abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66901941

1. (Proloog) Amilly 9.3 km

2. Saint-Brisson-sur-Loire --> La Chapelle-Saint-Ursin 195.5 km

3. Orval --> Vichy 178 km

4. Vichy --> Saint-Étienne 173.5 km

5. Annonay --> Vallon-Pont-d'Arc 204 km

6. Saint-Paul-Trois-Châteaux --> La Montagne de Lure 182.5 km

7. Manosque --> Fayence 191 km

8. Nice --> Nice 119 km

En nog een profieltje van de aankomst bergop:

Live bij onze vrienden van Sporza

Wie o wie zal Contador hier iets kunnen maken?!
pi_66901963
Peloton op 1.09 dus
pi_66901971
Turgot dacht volgens mij dat hij voor de winst aan het sprinten was
pi_66901972
1 - Chavanel
2 - Flecha
3 - Langeveld
4 - Augé
5 - Seeldrayers
6 - Garate
7 - Roelandts
8 - Burghardt 40"
9 - Haussler 1'09"
10 - Turgot

[ Bericht 4% gewijzigd door TheArt op 10-03-2009 16:58:02 ]
pi_66901990
Chavanel, kan ik wel mee leven. Prachtetappe.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:52:39 #6
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_66902005
Klassement

1. Chavanal
2. Garate 0.32
3. Flecha 0.34
4. Seeldrayers 0.37
5. Roelandts 0.40
6. Contador 1.06
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_66902145
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef TheArt het volgende:
Flecha ging gewoonweg te vroeg.
Inderdaad.
Hij had moeten wachten toen hij naast Chavanel kwam, die zat toen min of meer opgesloten tussen Langeveld en hem.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_66902224
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:57 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Inderdaad.
Hij had moeten wachten toen hij naast Chavanel kwam, die zat toen min of meer opgesloten tussen Langeveld en hem.
Achja, als Langeveld die demmarage toen hij bij Chavanel en Flecha kwam door had getrokken (hij hield in nl) had Flecha in het wiel van Chavanel mee kunnen rijden. Er zitten gewoon weinig afmakers bij Rabo.
pi_66902261
Even over de tactiek van Flecha. Waarom wacht hij niet gewoon tot Chavanel aanzet? Dan wint hij 7 keer op 10.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:01:17 #10
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_66902300
Puik gereden van de Rabo
Alleen jammer dat het (weer) niet kon worden afgemaakt.
Maar door een rit als deze heb ik wel erg zin in de klassiekers
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_66902355
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:00 schreef TheArt het volgende:
Even over de tactiek van Flecha. Waarom wacht hij niet gewoon tot Chavanel aanzet? Dan wint hij 7 keer op 10.
Te enthousiast?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:02:49 #12
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_66902366
Heerlijke etappe , jammer dat het gebrek aan echte afmakers Rabobank toch weer opbreekt, maar chapeau chapeau voor de Raboos
pi_66902388
Renners in de groep op 2'50" o.a.: Kreuziger, Fothen, Spilak, Rolland, Popovych en Zubeldia.
pi_66902425
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:59 schreef Sautor het volgende:

[..]

Achja, als Langeveld die demmarage toen hij bij Chavanel en Flecha kwam door had getrokken (hij hield in nl) had Flecha in het wiel van Chavanel mee kunnen rijden. Er zitten gewoon weinig afmakers bij Rabo.
Dat was een kwestie van niet meer kunnen. Flecha had kunnen winnen als hij niet te vroeg aan was gegaan, hij viel net te vroeg stil, dat is dodelijk. Als je 50 tot 100 meter later aanzet kun je je snelheid tot de streep volhouden, en qua positie had hij Chavanel klem, dus die kon niet eerder aangaan dan één van de Rabo's. Ik denk dat Flecha te sportief is om iemand zo op te sluiten in de sprint.
pi_66902462
Evans op 10 minuten gereden In een groep met o.a. Caucchioli, C.A. Sörensen, Larsson en Martin.
pi_66902489
Ik kwam thuis toen het 20 km voor de finish was, jammer genoeg niet de hele rit kunnen zien. Waar brak Rabobank het eigenlijk open?

Onvoorstelbaar hoe die ploeg rijdt dit seizoen, wat een verademing, ik zou haast fan van ze worden Mooi om die geweldenaar Chavanel weer aan het werk te zien, dat hij hier de boni's op de streep pakt maakt het alleen maar mooier voor het klassement (hoewel ik nog steeds denk dat hij kansloos is tegen Contador).
pi_66902504
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:05 schreef TheArt het volgende:
Evans op 10 minuten gereden
Als ie maar een goeie tijdrit rijdt.
pi_66902517
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:06 schreef Ereinion het volgende:
Ik kwam thuis toen het 20 km voor de finish was, jammer genoeg niet de hele rit kunnen zien. Waar brak Rabobank het eigenlijk open?
Op 50 km ongeveer.
pi_66902529
Leuke etappe zeg. Zo moet de Rabo ook rijden, lekker aanvallend!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_66902530
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:06 schreef Ereinion het volgende:

Onvoorstelbaar hoe die ploeg rijdt dit seizoen, wat een verademing, ik zou haast fan van ze worden Mooi om die geweldenaar Chavanel weer aan het werk te zien, dat hij hier de boni's op de streep pakt maakt het alleen maar mooier voor het klassement (hoewel ik nog steeds denk dat hij kansloos is tegen Contador).
Vlak na die laatste beklimming, op zo'n 50 km. van de streep.
pi_66902555
AAARGH godver waarom mis ik nou precies deze etappe nét.

Rabo rijdt als Gewiss in betere tijden
pi_66902593
Evans had vooraf ook vrij duidelijk te kennen gegeven hier niet voor een klassement te gaan. Anders ga je ook niet zelf drinken halen en hang je niet constant achterin het peloton rond. Maar goed, het is Evans dus er dient kennelijk gebashed te worden.
pi_66902855
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef wimderon het volgende:
Evans had vooraf ook vrij duidelijk te kennen gegeven hier niet voor een klassement te gaan. Anders ga je ook niet zelf drinken halen en hang je niet constant achterin het peloton rond. Maar goed, het is Evans dus er dient kennelijk gebashed te worden.
Waarom zou je daar geen kritiek op mogen geven? Contador bijv. probeert altijd en overal te winnen, Evans kiest de makkelijkste weg. Zou een saaie koers worden als iedereen de instelling van Evans had.

Ben benieuwd wat hij in de bergen gaat doen, hij wilde kijken of 'ie Schleck en Contador wat kon bijhouden, dus dat kan leuk worden Maar again, jammer voor de spanning dat het dan niet om het klassement gaat.
pi_66903028
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom zou je daar geen kritiek op mogen geven? Contador bijv. probeert altijd en overal te winnen, Evans kiest de makkelijkste weg. Zou een saaie koers worden als iedereen de instelling van Evans had.

Ben benieuwd wat hij in de bergen gaat doen, hij wilde kijken of 'ie Schleck en Contador wat kon bijhouden, dus dat kan leuk worden Maar again, jammer voor de spanning dat het dan niet om het klassement gaat.
Ik geef aan dat Evans niet voor het klassement ging, omdat hier en in het vorige topic opgemerkt wordt dat die Evans toch weer eens aan het blunderen was door in de laatste waaier te zitten. Misschien nog wat oud zeer van de Tour vorig jaar met Menchov?

Genoeg klassementsrenners die in deze periode van het jaar nog niet voor een klassement gaan en ook genoeg klimmers van de tweede rij die juist naar dit soort koersen pieken. Zou ook saai worden als je het hele jaar door Contador tegen Evans ziet strijden toch?
pi_66903104
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef wimderon het volgende:
Waarom heb je 'm dan in de top vijf voorspeld?

Tien minuten verliezen is voor een Tour-pretendent in welke wedstrijd dan ook gewoon te veel imo.
Zijn moraal wordt er vast niet beter van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')