Nouja ook als hij dat vooraf zegt, mag je dat nog wel eens aanstippen tijdens de koers toch? Als Armstrong straks vlak voor de Tour zegt dat hij niet voor het klassement gaat, dan mogen we heus wel wat zeggen als hij op 10 minuten wordt gereden lijkt mequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:46 schreef wimderon het volgende:
Dat Evans hier wat meer z'n best zou mogen doen is een tweede, maar hij kondigde dit gewoon vooraf aan, geen reden dus om hem nu belachelijk te maken dus.
'Iemand'quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De enige reden dat het hier over Evans gaat is omdat jij de discussie op gang houdt, je speelt een beetje het slachtoffer. Iemand die eventjes moet lachen omdat hij op tien minuten wordt gereden en jij staat gelijk op je achterste poten om de eer van deze "koning" te verdedigen.
maar stond (staat) niet in het juiste subforumquote:
1.03 is denk ik inderdaad te weinig voor die rit van vrijdag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:06 schreef Ereinion het volgende:
Ik kwam thuis toen het 20 km voor de finish was, jammer genoeg niet de hele rit kunnen zien. Waar brak Rabobank het eigenlijk open?
Onvoorstelbaar hoe die ploeg rijdt dit seizoen, wat een verademing, ik zou haast fan van ze wordenMooi om die geweldenaar Chavanel weer aan het werk te zien, dat hij hier de boni's op de streep pakt maakt het alleen maar mooier voor het klassement (hoewel ik nog steeds denk dat hij kansloos is tegen Contador).
En als het daar niet lukt heeft Contador nog 2,1 km aan 5% de dag erop.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
1.03 is denk ik inderdaad te weinig voor die rit van vrijdag.
Ja oké, het was TheArt himself.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
'Iemand'![]()
Lees anders het vorige topic eens terug. En zo gaat het dus elke keer tov Evans, vaak onterecht.
Een stuk of 5/10 reacties richting Evans heb ik toch wel gelezen in het vorige topic.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja oké, het was TheArt himself.![]()
Nou boehoe.. Ik ben tijdens het teruglezen ook "Contadorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een stuk of 5/10 reacties richting Evans heb ik toch wel gelezen in het vorige topic.
Vooral dat laatste ben ik met je eens. Oke, dat hij niet direct meedoet voor het klassement wil ik nog inkomen (ook al geloof ik er niets van, Redant gaf nota bene gisteren nog aan dat ze eerst gingen kijken wat Evans kon in het klassement). Maar dat hij dan direct in de één na laatste waaier moet terechtkomen, slaat nergens op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou boehoe.. Ik ben tijdens het teruglezen ook "Contador" tegengekomen, big deal.
Ik vind het nogal hypocriet, jij misgunt anderen hun leedvermaak terwijl je er zelf van geniet als iemand wint die niet populair is omdat je het leuk vindt dat mensen zich ergeren ofzo.![]()
Je kunt net zo goed Ajax-supporters aan het verstand proberen te brengen dat ze niet mogen lachen als Feyenoord van De Graafschap verliest.
En mensen bepalen zelf wel wie ze leuk vinden en welke aanvallen ze waarderen en welke niet.
Tien minuten is trouwens buiten alle proporties. Zou gek zijn als je daar niemand over hoort.
Je mag ervan vinden wat je wilt, maar ik erger me eraan dat Evans constant zonder reden afgezeken wordt. Het gebeurt constant, soms terecht, vaak onterecht zoals nu. En als daar wat over gezegd wordt krijg je de volle laag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou boehoe.. Ik ben tijdens het teruglezen ook "Contador" tegengekomen, big deal.
Ik vind het nogal hypocriet, jij misgunt anderen hun leedvermaak terwijl je er zelf van geniet als iemand wint die niet populair is omdat je het leuk vindt dat mensen zich ergeren ofzo.![]()
Je kunt net zo goed Ajax-supporters aan het verstand proberen te brengen dat ze niet mogen lachen als Feyenoord van De Graafschap verliest.
Prima, maar wel bij de feiten houden dan. Dát gebeurt dus niet en dáár reageer ik op.quote:En mensen bepalen zelf wel wie ze leuk vinden en welke aanvallen ze waarderen en welke niet.
Ja, stel je voor, had ie 5 minuten minder verloren had hij misschien wel 60e in plaats van 90e gestaanquote:Tien minuten is trouwens buiten alle proporties. Zou gek zijn als je daar niemand over hoort.
Redant kan trouwens wel meer roepen, Evans doet gewoon z'n eigen ding. Zoals hij er ook voor kiest de Giro niet te rijden, terwijl de ploegleiding dat al als feit had meegedeeld. Wat het verder uitmaakt of hij op 2 of op 10 minuten kansloos staat zie ik ook niet in.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ben ik met je eens. Oke, dat hij niet direct meedoet voor het klassement wil ik nog inkomen (ook al geloof ik er niets van, Redant gaf nota bene gisteren nog aan dat ze eerst gingen kijken wat Evans kon in het klassement). Maar dat hij dan direct in de één na laatste waaier moet terechtkomen, slaat nergens op.
Overigens begrijp ik ook totaal niet wat Veikkanen in de allerlaatste waaier deed. Die had minstens in de groep Contador moeten zitten.
Dat dus, in feite lanceerde Langeveld Chavanel(t zal zijn wraak zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Achja, als Langeveld die demmarage toen hij bij Chavanel en Flecha kwam door had getrokken (hij hield in nl) had Flecha in het wiel van Chavanel mee kunnen rijden. Er zitten gewoon weinig afmakers bij Rabo.
Evans is gewoon een homo. En jij wilt ook lekker aan zijn kleine piemeltje hangen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je mag ervan vinden wat je wilt, maar ik erger me eraan dat Evans constant zonder reden afgezeken wordt. Het gebeurt constant, soms terecht, vaak onterecht zoals nu. En als daar wat over gezegd wordt krijg je de volle laag.
[..]
Prima, maar wel bij de feiten houden dan. Dát gebeurt dus niet en dáár reageer ik op.
[..]
Ja, stel je voor, had ie 5 minuten minder verloren had hij misschien wel 60e in plaats van 90e gestaan![]()
[..]
Redant kan trouwens wel meer roepen, Evans doet gewoon z'n eigen ding. Zoals hij er ook voor kiest de Giro niet te rijden, terwijl de ploegleiding dat al als feit had meegedeeld. Wat het verder uitmaakt of hij op 2 of op 10 minuten kansloos staat zie ik ook niet in.
Ware het niet dat als je eraf wordt gereden, of het nu een trainingswedstrijd is of niet, en op 10 minuten binnenkomt, wel een reden is om iemand af te zeiken zoals jij zegt. Overigens vind ik "Evansquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je mag ervan vinden wat je wilt, maar ik erger me eraan dat Evans constant zonder reden afgezeken wordt. Het gebeurt constant, soms terecht, vaak onterecht zoals nu. En als daar wat over gezegd wordt krijg je de volle laag.
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Evans is gewoon een homo. En jij wilt ook lekker aan zijn kleine piemeltje hangen.
Sukkeltje
Klopt, doet Chavanel niets, dan wint Langeveld.....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef maril het volgende:
[..]
Dat dus, in feite lanceerde Langeveld Chavanel(t zal zijn wraak zijn)
[..]
Evans is gewoon een homo. En jij wilt ook lekker aan zijn kleine piemeltje hangen.
Sukkeltje
Tja en als Flecha dan in het wiel springt van Chavanel, heeft hij misschien nog een kans.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Klopt, doet Chavanel niets, dan wint Langeveld.....
[..]
Sukkeltje
Ik begrijp het op zich wel, maar je kunt het ook overdrijven. Zoals Sautor zegt, "Evansquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond die aanvallen die je noemde niet zo indrukwekkend. Waalse Pijl vorig jaar was aardig, en in de Tour van 2007 ging hij achter Contador aan maar werd hij bijgehaald in de afdaling (Contador ook, Soler won), dat vond ik sterkere momenten van hem.quote:Prima, maar wel bij de feiten houden dan. Dát gebeurt dus niet en dáár reageer ik op.
Zo kun je het bekijken, maar vanuit het perspectief van eergevoel van een Tour-pretendent, wellicht een 'groot sportman', vind ik het behoorlijk armoedig.quote:Ja, stel je voor, had ie 5 minuten minder verloren had hij misschien wel 60e in plaats van 90e gestaan![]()
Dat is het inderdaad niet nee, maar in dit geval dus wel onnodig, omdat Evans gewoon heeft aangegeven niet voor een klassement te rijden en wellicht een ritje uit zal kiezen om te testen. Dat laat ie nu ook al 2 dagen achter elkaar merken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik begrijp het op zich wel, maar je kunt het ook overdrijven. Zoals Sautor zegt, "Evans" is geen afzeiken.
[..]
Dat doet niet echt terzake lijkt me. Hij probeert het vaak genoeg. Dat hij geen echte pure klimmer is en daardoor vaak wat tekort komt tegen de topklimmers is weer iets anders. Valverde en Rebellin, dat zijn de plakkers uit het peloton.quote:Nou ja, ik vond die aanvallen die je noemde niet zo indrukwekkend. Waalse Pijl vorig jaar was aardig, en in de Tour van 2007 ging hij achter Contador aan maar werd hij bijgehaald in de afdaling (Contador ook, Soler won), dat vond ik sterkere momenten van hem.
[..]
Tja, wat is armoedig. Zoals gezegd was hij vorig jaar bijna constant goed in de aanloop naar de Tour, om daar in de derde week tekort te komen. Er zal wel een gedachte achter zitten zeker.quote:Zo kun je het bekijken, maar vanuit het perspectief van eergevoel van een Tour-pretendent, wellicht een 'groot sportman', vind ik het behoorlijk armoedig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |