Ik trek die feministische golf in games niet zo!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel, Big Sister is enger dan Big Daddy.
Big Daddy is stoer. Big Sister is gewoon een eng kutwijf.
Ik heb al hééééééééél-héél lang geen spel meer gekocht. RE5 is wel de moeite waard hè?
Ja, aightZz enzo.quote:
Muahahquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik trek die feministische golf in games niet zo!Waar zijn de tijden dat stoere loodgieters hulpeloze prinsessen moesten bevrijden?
Duistere tijden Roy, duistere tijdenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik trek die feministische golf in games niet zo!Waar zijn de tijden dat stoere loodgieters hulpeloze prinsessen moesten bevrijden?
heel af en toe komt hij hier nog.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, aightZz enzo.
Tenminste, ik denk dat het een neger is. Zo klonk ie wel. PP?
Of komt PP hier niet meer?
Edit: ik heb gelijk.
[Userverkiezingen] Miss & Mister FOK! 2007
Waarom de namechange?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
heel af en toe komt hij hier nog.
Toevallig onlangs nog Anniversary uitgespeeld en over geschreven op mn blog!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Muahah. Verleden tijd, zeg ik je!
Jij wilde Tomb Raider zeker ook niet reviewen eh?
Als je toch al verkapt bezig bent, hier de link http://www.royorama.nl/?p=528#commentsquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toevallig onlangs nog Anniversary uitgespeeld en over geschreven op mn blog!
Wut? Die kebab-bezorgert?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, aightZz enzo.
Tenminste, ik denk dat het een neger is. Zo klonk ie wel. PP?
Of komt PP hier niet meer?
Edit: ik heb gelijk.
[Userverkiezingen] Miss & Mister FOK! 2007
Ik zie hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toevallig onlangs nog Anniversary uitgespeeld en over geschreven op mn blog!
Hij is een professioneel vormgeverquote:
Ik heb Halo Wars, maarja met jou spelen, mehh.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:32 schreef Sala-adin het volgende:
Heeft er iemand halo wars en wilt die met mij spelen?
Microsoft Points?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar het zal wel met de xbox 360 te maken hebben, aangezien ie het in dit topic post.
quote:Offenbar Fable III schon in Arbeit
11.03.09 - Lionhead arbeitet wohl schon an dem Rollenspiel Fable III. Das geht aus der Twiiter-Seite des britischen Moderators Jonathan Ross hervor.
Ross wurde gefragt, ob er für Fable III synchronsprechen würde. Offiziell hat Lionhead das Spiel noch nicht angekündigt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb Halo Wars, maarja met jou spelen, mehh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |