van Bild:quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De Bild zegt dus bij de ouders... Daar reageerde ik op.
quote:Seine Eltern sollen 18 Waffen legal zu Hause aufbewahrt haben. Ob sich der Ex-Schüler aus dem Arsenal bedient hat, ist noch nicht bekannt.
Yup. Ook niks mis mee. Gebruik maken van alle kanalen die er zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
CNN is druk aan het twitteren....
en CNN doet dat altijd, deden ze ook bij de ramp met Turkish Airlines.
Ik weet dat ze het tegenwoordig allemaal doen en ik snap dat je alle kanalen wilt gebruiken, maar een neergestort vliegtuig vind ik net ff iets anders dan een schietpartij op een school.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoezo? Dat doen ze bij alles tegenwoordig. Je ziet immers ook honderden cameraphones te voorschijn komen als er een keer iets gebeurt.
Als dat de redenen zijn, kun je het enkel voorkomen door vroeg in te grijpen bij nummer 1. 2 & 3 kun je inderdaad weinig mee, tenzij de leraren van hoge kwaliteit zijn. Heb geen ervaring met Duitse leraren (in Duitsland), dus kan daar niets over zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
1. Gepest.
2. Niet blij met leraren
3. Slechte resultaten
Zulke dingen voorkom je niet, en zullen ook nooit worden opgelost.
quote:bild_aktuellesAmoklauf: Täter ist weiter auf der Flucht. Er hat einen Autofahrer in seiner Gewalt. Er durchbrach die Polizei-Absprerrungen
Maar wel auto's gejat en buiten @ random mensen neergeschoten toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb in geen van de delen een school belaagd hoor..
Kijk eens goed om je heen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:28 schreef PDOA het volgende:
Het is gewoon de schuld van al die geweldadige films zoals Hostel en Saw en videogames. Het is toch belachelijk en te idioot voor woorden dat de held in een computerspel zoals Grand Theft Auto een gevaarlijke crimineel is die zonder pardon enorme massaslachtingen kan aanrichten onder de bevolking?? Geen wonder dat labiele figuren opgehitst worden om dit soort dingen in het echt te gaan uitvoeren.
telegraaf.nlquote:Dader schietpartij (17) aangehouden
WINNENDEN, woensdag - De politie heeft inmiddels de schutter die woensdag op de middelbare Albertville school in het Duitse Winnenden een bloedbad veroorzaakte aangehouden. Het zou gaan om een 17-jarige oud-leerling van de school die bovendien ook een bekende van de politie zou zijn.
Opmerkelijk is dat de ouders van de jeugdige dader legaal 18 wapens in huis gehad zouden hebben. Het is nog niet duidelijk of de schutter zich bediend heeft van een van de wapens afkomstig uit zijn ouderlijk huis.
Speciale eenheden van de politie hebben kort na de schietpartij het ouderlijk huis van de dader bestormd daarbij is de moeder van de dader voor verhoor meegenomen. De vader van de schutter zou een bepaald niet onbemiddelde ondernemer zijn uit een nabijgelegen dorp.
Over een mogelijk motief van de dader, die de school twee jaar geleden verliet, is op dit moment nog niets bekend.
Waarom niet? Opgeruimd staat netjes. Deze jongen heeft tien mensen vermoord. Als hij het niet zelf doet, zou ik de doodstraf een prima passende straf vinden. Waarom zou een samenleving nog geld uitgeven aan zo'n iemand? Dat ontgaat mij echt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
En nu maar hopen dat die knul niet de kans krijgt de hand aan zichzelf te slaan.
Dan voel je je ook wel de koning te rijk als je vrijgelaten wordt door zo'n mafketel...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:29 schreef RvLaak het volgende:
De gegijzelde is vrijgelaten bij de snelweg, volgens onbevestigde berichten. Op N-TV stream (zie mn eerder links)
Kan ook fake zijn, welk profiel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Op twitter staat dat hij nog meer mensen in de binnenstad heeft neergeschoten.Nog onbevestigd
Komt hij er té makkelijk vanaf...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom niet? Opgeruimd staat netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |