ziek bn lichamelijk of geestelijk niet in orde: zo ~ als een hond; daar word ik ~ van dat staat me gruwelijk tegenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef IJsbergsla het volgende:
Wer-ken wer·ken werkte, h gewerkt 1 bezig zijn, zijn krachten gebruiken: aan een roman ~ 2 betaalde arbeid verrichten, een beroep uitoefenen: waar werk je?; werk ze! werk prettig! 3 uitwerking hebben: op de zenuwen ~ invloed uitoefenen op 4 krimpen en uitzetten van hout door weersinvloeden || iets naar binnen ~ opeten; iem de kamer uit ~ maken dat hij de kamer verlaat
Ben je verkouden ? Er komen allemaal dingen uit je neus namelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ziek bn lichamelijk of geestelijk niet in orde: zo ~ als een hond; daar word ik ~ van dat staat me gruwelijk tegen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef WurM het volgende:
Beetje matige webcam, maar:
[ afbeelding ]
Een wasknijper met ingebouwd ledje... Lang leve beurzen
HS, wanneer maak jij weer een leuke reeks ?quote:
Zodra me vriendin de deur uit is, en ik dingen in huis kan vinden wat in me neusgaten pas.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
HS, wanneer maak jij weer een leuke reeks ?![]()
Een bierflesje pastte bij mij trouwens ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zodra me vriendin de deur uit is, en ik dingen in huis kan vinden wat in me neusgaten pas.
quote:
Nope, ik ga gewoon in huis op zoek naar dingen waarvan ik denk, hééé misschien past dat wel in me neus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |