallig 14 en voorzien van een subtiel bollend kontje?
De grote vraag is: waarom zo'n kutfoto als hij overduidelijk bedoeld is om je lichaam te showen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kreeg een groot-gevoel toen ik je fotoboek bezocht en deze foto zag:
[ afbeelding ]
Tja, dan moet je wat doen om de aandacht van die 20% te trekkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:37 schreef IlsjePils het volgende:
Zo'n foto op fok zetten terwijl 80% man is
Verplicht elke pagina posten deze...quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:40 schreef trifko het volgende:
Lakitu hoe heet deze chick:
[ afbeelding ]
Nou of menig vrouw op fok hier warm van wordt weet ik zo net nog nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, dan moet je wat doen om de aandacht van die 20% te trekken
jaaahaa, maar dat weet de belg hij toch nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:46 schreef IlsjePils het volgende:
[..]
Nou of menig vrouw op fok hier warm van wordt weet ik zo net nog niet
Als ie dit leest welquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
jaaahaa, maar dat weet de belg hij toch niet
God bestaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:40 schreef trifko het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:35 schreef kingmob het volgende:
De grote vraag is: waarom zo'n kutfoto als hij overduidelijk bedoeld is om je lichaam te showen?
Allebei sterke punten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:37 schreef IlsjePils het volgende:
Zo'n foto op fok zetten terwijl 80% man is
monster triceps.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kreeg een groot-gevoel toen ik je fotoboek bezocht en deze foto zag:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb jij genoeg betere redenen om niet tevreden te zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Als je dik bent hoor je ook niet tevreden te zijn met jezelf. En ja, ik ben zelf ook wat te zwaar dus daar werk ik hard aan.
Jezus, wat een theorieën allemaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef Verluste het volgende:
Merendeel van de mensen gaan fitnessen omdat ze onzeker over zichzelf zijn, en denkt dat hun omgeving hun beoordeelt op hun uiterlijk. Dat is slechts voor een deel waar. Deze mensen haken ook heel snel af.
Je hoort te gaan fitnessen als jeje goed voelt over jezelf, en zelfvertrouwen hebt. Als je dat hebt ga je fitnessen omdat je het waard bent, niet om waardevol gevonden te worden.
Fitnessen om zelfvertrouwen te krijgen is een heel slechte motivatie waarmee je heel snel zal afhaken. Zelfvertrouwen komt van binnen, en niet van buiten als je voor de spiegel staat. De onzekerheid blijft.
Waarmee ik terug kom op 14 jarige sletjes: 14 jarige sletjes zijn al überonzeker omdat ze nou eenmaal puber zijn. Het is alleen slecht dat ze dan gaan fitnessen, dat is helemaal niet goed voor je spier- en botgroei.
Laat staan dat ze dan teveel nadruk leggen op het uiterlijk. en daarmee vergiftigd worden voor de toekomst.
Kapsonesbitches in spé waardoor de NL man liever een Braziliaanse of Russische vrouw binnenhaalt.![]()
Kolere.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:40 schreef trifko het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, weten hun ook wel hoor. Alleen ze zoeken een excuus om een lui bestaan te blijven leven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Jezus, wat een theorieën allemaal. Wat dacht je van fitnessen om nog wat beweging te krijgen in een anders lui en automobilistisch bestaan?
Ik fitness gewoon om die pens van me d'r af te krijgen. Simpelquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef Heremeteit het volgende:
Jezus, wat een theorieën allemaal. Wat dacht je van fitnessen om nog wat beweging te krijgen in een anders lui en automobilistisch bestaan?
Denk dat een groot deel hier dat ook wel zou willen, alleen niet naar de sportschool durft omdat ze zich schamen, en het daarom hier maar afkrakenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik fitness gewoon om die pens van me d'r af te krijgen. Simpel
Die homo heb ik wel es gezien met uitgaan.. bah bah bah... Zijn die chicks dom ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:24 schreef Nielsch het volgende:
Ze gaan erheen om dit soort kerels te ontmoeten, duh!
[ afbeelding ]
En als ze dan jarenlang zijn misbruikt en verkocht als hoer gaan ze aandacht lopen trekken in talkshows en met boeken enzo.
En DAARNA gaan ook de moeders van al die meisjes aandacht lopen trekken in talkshows en met boeken over 'het leven van een moeder van een meisje dat in de macht van een loverboy'.
Allemaal fucking aandachttrekkers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |