Och, GeenStijl = pure marketingquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Omdat ik de manier waarop GS de aandacht op zichzelf vestigt aanstootgevend vind. Ik vind het best grappig dat een 30-jarige (oke dan, 29) wannabe-kakkerstudent Ella Vogelaar in verlegenheid brengt (voorbeeld!), maar dat we daar elke dag weer aan herinnert moeten worden, totdat ze EINDELIJK eens iets nieuws hebben verzonnen om in de media te komen (zoals bijvoorbeeld een tv-zender... Alsof we daar nog niet genoeg van hebben), dat gaat me te ver.
Dumpert is van GS. Ik hou van consequent zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heeft dat íets te maken met de dumpert?
je hebt het overleefdquote:
De manier waarop ze marketen stuit mij tegen de borst. En mooie zin, die dikgedruktequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, GeenStijl = pure marketing
Natuurlijk produceren ze bullshit, maar het slaat wel gigantisch aan. Vergeet niet dat miljoenen laagopgeleide ventjes het helemaal fantastisch vinden. Wat denk je dat er gebeurt als ze het concept gaan aanpassen? Dan verliezen ze leden. Je kunt alleen maar respect hebben voor die gasten. Alles wat ze doen komt in het nieuws, en ze worden er alleen maar groter door. Natuurlijk, ze hebben vage dingen op die website staan, maar FOK kan er in bepaalde opzichten nog veel van leren.
Wat een onzin. Dumpert is totaal iets anders dan GS zelf. Het is gewoon een mirror met filmpjes en foto's die je op tal andere sites ook wel kunt vinden. Reacties zijn GS niveau maar daar hoef niet naar te kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Dumpert is van GS. Ik hou van consequent zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoals gezegd: ik houd van consequent zijn.
Je vindt KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoals gezegd: ik houd van consequent zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je vind KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?
Je zegt zelf al dat de plaatjes en filmpjes op Dumpert ook op genoeg andere sites staan... Ik volg gewoon de FOK! weblog een beetje en ik zie bijna hetzelfde, zonder dat irritante roze kroontjequote:
nouja echt totaal iets anders kan ik nou ook weer niet zeggen. Komen genoeg dingen vanuit geenstijl op te staan en ook de humor is er ongeveer hetzelfde. Geenstijl en Dumpertquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dumpert is totaal iets anders dan GS zelf. Het is gewoon een mirror met filmpjes en foto's die je op tal andere sites ook wel kunt vinden. Reacties zijn GS niveau maar daar hoef niet naar te kijken.
Vind ik KLB kut?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je vindt KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?
jij leert ook nieuwe dingen over jezelf hierquote:
laat ze zoekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef WurM het volgende:
Zijn ze nu allemaal op zoek naar een quote van mij waarin ik zeg dat KLB kut is?
Het was slechts een paradigmaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef WurM het volgende:
Zijn ze nu allemaal op zoek naar een quote van mij waarin ik zeg dat KLB kut is?
ik leer nog eens wat hier.quote:
De kern van de discussie was ook waarom ik GSquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat ze zoeken
bij tijden is KLB ook kut, en who cares?
ieder z'n smaak
daaromquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef WurM het volgende:
[..]
De kern van de discussie was ook waarom ik GSvond en volgens mij heb ik dat aardig uiteen gezet... Maar goed, laat ze maar lekker zoeken idd
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?quote:
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef WurM het volgende:
[..]
De kern van de discussie was ook waarom ik GSvond en volgens mij heb ik dat aardig uiteen gezet... Maar goed, laat ze maar lekker zoeken idd
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |