quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef Feeeeble het volgende:
Scary nog wat......?
Niet Scary Movie toch?
Staat op de album hoesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:13 schreef Feeeeble het volgende:
Niet echt mijn ding.......maar ik ben aan het denken........
Gelukkig ben ik niet de enige..........quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:17 schreef Sautor het volgende:
Spider-Loc dus
ik ken heel die kerel verder ook niet hoor
Ik zat even te zoeken naar een leuke.......quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:44 schreef Feeeeble het volgende:
Kijk eens naar het voorbeeld in de OP.........
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef Sautor het volgende:
Is het van belang om te weten hoe hij in de film heet?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Bruine jas, en ik dacht dat hij in Die Hard jack heette (maar dat is john)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef Feeeeble het volgende:
Heb je je Dirty Harry nou al gezien? Ik vind hem erg leuk!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan mag nu iemand die zich geroepen voelt een nieuwe doen![]()
Nou breekt mijn klomp. Dacht dat ie nu wel te raden moet zijn.. Inderdaad van hitchcock. Als ie nou niet wordt geraden geef ik het op..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef Sautor het volgende:
American Psycho?
(of bedoel je qua warm een Hitchcock?)
poeh poeh.. eindelijk!quote:
dacht het wel.. veeeeels te gemakkelijk.. zal zodadelijk even mijn best doen.quote:
Zeer goede film zei hijquote:
Ik kon het mij ook niet voorstellen, maar een vriend van mij dacht van wel. Ach ja..je moet toch wat doen voor puntenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:17 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Die gedachte/reactie had ik ook
Snel kijken zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:10 schreef Sautor het volgende:
* Sautor op lijstje met te kijken films schrijft
Raging Bullquote:
Te gemakkelijk helemaal omdat in verdorrie het naam van het plaatje de titel staat.quote:
Ohja haha, niet eens op geletquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:15 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Te gemakkelijk helemaal omdat in verdorrie het naam van het plaatje de titel staat.
Oh geval van miscommunicatie; ik dacht dat het niet Raging Bull was omdat dat wel erg makkelijk was.quote:
LOL, nee, but close.quote:
Neequote:
Die dusquote:
Ik ben ook weg........quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:11 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ben even weg, dus mocht ie goed zijn, schroom dan niet een nieuwe te plaatsen
Het lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:08 schreef Feeeeble het volgende:
Treinhomo is z'n eigen spelletje aan het spelen.....![]()
Ik ben er vandoor.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:56 schreef Feeeeble het volgende:
Falling Down?
Ik heb helemaal niks gezien.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:09 schreef Feeeeble het volgende:Waarom reageer je niet? Je hebt de 2 antwoorden gezien.......
Schopje voor Herman (Ik heb trouwens geen idee)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.
Daarom doe ik wel een nieuwe:
[ afbeelding ]
Ik zat al met die film in mijn hoofd, dus ik moest hem nu wel uitbeelden. En welk bekender voorbeeld dan Herman?quote:
quote:
Die is inderdaad al een paar keer gedaan. Mr. Bean is erg populairquote:Op donderdag 9 april 2009 13:13 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Mr. Bean's Holiday, maar die is ondertussen al tig keer geweest volgens mij...![]()
Maakt niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 13:44 schreef X-Cessive het volgende:
[ afbeelding ]
Ooow ben er bij het begin vd topic niet bij geweest dus vandaar..... excuses dan maar.
Yep, taco's met chili-bonenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef X-Cessive het volgende:
Die zal wel aan het [ afbeelding ] zijn.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef Feeeeble het volgende:
Het heeft iets met 'Man Bijt Hond' te maken lijkt mij....
Maar wat..........?
quote:
Hehe;)quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:25 schreef Burning_Thundercat het volgende:
X-Cessive aan jou de eer om een nieuwe te bedenken
Die dus.....quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:23 schreef Burning_Thundercat het volgende:
C'est Arrivé près de chez Vous
Klopt, hij stond in #7.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef X-Cessive het volgende:
Ja tis goed![]()
Stond niet in dit topic, heb gechecked.... misschien in oude?
Sorry, dit topic verloopt zo traag dat het onderaan mijn actieve topics belandtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |