Ja, omdat het dumpert is is het meteenquote:
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waar komt jouw voorliefde voor oude dode mannen vandaan?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannen
nee nou ben ik daar wel weer op uitgekeken. Dode mannen ook trouwens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, als het van u mag zou ik uiteraard Keeley Hazell als SC thema preferen boven oude dode mannen
de zelfkennisquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, omdat het dumpert is is het meteenaangezien ik verstandelijk gehandicapt ben en geen argumenten kan geven zeg ik maar dat dumpert
is want dan ben ik stoer.
dat is nog geen antwoord op mijn toch wel oprecht bedoelde vraagquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind dat hele GSquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, omdat het dumpert is is het meteenaangezien ik verstandelijk gehandicapt ben en geen argumenten kan geven zeg ik maar dat dumpert
is want dan ben ik stoer.
Ik vind psychologie en filosofie gewoon erg interessantquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
dat is nog geen antwoord op mijn toch wel oprecht bedoelde vraag
gewoon omdat je met een domme opmerking komt, geef dan gewoon argumenten waarom dumpertquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind dat hele GSAlles eraan. Dus Dumpert ook...
En waarom sta jij ineens op je achterste poten als ik iets zeg over het plaatje waar we nu over moeten praten
Ik snap nu waarom jij postbode bentquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de zelfkennis![]()
[..]
dat is nog geen antwoord op mijn toch wel oprecht bedoelde vraag
Dikke tieten, mooi gezichtje, mooie benen, te vaak gezien deze week. Uitgeluld. Dan liever een filosoof die elke dag op exact hetzelfde tijdstip aan exact dezelfde wandeling begon en die vermoedelijk stierf als maagd. Daar valt veel meer over te discussieren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
is het ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind psychologie en filosofie gewoon erg interessant
aha je hebt door dat dat is omdat ik dan weinig uren maak en dus meer tijd met mijn gezin heb?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
gewoon omdat je met een domme opmerking komt, geef dan gewoon argumenten waarom dumpertzou zijn,
[..]
Ik snap nu waarom jij postbode bent
Ok, game on:quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Dikke tieten, mooi gezichtje, mooie benen, te vaak gezien deze week. Uitgeluld. Dan liever een filosoof die elke dag op exact hetzelfde tijdstip aan exact dezelfde wandeling begon en die vermoedelijk stierf als maagd. Daar valt veel meer over te discussieren.
Waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind dat hele GSAlles eraan. Dus Dumpert ook...
en dat afgeleid uit die postquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aha je hebt door dat dat is omdat ik dan weinig uren maak en dus meer tijd met mijn gezin heb?
Oh en dat komt zeker niet doordat je geen diplomas hebt, aangezien je alleen als postbode weinig uren kan maken, met beroepen waarvoor je hoogopgeleid moet zijn kan dat namelijk niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aha je hebt door dat dat is omdat ik dan weinig uren maak en dus meer tijd met mijn gezin heb?
geen idee, maar dat vind ik een vies wijfquote:
GS is gewoonquote:
Hoe kun je dit nou vies vinden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geen idee, maar dat vind ik een vies wijf
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh en dat komt zeker niet doordat je geen diplomas hebt, aangezien je alleen als postbode weinig uren kan maken, met beroepen waarvoor je hoogopgeleid moet zijn kan dat namelijk niet.
Kijk, jij snapt hetquote:
vrij gemakkelijk hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou vies vinden?![]()
[ afbeelding ]
Vooral stoer doen als iemand zijn mening nog aan het typen kan zijn. Dan lijk je heus niet nog meer een kneus dan je al was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
GS is gewoonjewait, hij kan geen argumenten geven maar het is wel
want dat is stoer, weet je tochh
Heeft dat íets te maken met de dumpert?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Omdat ik de manier waarop GS de aandacht op zichzelf vestigt aanstootgevend vind. Ik vind het best grappig dat een 30-jarige (oke dan, 29) wannabe-kakkerstudent Ella Vogelaar in verlegenheid brengt (voorbeeld!), maar dat we daar elke dag weer aan herinnert moeten worden, totdat ze EINDELIJK eens iets nieuws hebben verzonnen om in de media te komen (zoals bijvoorbeeld een tv-zender... Alsof we daar nog niet genoeg van hebben), dat gaat me te ver.
verlicht me! hoe? mij lukt het niet namelijk.quote:
Oh, en dan vergeet ik dat hele gedoe waardoor ik in eerste instantie een hekel had aan GS: Schrijf toch normaal Nederlands. Dat hele wannabe-Franse gedoe met 'feauteau' en dan als meervoud 'feauteaux', wat in het Frans beide wordt uitgesproken als 'foto'quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Omdat ik de manier waarop GS de aandacht op zichzelf vestigt aanstootgevend vind. Ik vind het best grappig dat een 30-jarige (oke dan, 29) wannabe-kakkerstudent Ella Vogelaar in verlegenheid brengt (voorbeeld!), maar dat we daar elke dag weer aan herinnert moeten worden, totdat ze EINDELIJK eens iets nieuws hebben verzonnen om in de media te komen (zoals bijvoorbeeld een tv-zender... Alsof we daar nog niet genoeg van hebben), dat gaat me te ver.
Och, GeenStijl = pure marketingquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Dumpert is van GS. Ik hou van consequent zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heeft dat íets te maken met de dumpert?
je hebt het overleefdquote:
De manier waarop ze marketen stuit mij tegen de borst. En mooie zin, die dikgedruktequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, GeenStijl = pure marketing
Natuurlijk produceren ze bullshit, maar het slaat wel gigantisch aan. Vergeet niet dat miljoenen laagopgeleide ventjes het helemaal fantastisch vinden. Wat denk je dat er gebeurt als ze het concept gaan aanpassen? Dan verliezen ze leden. Je kunt alleen maar respect hebben voor die gasten. Alles wat ze doen komt in het nieuws, en ze worden er alleen maar groter door. Natuurlijk, ze hebben vage dingen op die website staan, maar FOK kan er in bepaalde opzichten nog veel van leren.
Wat een onzin. Dumpert is totaal iets anders dan GS zelf. Het is gewoon een mirror met filmpjes en foto's die je op tal andere sites ook wel kunt vinden. Reacties zijn GS niveau maar daar hoef niet naar te kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Dumpert is van GS. Ik hou van consequent zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoals gezegd: ik houd van consequent zijn.
Je vindt KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoals gezegd: ik houd van consequent zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je vind KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?
Je zegt zelf al dat de plaatjes en filmpjes op Dumpert ook op genoeg andere sites staan... Ik volg gewoon de FOK! weblog een beetje en ik zie bijna hetzelfde, zonder dat irritante roze kroontjequote:
nouja echt totaal iets anders kan ik nou ook weer niet zeggen. Komen genoeg dingen vanuit geenstijl op te staan en ook de humor is er ongeveer hetzelfde. Geenstijl en Dumpertquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dumpert is totaal iets anders dan GS zelf. Het is gewoon een mirror met filmpjes en foto's die je op tal andere sites ook wel kunt vinden. Reacties zijn GS niveau maar daar hoef niet naar te kijken.
Vind ik KLB kut?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je vindt KLB kut, dus eigenlijk vind je heel FOK kut. Je bent immers consequent, nietwaar?
jij leert ook nieuwe dingen over jezelf hierquote:
laat ze zoekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef WurM het volgende:
Zijn ze nu allemaal op zoek naar een quote van mij waarin ik zeg dat KLB kut is?
Het was slechts een paradigmaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef WurM het volgende:
Zijn ze nu allemaal op zoek naar een quote van mij waarin ik zeg dat KLB kut is?
ik leer nog eens wat hier.quote:
De kern van de discussie was ook waarom ik GSquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat ze zoeken
bij tijden is KLB ook kut, en who cares?
ieder z'n smaak
daaromquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef WurM het volgende:
[..]
De kern van de discussie was ook waarom ik GSvond en volgens mij heb ik dat aardig uiteen gezet... Maar goed, laat ze maar lekker zoeken idd
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?quote:
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef WurM het volgende:
[..]
De kern van de discussie was ook waarom ik GSvond en volgens mij heb ik dat aardig uiteen gezet... Maar goed, laat ze maar lekker zoeken idd
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.
niet eens?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?
Dat weet ik, maar daar ging de discussie in eerste instantie niet over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als in dat je consequentie een beetje dom is.
Nee. Ik had gehoopt dat je hem zou vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus ga zoeken naar een quote van jou waarin je zegt dat je de KLB kut vindt?
Dat was in principe hetzelfde. Niet dat het voor WurM geldt blijkbaar maar toch is het hetzelfde.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....
zeker, ben ik met je eens hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was in principe hetzelfde. Niet dat het voor WurM geldt blijkbaar maar toch is het hetzelfde.
Als je Geenstijl kut vindt dan hoef je niet perse Dumpert kut te vinden omdat het van hetzelfde bedrijf is. Het zijn twee totaal verschillende concepten onder één dak.
Ben je nou écht dom of doe je net alsof? Wurm zegt: "Dumpert is kut, want het is van GS, en GS is bagger". Waarom vindt Wurm Dumpert dan kut? Omdat hij consequent is, zegt ie. Dan zou je dus als voorbeeld FOK kunnen nemen. Als ONZ kut is vanwege de users en de dingen die daar gepost worden, zou je dus kunnen zeggen: ONZ is onderdeel van FOK, ONZ is kut, dus omdat ik consequent ben vind ik heel FOK bagger. Het gaat dus niet per se over WurM, maar dat had je kennelijk niet echt begrepenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik zag ook wel een vergelijking van je maat voorbij komen waar van ik dacht: tja.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |