350 euro hoorde ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:20 schreef KingOfPop het volgende:
KANKER IK TRIP HEM HARD HIER, WIE HEEFT EEN CREDITCARD EN WILT NAAR MICHAEL JACKSON?
Ah, ik wilde het net postenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
Centraal
En over 5 minuten allemaal kijken op NED2:
De Rijdende Rechter #12: Bron van ellende
Als ze even de OP inkopieert, mag ze blijven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef jordeeeh het volgende:
Wisten jullie al dat Allure best een chick is?
wiltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef KingOfPop het volgende:
GODVER, IS ER IEMAND DIE EEN CREDITCARD HEEFT EN NAAR MICHAEL JACKSON WILT IN JULI?
I smell some kliekjesvorming.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ze even de OP inkopieert, mag ze blijven.
In elke OP staat een linkje naar de wikiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
Ik snap er geen zak van. Sterf maar in je op.
Leuk programma is datquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
Centraal
En over 5 minuten allemaal kijken op NED2:
De Rijdende Rechter #12: Bron van ellende
quote:Hij wilt / wil
Vraag
Is het hij wilt of hij wil?
Antwoord
Correct is: hij wil.
Toelichting
Bij de meeste werkwoorden krijgt de vorm van de tegenwoordige tijd voor de derde persoon enkelvoud de uitgang -t. De onregelmatige werkwoorden kunnen, zullen, mogen en willen zijn uitzonderingsgevallen, evenals het werkwoord zijn (hij is). De vorm voor de derde persoon enkelvoud is bij kunnen, zullen, mogen en willen gelijk aan die voor de eerste persoon: hij kan, hij zal, hij mag, hij wil.
Ja, wil je morgen ook om 0700 uur voor de pc gaan zitten om 4 tickets te kopen voor mij ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:30 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Jij vroeg toch iemand voor een CC, ik heb er wel 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |