Bouygues ging rijden in de afdaling toen brak het peloton. Is wel weer samengekomen voor de slotklim. Toen Contador ging kon Chavanel niet volgen maar daar heeft BBox weinig mee van doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef Sautor het volgende:
Werden er nu weer waaiers getrokken door Bouygeus, begrijp ik dat goed en is daardoor Chavanel op 30 sec van Contador en Garate binnen gekomen? Is er op tv nog ergens een samenvatting te zien (behalve die 5 seconden bij studio sport vanavond)

Okay, thanksquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Bouygues ging rijden in de afdaling toen brak het peloton. Is wel weer samengekomen voor de slotklim. Toen Contador ging kon Chavanel niet volgen maar daar heeft BBox weinig mee van doen.
 Jammer dat ik de wat spannendere etappes (vandaag en vrijdag) niet kan zien
  Jammer dat ik de wat spannendere etappes (vandaag en vrijdag) niet kan zien  

Hij heeft gisteren zelf ook een aardig jasje uit moeten doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:54 schreef Burghardt het volgende:
Garate nog geen trap teveel gedaan volgens mij.

Contador ook. Die moest zelf (met wat hulp van Moreau) alle gaten dichtrijden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren zelf ook een aardig jasje uit moeten doen.

Beetje late reactie, maar... wow!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:43 schreef TheArt het volgende:
Wat lijkt deze etappe toch donders veel op de 2e etappe in 1999:
[..]

Roy, die heb ik tijdens de tour geadopteerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef franklop het volgende:
Km 26 - Roy, Martin and Voeckler lead the peloton by 3:30. Hernandez is still in between the break and the main pack.

quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:53 schreef Ereinion het volgende:
1. Roy
2. Voeckler
3. Martin
Roy wint de etappe, Martin de bergtrui en Voeckler met zijn tronie op de beeldbuis. Iedereen krijgt wat hij wil.

quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:53 schreef Ereinion het volgende:
en Voeckler met zijn tronie op de beeldbuis. Iedereen krijgt wat hij wil.

Mooi omschrevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:53 schreef Ereinion het volgende:
Roy wint de etappe, Martin de bergtrui en Voeckler met zijn tronie op de beeldbuis. Iedereen krijgt wat hij wil.

Jean-Cyril Robin lulde na die etappe inderdaad over cyclisme a deux vitessequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef in_extremis het volgende:
Weet niet of er nog beeldmateriaal is te vinden. Was ook echt zo'n waaier etappe als dinsdag.
Kan me nog goed herinneren dat vooral de Fransen toen aan het schreeuwen waren dat het geen zuivere koffie was bij Rabo.

Die gast staat 12e ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef zjroentje het volgende:
Morgen weer een nieuwe aflevering van De Grote Seeldraeyers Show.

5e, in de jongerentrui.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |