Ik denk dat hij ze het liefst naar een soort van Auschwitz stuurt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Stel dat jij gelijk hebt, waarom denk je dan dat het beter is om ze te weren op universiteiten? Vanuit jouw optiek zou je ze juist moeten "verlichten".
Hu, wat? Het is laatquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeg. Je mengt je wel op het perfecte moment in deze.. euh.. "discussie" hè
gehandhaafd natuurlijk, waarom zou hij zoiets op den duur afschaffen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze het liefst naar een soort van Auschwitz stuurt.
Ik kan het best van zijn standpunt begrijpen. Immers de nationalisme zit hem in het bloed. Maar ik vraag mij af hoe Atatürk het had gewild. Dat een verbod op hoofddoeken bleef gehandhaafd, of op den duur afgeschaft.
Heeft niets met nationalisme te maken. Wat dat betreft neig ik in sommige standpunten ook naar een nationalistischer Turkije, zonder een superioriteitsgevoel, zonder minderheden te onderdrukken, etc., etc.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze het liefst naar een soort van Auschwitz stuurt.
Ik kan het best van zijn standpunt begrijpen. Immers de nationalisme zit hem in het bloed. Maar ik vraag mij af hoe Atatürk het had gewild. Dat een verbod op hoofddoeken bleef gehandhaafd, of op den duur afgeschaft.
Dat je de perfecte moment hebt uitgekozen om een reactie achter te laten. Net wanneer iedereen mekaar loopt uit te scheldenquote:
Ohquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat je de perfecte moment hebt uitgekozen om een reactie achter te laten. Net wanneer iedereen mekaar loopt uit te schelden![]()
Dit is nieuw voor mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Bovendien is het hoofddoek eind jaren '80 verboden, dus ver na Atatürk.
Kijken of themagnificent neutraal kan blijven : )quote:
Ik doe het licht nu uit....quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Kijken of themagnificent neutraal kan blijven : )
Oh jeej, nu is het licht uit doen ineens geen ban meer waard natuurlijk, alleen als clio het er over heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:10 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik doe het licht nu uit....
Ik ga slapen. Een goed nachtrust allen.
Clio, ik hoop dat de duivel je aanrandt in je dromen.
Valt reuze mee. Yel deed haar intrede in dit topic middels een rel en ze komt nu Clio tegen die ook van rellen houdt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:11 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik moet jullie vingers echt verbouwen he...![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |