Gewoon doen, je krijgt een melding als een code niet goed is voordat je de wachttijd krijgt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef matthijst het volgende:
Hoe kan je checken of een presale code nog werkt?
Probeer ff uit te vinden welke ik vanochtend gebruikt heb.
En als ik er twee wil?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:15 schreef matthijst het volgende:
Als je maar 1 kaartje wilt: die zijn er volgens mij voor elke dag zowat nog (wel een 400-rij kaart, dus bovenaan)
Dat is helemaal kut voor je. Maar zijn daar nog redelijk wat plekken voor beschikbaar dan, die rolstoelplekken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:17 schreef denthemen het volgende:
Het is al meer dan 10 uur geleden en nog steeds niemand kunnen bereiken van dat kut o2 ding, tyfus service
Ik heb geen idee, niets of niemand van dat bedrijf is te bereikenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut voor je. Maar zijn daar nog redelijk wat plekken voor beschikbaar dan, die rolstoelplekken?
Dat hij er maar in mag stikkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:19 schreef Knoflook het volgende:
Vriend van me verkoopt zijn code. 20 euro
Alleen de laatste concerten is nog een redelijke kans, de eerste 20 zitten bijna zo goed als vol!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:20 schreef alexis_ het volgende:
Ik heb een uur geleden mijn code gekregen, maar het werkt niet
Bij elke datum krijg ik
Sorry, no exact matches were found, but other tickets may still be available.
Ik zit idd naar de laatste datums te kijken. Gewoon op 1 datum blijven staan en 100x refreshen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Alleen de laatste concerten is nog een redelijke kans, de eerste 20 zitten bijna zo goed als vol!
gewoon nog een keer proberen. Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:20 schreef alexis_ het volgende:
Ik heb een uur geleden mijn code gekregen, maar het werkt niet
Bij elke datum krijg ik
Sorry, no exact matches were found, but other tickets may still be available.
Mijn vader heeft het over VIER cijfers achterop kan dat ook kloppen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:01 schreef matthijst het volgende:
Ik ben ff aan het testen voor je
Je hebt de kaart niet nodig trouwens.
Alleen creditcardnummer, vervaldatum en de 3 cijfers achterop.
Ik heb er hier 1 met 3 cijfersquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het over VIER cijfers achterop kan dat ook kloppen?
Wachtwoord moet zijn. de naam van je card, en daar de eerste letter van. Dus: V (ista) M (astercard) dan banknummer iets. en dan sec code.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het over VIER cijfers achterop kan dat ook kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |