Zo te horen moet ik maar een keer in het centrum van Utrecht komen. Arnol begint onderhand te vervelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Zeker door die psychotische Duitser die al een paar weken al schreeuwend door het centrum kachelt.
Het is net een straattheatervertoning van Der Untergang.
Loopt ie bij jullie langs? Ik zag hem eens op de Mariaplaats.quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien, anders hoorde ik hem alleen maar.
yupquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Loopt ie bij jullie langs? Ik zag hem eens op de Mariaplaats.
quote:
En ik heb het al zo warm...quote:
Sorry.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik wilde het nou eens beschaafd houden
Daarom wilde ik het ook beschaafd houdenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
The good news: gisteren contract getekend in Leusden. Per 1 April mag ik daar heen. Ik heb nog 7 vrije dagen, dus do the math. Nog 7 werkdagen totaal (met deze dag meegerekend).
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
The good news: gisteren contract getekend in Leusden. Per 1 April mag ik daar heen. Ik heb nog 7 vrije dagen, dus do the math. Nog 7 werkdagen totaal (met deze dag meegerekend).
Supertrampquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
Crisis? Welke crisis?
LIFOquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
Crisis? Welke crisis? Ik kan nog gewoon aan werk komen hoor.
*afklopt zodat ik niet per 1 mei op straat sta*
Ga dat maar in Leusden verkondigenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hanteer liever het FIFO principe.
Het dorpje of het bedrijf?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga dat maar in Leusden verkondigen
Wat is dat gescramblede stuk?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Bij het 'A'-tje ga ik werken.
[ afbeelding ]
Kantoor:
[ afbeelding ]
Gegeven dat het langs een Kolonel-nogwat weg ligt verwacht ik dat het militair terrein is.quote:
Het Ministerie van Winkels dan welquote:
Dat ga je wel denken als je weet dat de Tweede Kamer / het Binnenhof aan de overkant van de straat zitten...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ah. Verkeerde positie geblurred misschien?
Het torentje hoeft niet geblurred te worden want de persoon die daar zit is toch niet belangrijk, maar een groot pand van een Ministerie van Defensie wel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:15 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is het het Ministerie van Defensie wat daar zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |