Wie heeft het hier over betalen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Shoombak het volgende:
je hebt toch al betaald, dan heb je volgens mij al genoeg 'bedankt'
Nog bedankt he!quote:
Ja, jij ook! Dit weekend weer?quote:
Nee, niet echt hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:07 schreef Ccake het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat jij een ware romanticus bent, TS.
Zo van Bedankt voor het aanbod, maar ik neuk nog liever de deurmat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef pisnicht het volgende:
Ik bedank soms voordat ik sex heb. Meestal als de vrouw een grotere schaduw heeft dan mij..
OKquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef HeatWave het volgende:
inkoppertje: ik word meestal bedankt.
Juistemquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo van Bedankt voor het aanbod, maar ik neuk nog liever de deurmat?
Cool! Bedankt alvast!quote:
Ik gooi er meestal een pak meel in...even wachten en dan afkloppen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef RM-rf het volgende:
Ik vind het ook wel netjes, dan weet de dame ook dat het voorbij is en kan ze een handdoekje halen voor de natte plek.
Bij jou zou ik ook bedanken jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef HeatWave het volgende:
inkoppertje: ik word meestal bedankt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef Sicstus het volgende:
Ik heb weleens gehoord of gelezen, dat vrouwen het niet prettig vinden als de man na afloop van de seks de vrouw bedankt voor de sex. Klopt dat, en waarom is dat dan zo? Het lijkt mij wel netjes namelijk.
En dat is tijdens de seks niet erg, maar daarna killing.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Vrouwen na de sex bedanken? -0_
Dan voelen ze zich meteen een echte hoer.
Precies. En hoe reageer je eigenlijk op zoiets?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is tijdens de seks niet erg, maar daarna killing.
Nee dat verschilt ook echt veel van de werkelijkheid. xDquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Vrouwen na de sex bedanken? -0_
Dan voelen ze zich meteen een echte hoer.
dan mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef pisnicht het volgende:
Ik bedank soms voordat ik sex heb. Meestal als de vrouw een grotere schaduw heeft dan mij..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef jogy het volgende:
Vraag je ook beleefd of je klaar mag komen?
Juist. Alsof de vrouw het zich allemaal laat welgevallen ter bevrediging van de man.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Iemand bedanken doe je toch als het van 1 kant komt?
Dat kan toch? Stel dat je als man moe thuis komt van je werk, en je vrouw of vriendin hangt voor de tv om een soap ofzo te kijken, en jij vraagt of ze je even wil pijpen ter ontspanning. Misschien heeft zij daar wel niet zo'n zin in, maar doet ze het voor jou. Dan is een bedankje toch op zijn plaats?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Iemand bedanken doe je toch als het van 1 kant komt?
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat kan toch? Stel dat je als man moe thuis komt van je werk, en je vrouw of vriendin hangt voor de tv om een soap ofzo te kijken, en jij vraagt of ze je even wil pijpen ter ontspanning. Misschien heeft zij daar wel niet zo'n zin in, maar doet ze het voor jou. Dan is een bedankje toch op zijn plaats?
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat kan toch? Stel dat je als man moe thuis komt van je werk, en je vrouw of vriendin hangt voor de tv om een soap ofzo te kijken, en jij vraagt of ze je even wil pijpen ter ontspanning. Misschien heeft zij daar wel niet zo'n zin in, maar doet ze het voor jou. Dan is een bedankje toch op zijn plaats?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Uhm.. wow? Okay. Ja.. ik dacht altijd dat het geile juist was dat je het beide graag wilt enzo maargoed kan fout zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Sicstus het volgende:
[quote]Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef Ccake het volgende:
[..]
Het boeit jou niet of ze er zin in heeft of niet?
[/quote
Op zich niet, nee. In een relatie moet je dingen voor elkaar over hebben, vind ik.
Rapedaten kan schijnbaar ook heel geil zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:08 schreef Ccake het volgende:
[..]
Uhm.. wow? Okay. Ja.. ik dacht altijd dat het geile juist was dat je het beide graag wilt enzo maargoed kan fout zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het liefst zo'n hele grote kaart met 'bedankt lieve kwiwi, ben alweer niet gekomen' eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |