Ik heb er nog minder...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef Godtje het volgende:
Als ik de andere zie is van patsen ook geen sprake in mijn geval
100% is niet te doen bij de games die ik hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nog minder...Maar ja, ik ben dan ook geen trophy hoer. Leuk als ik er eentje scoor tijdens het spelen maar ik streef echt niet naar de 100% bij ieder spel.
Vast wel, maar dan moet je ze meerdere keren spelen. Bij Fallout 3 bijvoorbeeld hebben ze negen throphies voor het spelen op bad / neutral / good karma en die trophies worden op drie momenten in het spel uitgedeeld. Alsof ik zo'n spel drie keer ga spelen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:01 schreef Godtje het volgende:
100% is niet te doen bij de games die ik heb
Bij killzone moet je nr 1 einidigen in de week ranking onlinequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan moet je ze meerdere keren spelen. Bij Fallout 3 bijvoorbeeld hebben ze negen throphies voor het spelen op bad / neutral / good karma en die trophies worden op drie momenten in het spel uitgedeeld. Alsof ik zo'n spel drie keer ga spelen...
Hand voor je mond als je gaapt!quote:
Ik moest gapen omdat ik de smiley zagquote:
Oh ja, daar had ik al meer geklaag over gehoord in het Killzone topic.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:04 schreef Godtje het volgende:
Bij killzone moet je nr 1 einidigen in de week ranking online![]()
Sommige gasten spelen 15 uur per dag![]()
En dan zou ik die trophy halen?
Waarom?quote:
Topquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik al meer geklaag over gehoord in het Killzone topic.Wat vind je van Killzone als niet-FPS liefhebbern?
Geen idee eigenlijk... Is zo'n pedagogisch verantwoorde uitspraakquote:
Daar doe ik dan ook niet aanquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk... Is zo'n pedagogisch verantwoorde uitspraak
Dat had ik kunnen weten natuurlijk!quote:
Behalve tegen je bonsaiquote:
Pedagogisch verantwoord? Hardlyquote:
Ligt er natuurlijk helemaal aan wat jij als pedagogisch beschouwt. Maar voor het gemak neem ik maar even aan dat de wetenschappelijke lezing niet strookt met jouw mening?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pedagogisch verantwoord? Hardly
Besides... pedagogisch verantwoord is slechts de etalage van een bepaald gedachtengoed dat niet mijn gedachtengoed is...
Pedagogisch betekent slechts opvoedkundig. Da's objectief.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:25 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk helemaal aan wat jij als pedagogisch beschouwt. Maar voor het gemak neem ik maar even aan dat de wetenschappelijke lezing niet strookt met jouw mening?
Preciesquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pedagogisch betekent slechts opvoedkundig. Da's objectief.
De invulling die daaraan gegeven wordt is subjectief.
De wetenschappelijke lezing v.w.b. pedagogisch verantwoord s dan ook een subjectieve en ja, daar ben ik het niet altijd mee eensch.
Ja, dat krijg je als je overeenkomende meningen hebt. Discussie dood.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, hier gebeurt niet veel meer, dus
Tof! Bier?quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 21:40 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je overeenkomende meningen hebt. Discussie dood.
Prima! Schenk maar inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |