doe jij die banner evenquote:
keelpijnquote:
thee met honingquote:
Volgens mij is de definitieve uitslag ''Nee''.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:29 schreef murp het volgende:
Poll: Olep als ONZ mod?Ja, als extra mod Ja, als vervanging van ... Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Olep zal blauw worden ik zeg het je!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens mij is de definitieve uitslag ''Nee''.
Paul zal ooit blauw worden, mark my words.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Olep zal blauw worden ik zeg het je!!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
Wat een kut TT zeg, en wat een kut lapohad m bijna. Nja next time better.
ja de dag dat ze besluiten om alle users blauw te maken en crew zwartquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul zal ooit blauw worden, mark my words.
Een leuk doel in je leven!quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
wat een kut lapohad m bijna. Nja next time better.
Dan ben ik weg hier.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul zal ooit blauw worden, mark my words.
ik heb ja als extra gestemdquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, als vervanging van.... Murp
Heb NEE gestemd, daar niet van
Dan wil ik ook wel extraquote:
Te laat nuquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een leuk doel in je leven!
[..]
Dan ben ik weg hier.
Nooit murp, murp blijft, weet je wel niet hoe lang ik 'Murp voor mod' in mijn UI had.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, als vervanging van.... Murp
Heb NEE gestemd, daar niet van
Murp is ook goed, ik plaatste de opmerking alleen omdat hij de poll had geopentquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nooit murp, murp blijft, weet je wel niet hoe lang ik 'Murp voor mod' in mijn UI had.
trots?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:45 schreef appelsjap het volgende:
09. 196 appelsjap
Heb gister 196 baggerposts geplaatst
Ja best wel, en jij?quote:
stoer heyquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:45 schreef appelsjap het volgende:
09. 196 appelsjap
Heb gister 196 baggerposts geplaatst
ik gok idd op 1 aprilquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
beter dan paul in de TT
[..]
ja de dag dat ze besluiten om alle users blauw te maken en crew zwart
ik had teminste goede propagandaquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nooit murp, murp blijft, weet je wel niet hoe lang ik 'Murp voor mod' in mijn UI had.
tis maar wat je goed noemtquote:
en dat heb je te danken aan appelsjap?quote:
quote:
en wie maakt de Olep WEL mod ui?quote:
boemdik voor ONZ modquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer word ik mod?
Zegt de grootste nutteloze baggeraar (naast paultjuhhh) die op dit forum rondhuppeltquote:
en een hoop andere users ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een leuk doel in je leven!
[..]
Dan ben ik weg hier.
moet daar dan ook een ui voor komen?quote:
klinkt goed van de grootste provocateur van FOK!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zegt de grootste nutteloze baggeraar (naast paultjuhhh) die op dit forum rondhuppelt
mm, kwestie van smaak denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
moet daar dan ook een ui voor komen?
gister was paul dat nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
klinkt goed van de grootste provocateur van FOK!
yup, komt door mn koortsquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
gister was paul dat noggedeelde eerste plaats ofzo
Och, Agent provocateur, niets mis mis dacht ik zo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
paul is sowieso alles dat negatief isquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
blijft er in ieder geval een beetje levenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, Agent provocateur, niets mis mis dacht ik zo.
iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
paul is sowieso alles dat negatief is
och, we menen dr niets van, het is maar internetquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
blijft er in ieder geval een beetje levenof dat altijd leuk is, is weer iets anders.
Die denkt dat hij grappig is. Komt er nog wel achter dat dat niet zo is waarschijnlijk pas als hij de shredder ontmoetquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd
Florian_ weet gewoon niet beter, die blijft gewoon zuigen tegen mij
Lieverd, zuigen tegen jou? Jij komt net weer met deze reactie aanzetten zonder enige reden:quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd
Florian_ weet gewoon niet beter, die blijft gewoon zuigen tegen mij
quote:
Behalve als het om paul gaat natuurlijk. Dan zijn we bloedserieus!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och, we menen dr niets van, het is maar internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |