noes waarom datquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ooeh jij gebruikt goede emoticons,, zou ik wel mee oppassen hier.
Ik krijg er nogal vaak commentaar op
Weetniet, zou het schijtirritant vinden denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
De mijne wil ik hier niet zien.![]()
Wat ik ook niet zie gebeuren.
Nja, die instelling heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
De mijne wil ik hier niet zien.![]()
Wat ik ook niet zie gebeuren.
tsja met die smileys is niks mis O_o maar met hyves brommers en paramore welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef Hyman het volgende:
Oh, ga geen ^^, >,> , -.- smileys gebruiken hier.
Heb het niet over hyves, brommers of paramore hier.
Een tip
Dat scheeltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, Ik vind Kevin niet zo erg hier hoor
Hyves en brommers zijn cool, die rooie van paramore zou ik best willen volspritzen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef Hyman het volgende:
Oh, ga geen ^^, >,> , -.- smileys gebruiken hier.
Heb het niet over hyves, brommers of paramore hier.
Een tip
wee`k veel.quote:
WHehe ik weet het niet, een Oud klasgenoot van me was ook bosnier, en die typte dat ooit eens op MSNquote:
Uhm nou kijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Weetniet, zou het schijtirritant vinden denk ik.
Mijn broertje heeft net een week een brommer. Eerst vond ik het kut maar nu best tof enzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hyves en brommers zijn cool, die rooie van paramore zou ik best willen volspritzen.
Maar die smileys, die doen me zeer aan de ogen.
dO_-b wat voor muziek luister jij dan xD!11!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef Clif het volgende:
[..]
tsja met die smileys is niks mis O_o maar met hyves brommers en paramore wel
Ik moet je vriendinnen meetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
Uhm nou kijk.
De mijne zouden vet weggeterrord worden in KLB enzo.
Hoe ze typen enzo... is echt...
Sowieso, ga maar eens samen met de man sleutelen en dat ding wat kietelen... Dan vind je het echt wel coolquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft net een week een brommer. Eerst vond ik het kut maar nu best tof enzo.
xDquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef Desunoto het volgende:
Hyves is stom zoals het nu is -_-
Brommer zijn ook bleh >_>
Paramore is wel leuk ^_^
Sommige typen wel zo ja..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik moet je vriendinnen meetenBreezahs
Meestal zijn dat soort types het ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sommige typen wel zo ja..
Maar sommige typen echt... alsof ze echt superdom zijn...
wanneer post je nou is een foto van jou van carnavalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
Uhm nou kijk.
De mijne zouden vet weggeterrord worden in KLB enzo.
Hoe ze typen enzo... is echt...
SUPER KAWAII!!!!!!!!!!!!!!!! ^____________________^quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef Desunoto het volgende:
Hyves is stom zoals het nu is -_-
Brommer zijn ook bleh >_>
Paramore is wel leuk ^_^
Ach mens, lul nie! Dat valt heul mee.quote:
Kekekekekekee ^^quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
SUPER KAWAII!!!!!!!!!!!!!!!! ^____________________^
Je kan ook overdrijven he.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
SUPER KAWAII!!!!!!!!!!!!!!!! ^____________________^
Zeg dr wat vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ach mens, lul nie! Dat valt heul mee.
Maar het is wel vet ergerlijk...
Ik heb er geenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
wanneer post je nou is een foto van jou van carnaval.
Ja heequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb er geenwas wel gemaakt maar staat nergens op die site...
![]()
Nu jij...
hoezo is hij geband dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef zlatanja het volgende:
die ban voor robro is trouwens zwaar onterecht dat jullie het maar even weten
Jij bent dus robro.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef zlatanja het volgende:
die ban voor robro is trouwens zwaar onterecht dat jullie het maar even weten
Watquote:
krijgt mijn nederlandse broeder een ban voor een rickroll erg flauw hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:43 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoezo is hij geband dan?![]()
nog niks over meegekregen
Ja dat deed ik al.quote:
ehhh??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:17 schreef s0k het volgende:
[..]
Wat hoorde ik nou, je gaat nu opeens niet meer naar de meet?
Oja wil je mij toch nog zien ZONDER carnavalsoutfit, ff in laatst gesloten fototopic kijken. blz 5 ofzo.quote:
Kei schattig, had wel anders verwacht thoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:17 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jaaa. lang geduurd toch gekomen.![]()
viel 't mee?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:45 schreef -SG- het volgende:
Trouwens die foto's staan ergens op een hyves () van iemand maar ik heb dus geen hyves. En zij heeft haar profiel zo ingesteld dat ik ze niet kan bekijken
.
Ik haaaat schattig genoemd te worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
Kei schattig, had wel anders verwacht tho
wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:29 schreef Desunoto het volgende:
De chart voor de PUB SC last.fm is er!![]()
Alleen unique to this group nog niet.
ik wil jou zien MET carnavalsoutfit en helemaalquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oja wil je mij toch nog zien ZONDER carnavalsoutfit, ff in laatst gesloten fototopic kijken. blz 5 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |