2e foto (shirtje met sokjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:17 schreef Nijna het volgende:
Ik had een lijstje gemaakt met de maten erbij, maar dat heb ik blijkbaar weer gewist... dus even uit mn hoofd de maten erbij:
Maar hier is het dan Fuente (of anderen die interesse hebben...)
[ afbeelding ]
pyamaatje maat 68 licht rose
[ afbeelding ]
cremekleurig shirtje van prenatal maat 68 volgens mij. Sokjes van de AH met een strikje op de tenen.
[ afbeelding ]
romper korte mouw met figuurtjes h&m maat 68. romper lange mouw geel, rainbowbabies maat 62-68 (bij 1 van de knoopjes in t kruis zit er een laddertje in de stof).
[ afbeelding ]
shirt met korte mouwen aubergine kleurig, rainbowbabies, maat 74-80 (die kleur staat Mirte echt niet), shirtje hele korte mouw, creme kleur maat 68.
[ afbeelding ]
Wit setje, linnen met katoen, tuniekje/jurkje en broekje maat 68. Ik heb broekje en "jurkje" nog wel eens afzonderlijke gebruikt.
Ik zat er inderdaad aan te denken voor onder de douche! Goed om te weten dat dat dus echt goed kan!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef Mibos2 het volgende:
Fruppel onder de douche, eten aan/op tafel, mee helpen koken op het niet kookgedeelte van de keuken enz. enz. Ik gebruik hem ook nog steeds voor Eva en voor Kaith heb ik hem tot heel lang gebruikt nog onder de douche...
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:35 schreef LadyS het volgende:
Gisterenavond is er niks meer van gekomen (ging onverwacht uit eten). Dus de planning is nu dat ik het vanavond of morgenochtend ga doen!
Reinhilde, wat vind je van 3 euro ex. verzendkosten?
De achterste is vergeven, de voorste zoekt nog een nieuwe eigenaarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saffier heeft eerste keus, die heeft eerst geroepen.
Ze zijn gebruikt maar verder nog hartstikke goed. Als je ze ff een sopje geeft zijn ze weer netjes.
Ik heb er stickers los bij, die er nog opgeplakt kunnen worden om hem wat aan te kleden. Wij hebben ze gewoon kaal gelaten omdat die stickers er vaak toch weer afgaan na verloop van tijd.
Ik vraag er 35 voor.
Ymme ik heb nog wel wat! Ik had laatst al gezegd dat ik foto's zou maken, ik hoop dat ik vanavond of morgen wat kan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:07 schreef ymme het volgende:
Nog mensen die zwangerschapskleding in maat 46/48 hebben op zolder
Ik heb interesse hoor. Met mijn werk heb ik toch wel elke dag schone kleren aan, en tja, heb liever teveel dan te weinig. En om alles nu nieuw te gaan kopen.
Ga met mijn moeder wel leuke stelletjes voor as bruiloft en verjaardagen kopen.
5 juni gehele dag bruiloft.. Van nogal saaie vriendenMaar goed, de hele ploeg bij elkaar is dan altijd wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |