Sorry, geen telefoon nodig op het moment. Wel een mooi toestel, trouwens.quote:
Geen idee. Sim City 4 draaide er prima op, als dat helpt.quote:
quote:
Opgenoteerd, maar beetje weinig, eigenlijk.quote:
Geen probleem. Bel ik Mabel even, kunnen ze gezellig bijkletsen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb nog een vriend lord, een man die uit de oude cirkel van bruinsma komt, die geïnteresseerd is in jouw computer. opsturen is voor hem geen optie, hij komt liever even langs.
mabel. lol! ik zal je wel een go geven op dit product. als die persoon het wil. maw hij weet je dan wel te vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Geen probleem. Bel ik Mabel even, kunnen ze gezellig bijkletsen.
Zoals gezegd in de OP:quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Verzenden lijkt me geen goed plan, af te halen in Oss
Het is nog wel een eindje rijden vanaf Ede maar dan rijd ik door naar Oosterhout om 'm naar mijn moeder te brengen.quote:
Neequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:31 schreef kraaksandaal het volgende:
Er zit een onboard video op neem ik aan?
Ja, daar zit de videokaart inquote:Wel een AGP slot op het moederbord?
Een langwerpigequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dan verhoog ik naar 65 , weet je ook welke?
Het is een nVidia videokaart, volgens mij een 8890 met 64 MB.quote:Op donderdag 12 maart 2009 06:42 schreef kraaksandaal het volgende:
Maak een leuke prijs en ik ga mijn moeder er blij met maken.
Is goed, PM maar voor details.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef radjatoe het volgende:
70 euro, dan kom ik hem/haar maandagavond ophalen..
Zoals hierboven gezegd: Ijs en weder dienende is ie in principe verkocht aan radjatoe, maar omdat je nooit kunt weten met het ijs en weder laat ik hem nog even openquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef radjatoe het volgende:
vraagje tussendoor..
is het mobo een met een 478 socket??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |