Misschien heb ik er nog 1 staan boven... maar die hebben we op het KDV gebruikt, staat wel Mirte haar naam op, als we 'em nog hebben zal ik eens kijken of ik dat eraf kan poetsen... Ik ga straks wel even kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:10 schreef Noli. het volgende:
Beetje crosspost...
Zijn er toevallig mensen die de nieuwe (beetje doorzichtige) Pampers billendoekjesbak uit de blije doos niet gebruiken?
Ik vind 'm namelijk erg fijn en zou er wel een paar (voor boven en reserve enzo) bij willen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:34 schreef Lenaatje het volgende:
Fuente dit heb ik nog liggen:
H&M, maat 68, zit ook een luierbroekje bij
[ afbeelding ]
Spijkerjurkje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dit is wat je zoekt maar ik heb onderstaande slaapzakken (links 100 cm, rechts 110 cm)quote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Jelief het volgende:
Ik zoek nog steeds slaapzakken, saffier had je al gekeken? Iemand anders nog?
Is het niet goedkoper om gewoon te kopen... ze zijn vaak in de opruiming bij Hema of Prenatal voor iets van 9 a 10 euro. En misschien zijn ze ook wel te koop bij een Wibra of Hans Textiel voor een leuk prijsje. Ik heb er een voor Lennon en die kostte 11 euro bij de Hema....quote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef Jelief het volgende:
Lief snoop maar in de grote maten heb ik genoeg zakken, het gaat om het maatje dat Ruben nu aanheeft. Ik denk dat ik maar wat lange ritsen ga halen op de markt en zelf wat in elkaar zet. Stof genoeg en zo bewerkelijk is een slaapzak niet.
Dit had je eerder moeten zeggen joh, ik heb er hier ook nog een liggen waar niets mee gedaan wordtquote:Op maandag 23 maart 2009 17:10 schreef Noli. het volgende:
Beetje crosspost...
Zijn er toevallig mensen die de nieuwe (beetje doorzichtige) Pampers billendoekjesbak uit de blije doos niet gebruiken?
Ik vind 'm namelijk erg fijn en zou er wel een paar (voor boven en reserve enzo) bij willen.
Ik heb eventueel wel drie van die Zwitsal-doekjesbakken, die gebruik ik weer niet.
ij de kruidvat liggen kleine maatjes en ook bij de zeeman heb ik ze gezien..quote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef Jelief het volgende:
Lief snoop maar in de grote maten heb ik genoeg zakken, het gaat om het maatje dat Ruben nu aanheeft. Ik denk dat ik maar wat lange ritsen ga halen op de markt en zelf wat in elkaar zet. Stof genoeg en zo bewerkelijk is een slaapzak niet.
het is morgenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
huh ik heb vanmorgen ruimte gemaakt
ff kijken hoor!
Oh en die foto..is morgen ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |