Goed idee, ik ben GEK op Indiaas eten en ga even kijken of ik tijd heb om mee te doen
(Want als ik meedoe wil ik wel Serieus meedoen natuurlijk.. zelf garam massala, deeg, chutney enz. maken)
Het is inderdaad superlekker en ondergewaardeerd eten. Het leuke is ook dat je een hele tafel vol kunt zetten met allerhande kleurige en lekker ruikende sauzen, soepen, broden, pappadums, rijst, chutneys, vlees, raita, groente, pepers enz. enz. het houdt niet op. Een maaltijd die ik af en toe maak als ik Indiaas wil koken, wordt door een vriend van me de "Never Ending Curry" genoemd, omdat ik ongeveer alle potjes en pannetjes die ik in huis heb, moet gebruiken, en de hele tafel vol staat en geloof me dat zijn er Heul Veul.
Voor de volgende wedstrijd suggereer ik overigens Ethiopisch (Lekker! Injera met groente/vlees/visprutjes!) En daarna Israelisch.
Deze drie keukens vind ik eigenlijk de beste in de wereld. Als er suggesties nodig zijn voor wat het Ethiopische/Israelische betreft, help ik graag.
Mijn lievelingsgerecht is trouwens een goed hete Rogan Josh met lekker veel koriander en een frisse komkommer-yoghurt-munt-knoflook raita erbij
[ Bericht 4% gewijzigd door Leef op 13-03-2009 12:15:59 ]