Euh SJ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tong is niet meer dan een zelfbevlekkende aandachtshoer.
SJ is leraar? Wehhee, zou je niet denken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Euh SJ?
ik denk dat jij nu al meer scheldwoorden hebt gebruikt dan tong80 ooit gedaan heeft.
ook vind ik hem netjes posten, dan kan jij ook nog wel wat van leren, zeker als leraar
Ja wat een kut SC he.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:
De kunst van een goedlopende SC is een goede TT.
Probeer de volgende x 'Paul 4 mod' gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:
Hij doet het goed als FP redactie, is veel online en heeft wel gevoel voor humor en weet dus wel wanneer een topic neit grappig is of geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
maar olep toch ook niet? wat voor toegevoegde waarde heeft olep dan?
ok TTchange?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:
Alleen mijn username heeft al meer toegevoegde waarde dan Paul.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
maar olep toch ook niet? wat voor toegevoegde waarde heeft olep dan?
Dan krijg je 100 mensen d ie je uitlachen, dan loopt t ook wel goed, maar niet zoals je wilt, eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Probeer de volgende x 'Paul 4 mod' gegarandeerd succes.
nee, gewoon om de groenlinks dwarsligger te zijnquote:
speltip #6: stop eens met Paulquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Probeer de volgende x 'Paul 4 mod' gegarandeerd succes.
Kijk eens in de OP.quote:
Ja maar je bent PIMP-abohouder.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef Olep het volgende:
[..]
Alleen mijn username heeft al meer toegevoegde waarde dan Paul.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte nog wel een serieuze stem te krijgen.
Verboden voor Paultjuhh-achtigen kloptquote:
Uiteindelijk zal dat niet te verbergen zijn in de nieuwe layout.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ja maar je bent PIMP-abohouder.
Dat mag een ONZ-mod niet openbaar maken vind ik
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verboden voor Paultjuhh-achtigen klopt
oh, en je laatste PM heb ik nog
Hoi, Homp_Vetquote:
mooi, mooi, dat je die vergeten bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Welke is dat dan?
Heb er ondertussen al zo;n 230 verstuurd.
Die met snakey gaat me bannen bedoel je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mooi, mooi, dat je die vergeten bent
Nee, ga maar ergens anders baggeren. Kladblok.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Die met snakey gaat me bannen bedoel je?
Dus jij suggereert dat ik zelfs in dit topic niet mag geinen/baggeren? Triest hoor.
nee hoor dat suggereer ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Die met snakey gaat me bannen bedoel je?
Dus jij suggereert dat ik zelfs in dit topic niet mag geinen/baggeren? Triest hoor.
Ik volg je niet meer.quote:
wel dat je snel dingen vergeet, dat dan weer welquote:
nee wat voor iets is het? hoe kan je het krijgen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ieamand hier al last van het PIFTS.EXE virus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef appelsjap het volgende:
Foto kan voor sommige hard aankomen, als het niet mag verwijder aub maar het hupt
Thema van het topic:vin um wel geinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
http://www.security.nl/artikel/27869/1/Symantec_in_het_nauw_door_pifts.exe.html?utm_source=rssfeed&utm_medium=rss&utm_campaign=rssfeedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee wat voor iets is het? hoe kan je het krijgen?
Wat is dat voor geheimzinnig iets? Ik zou me ook zorgen gaan maken als die topics daarover verwijderd worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:17 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
http://www.security.nl/artikel/27869/1/Symantec_in_het_nauw_door_pifts.exe.html?utm_source=rssfeed&utm_medium=rss&utm_campaign=rssfeed
Te grappig gewoon.
Ja idd, wat is het?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is dat voor geheimzinnig iets? Ik zou me ook zorgen gaan maken als die topics daarover verwijderd worden.
Haha, geniaal.quote:
Ook ziek, dat wel.. maar er zitten wel geniale dingen tussen.quote:
WHAHHAHAHAHAAquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:25 schreef Homp_Vet het volgende:
Zie hier hoe een camhoer door honderden 4channers wordt gedwongen een schoen op haar kop te zetten :
[ afbeelding ]
Hehehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |