Waar is jouw Metallica-UI eigenlijk heen, Paling?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat ze geen nummers gespeeld hebben om het pubiek als het ware rustig te houden.
De zaal was nog niet vol, dus als je buiten staat en je hoort ze spelen krijg je er al helemaal zin in, plus de support act moest eigenlijk op die tijd spelen als ze die mee hebben dus dan wilt iedereen met een bloedgang naar binnen.
En dan is het nummer af en blijkt dat ze ermee stoppen voor de avond.
Denk ik. [ afbeelding ]
Foetsie, denk doe is wat anders.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:49 schreef Quir het volgende:
[..]
Waar is jouw Metallica-UI eigenlijk heen, Paling?
quote:Een plek waar zowel Metallica als geen Metallica fans terecht kunnen!
Ik/we zijn er nog mee bezig, is ook onder aan de OP te lezen. Ga er dus niet vanuit dat alles al klopt! Beetje onnozele reactie van je (laatste zin)...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Zien jullie de complete onnozelheid van die zin dan niet?
Metallica zelf kan hier terecht, maar geen Metallica-fans?
Ik wilde even wat meer weten over James' voedselvergiftiging, maar dan stuit ik op dit soort onzin en dan ben ik er al weer klaar mee.
Metallica fans en niet Metallica fans kunnen hier terecht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik wilde even wat meer weten over James' voedselvergiftiging, maar dan stuit ik op dit soort onzin en dan ben ik er al weer klaar mee.
Oh da's wel gezellig als Metallica zelf hier ook komt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik vind het serieus bummer dat Dave niet komt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:16 schreef bassieVL het volgende:
4 april wordt Metallica opgenomen in de Rock and Roll Hall of Fame.
Cliff Burton schijnt ook al niet te komen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind het serieus bummer dat Dave niet komt.Had graag de hele culb weer bij elkaar gezien.
![]()
Komt McGovney ook?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Cliff Burton schijnt ook al niet te komen...
Die had 'n kaartavondje gepland met 2Pac en Elvis helaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:38 schreef belsen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:38 schreef belsen het volgende:
[..]
quote:The food poisoning reportedly took place on Saturday night after the band had a craving for Indian food and called for takeout from a Stockholm restaurant, with each band member placing an individual order.
“James ordered samosas, chicken tikka masala, and lamb in tomato and yoghurt sauce,” a restaurant worker who took the call told Expressen.
Wat een belachelijke reactie, je kan het ook op een normale manier zeggen..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Yeah! Ik zie er ook al naar uitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
yes idd mooie OP ( verkapte tvp)...
nog 20 nachtjes!!!!!!! hell yeah!!!
Hoezo dat? Ik vind het een gruwelijk vet album. Nummers als All Nightmare Long, The Judas Kiss en That Was Just Your Life zijn pareltjes, die hopelijk na de Death Magnetic tour ook weer terug zullen komen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:01 schreef Muck het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vind het laatste album volkomen ruk
Nee,echt, ik heb hem niet eens afgeluisterd, zo slecht vond ik hem! En in mijn geval zegt dat wel watquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:06 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind het een gruwelijk vet album. Nummers als All Nightmare Long, The Judas Kiss en That Was Just Your Life zijn pareltjes, die hopelijk na de Death Magnetic tour ook weer terug zullen komen!
Dat mag, ieder zo zn eigen ding.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:01 schreef Muck het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vind het laatste album volkomen ruk
Ik mag nog steeds graag the black album in de cd-speler stoppen en al drummend op het stuur en blerend de snelweg oprijdenquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat mag, ieder zo zn eigen ding.
Ik vind nog steeds iedere seconde Metallica heerlijk om te horen.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag nog steeds graag the black album in de cd-speler stoppen en al drummend op het stuur en blerend de snelweg oprijden![]()
Ik kan ook helemaal niet drummen, daarom doe ik het ook alleen in de autoquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb the Black Album in 4 losse tracks, Zang, drum, gitaren, bas. En volgens mij is het drumwerk redelijk makkelijk na te doen.
Ik zit namelijk al een tijdje te denken te gaan drummen.Maargoed, misschien dat het veel te moeilijk is in de praktijk, we'll see.
Ken wel een paar nummers drummen maar dat is geen Metallica.
Cool, ik ben er dan ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ga je dan wel naar een ander optreden, Menno? Ik ga naar Hamburg
Zoveel vrije dagen heb ik niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:39 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Kan jij niet beter in die tourtruck een kamertje inrichten?
Ja Sonisphere, maar wil naar allebeiquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ga je dan wel naar een ander optreden, Menno? Ik ga naar Hamburg
quote:Hey there,
James here, alive, at about 80% but getting better. I want to say sorry for missing the second Stockholm gig on Sunday due to illness. The cause/diagnosis at the hospital was narrowed down to either a 24hr virus or a bad oyster...yes, hate to admit, an oyster could have taken me down.
I acknowledge and apologize for any inconvenience this has caused fans who had travelled near and far for the show. I had done everything possible to make it, and was at the point of falling if I stood up. On a lighter note since my illness, the support band 'Swedish Oyster Cult' will be thrown off the tour. More Cowbell?...More barf bagz!!
Thanx for your understanding and support. It's not without notice from the whole 'Tallica Touring Family.
With Love and Respect,
James 'papa het'
Staan anders nog zat kaarten op marktplaatsquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja Sonisphere, maar wil naar allebei
ik kan niet wachten tot het zover isquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:33 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Guitar Hero: Metallica ziet er ook gruwelijk vet uit! Kijk maar op de metallica site!
Jason komt en de familie van Cliff Burton ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
En van Jason is nog geen reactie vernomen, of wel?
Dat vond ik juist leukquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:52 schreef Suzziieee het volgende:
Nee... Vind het een wereldnummer hoor,daar niet van,maar valt voor mij ondertussen onder het 'verplichte' rijtje..en bovendien erger ik me altijd vreselijk als iedereen mee gaat lopen zingen met de solo's... tudududududuuuuuu...tudududududuuuuuuuu....
Ja dat is dus van die Iraakse metalbandquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef AgeEll het volgende:
Hahahaha, had ik geeneens gezien, Lars zijn harses
moet je verderop kijken na harvester, krijgt een knakker die een gitaar krijgt van James,
yes idd, leuk verhaal, en James is op het einde moe maar wel supervriendelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja dat is dus van die Iraakse metalband
LOLquote:
Holy Shit, die ESP Explorer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef AgeEll het volgende:
Hahahaha, had ik geeneens gezien, Lars zijn harses
moet je verderop kijken na harvester, krijgt een knakker die een gitaar krijgt van James,
Aan zijn hoofd te zien wel jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Holy Shit, die ESP Explorer.![]()
Mijn god, die gozer moet zich zo goed gevoeld hebben.![]()
Van welke site haal je dit?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:33 schreef bassieVL het volgende:
04 April.
Sorry, no details yet about exactly who will be at the induction as presenters and performers, but we can tell you that it will be broadcast live on Fuse and available on www.fuse.tv.
Fade to Black? Is Jason z'n favo nummer begrijp ik..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:39 schreef bassieVL het volgende:
Jason gaat tijdens 1 nummer meespelen bij de Rock & Roll Hall of Fame.
Alhoewel het ook wel vet zou zijn als ze My Friend of Misery zouden spelenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fade to Black? Is Jason z'n favo nummer begrijp ik..
Zou wel tof zijn als hij een van Death Magnetic Speelt.
En dat ze dan de solo spelen die ze ook in Mexico in 1993 deden.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:42 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Alhoewel het ook wel vet zou zijn als ze My Friend of Misery zouden spelen
Helaas is het geen Metallica only show.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat ze dan de solo spelen die ze ook in Mexico in 1993 deden.![]()
Volgens mij zou ik ook zo kijken.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik zou ook zo kijken.
Zou ook kunnen ja.quote:
quote:HAMMETT Says JASON NEWSTED Will 'Most Likely' Perform With METALLICA At ROCK HALL Induction
Flea of the RED HOT CHILI PEPPERS will induct METALLICA at the sold-out Rock and Roll Hall of Fame ceremony Saturday, April 4, at Public Auditorium in Cleveland, Ohio.
"It's cool that he's not in a heavy metal band but is a well-respected musician you might not expect," METALLICA guitarist Kirk Hammett told Billboard.com. Former bassist Jason Newsted will join the band that night and will "most likely" perform with the group," Hammett told About.com. "He put in 14 years with METALLICA, so I think there's no reason for him not to be there," he said. Drummer Lars Ulrich told Billboard.com that the evening "will be like a family reunion — a whole big pile of people, lots of friends."
The event will be televised live on Fuse and available online at www.fuse.tv.
Joining the band as inductees are guitar legend JEFF BECK, RUN-DMC, BOBBY WOMACK, and LITTLE ANTHONY & THE IMPERIALS.
METALLICA are first-time nominees, with the nomination coming 25 years after the release of the band's 1983 debut album, "Kill 'Em All". An act must be recording for a quarter century in order to be eligible.
Frontman James Hetfield tells EW.com, "We're very honored to be recognized. There's a whole genre around us that hopefully we can invite through the door. Hopefully there will be recognition for some of the bands that have changed music and changed people’s lives. That's what I think the Rock and Roll Hall of Fame should be about. There are certainly a lot of bands that aren't in there that I can't believe aren't: MOTÖRHEAD, RUSH, JUDAS PRIEST, DEEP PURPLE. But for us to be in there, hopefully we can bring some awareness to heavy stuff."
bron
Nee, hij had toen een bericht op het Megadeth forum geplaatst dat hij er niet bij kon zijn ivm tour en dat hij Metallica het allerbeste wenstquote:
Dave heeft bedankt vanwege verplichingen met Megadeath.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:03 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik denk dat Dave ook nog wel komt.
Ik wou dat ik een kaartje had voor de 30e.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie gaat er naar metallica? ik heb wss een kaartje maar dan in mijn eentje
Onder heel zwaar voorbehoud. Waar woon je?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een kaartje had voor de 30e.
Assendelft. +/- 20 a 30 minuten treinen van a'dam centroal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Onder heel zwaar voorbehoud. Waar woon je?
Ach, ik ga ook in feite alleen... M'n vriend zit aan de overkant van Ahoy. Lekker gezellig met z'n tweetjes ergens naartoe!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie gaat er naar metallica? ik heb wss een kaartje maar dan in mijn eentje
We hebben ze laatst met de Vrienden van Amstel live (ja, I know, maar het was gratisquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:29 schreef bassieVL het volgende:
Zijn er kroegen in de buurt van Ahoy?
Broekpaling PM'en, die wil ook graag heen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:18 schreef Johan25m het volgende:
GVD, loop een kaartje te regelen voor mn kleine broer. Krijg k net een sms dat 1 van die andere jongens maandag vanwege fam. omst. niet kan. Vraag nog 1 vriend of ie nog vrij kan krijgen. Anders gaat ie morgen 19 uur naar een fokkert! Zou ie dan eigenlijk via V&A moeten of kan ik m hier neer ploffen voor de echte fans?
Zag ik al. Maar weet dus niet cker of ie beschikbaar is. Moet afwachten of mn maat het kan regelen. Als ie wel beschikbaar komt kan ie best naar Broekpaling, maar zou dat niet eerlijk vinden. Heb zelf ook wel eens kaartjes gehad van een toffe fokkert omdat k de 1e was. Maar MOET t via V&A?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Broekpaling PM'en, die wil ook graag heen!
Nee hoor.quote:
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:48 schreef Johan25m het volgende:
Aha, kan ik dan wel als eis stellen dat Broek en Guuro samen bij de Ahoy staan?Morgen ff afwachten. Anders staat ie hier voor de liegheb(st)er. Kan niks garanderen, maar wordt wel korte termijn om vrij te vragen voor m. Wie weet
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:59 schreef Johan25m het volgende:
Morgen ff afwachten. Houd t ff in de gaten. Als ie belt of smst zal ik direct posten dat t feest niet doorgaat. Zo niet 19:00
In 2006 was ik bij Metallica.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:28 schreef theclansman het volgende:
ja dat dacht ik al.
maar wat is op tijd
ben nog nooit bij metallica concert geweest.
wel bij andere grote concerten en daar zaten om 10 uur al mensen voor de deur
is dat bij metallica ook zo ?
Als je rond 14uur daar bent is t wel voldoende denk ik...quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:28 schreef theclansman het volgende:
ja dat dacht ik al.
maar wat is op tijd
ben nog nooit bij metallica concert geweest.
wel bij andere grote concerten en daar zaten om 10 uur al mensen voor de deur
is dat bij metallica ook zo ?
Gast, je bent mijn held.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:45 schreef Zon het volgende:
Zie net dat er nog kaarten zijn!
Vak Di, 1e ring
www.ticketmaster.nl/html/connect.htmI?EVNT=MET3003
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, je bent mijn held.![]()
![]()
Heb 2 kaarten!11!!1![]()
Het zal me werkelijk jeuken nu.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:11 schreef Zon het volgende:
[..]
![]()
Goeie plekken ook wel als het podium in het midden komt. Mischien wel beter dan veld qua zicht.
Nja, eerlijk gezegd vertrouw ik het niet 100%. Het is zo'n fastticket, uitgeprint en opgestuurdquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Zon het volgende:
Wat is er dan met je Seatwave kaarten?
Eerst veldkaart proberen.. lukt dat niet,dan in de rij voor je tribuneplekquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef The_Dean het volgende:
Wat zal ik doen? Het er op wagen met mijn Seatwave.nl veldkaart? Incl achteraan in de rij en andere bijkomende eigenaardigheden (zoals mogelijk niet binnenkomen). Of op safe spelen met mijn tribuneplek?
Seatwave is een scam denk je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef The_Dean het volgende:
Wat zal ik doen? Het er op wagen met mijn Seatwave.nl veldkaart? Incl achteraan in de rij en andere bijkomende eigenaardigheden (zoals mogelijk niet binnenkomen). Of op safe spelen met mijn tribuneplek?
Ja, maar als ik binnen ben zit ik met een tribunekaartoverschot.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Eerst veldkaart proberen.. lukt dat niet,dan in de rij voor je tribuneplek
Mja, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar als ik binnen ben zit ik met een tribunekaartoverschot.
Dat is het hele dilemmaquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
Mja, daar heb je een punt.
Maar aan de andere kant, je staat dan wel in het veld!
Vetquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef bassieVL het volgende:
Zelfs als je laat aankomt krijg je nog een goede veldplek. Beide keren tijdens het concert tot aan de 2de rij mensen gekomen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:17 schreef Mr.Jorn. het volgende:
World Premiere
Posted: 3/25/2009 10:10:00 PM
- Posted by : MetOnTour
There it is... the world premiere of MY APOCALYPSE!!
Vast wel iemandquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:36 schreef Johan25m het volgende:
Aangezien B. het nog niet zeker weet ivm werk, nog ff te koop tot de eerste het wel 100% weet:
[TK] 1x veldkaart 30 maart bladiebladiebla
helemaal goud man!! nu is t wat relaxter voor mn meissie... ik stond namelijk in t veld en zij op de tribune.. beetje vreemd...quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:35 schreef Johan25m het volgende:
[..]
Correct. Verkocht aan mrSPLIFFY. Nog een paar nachtjes slapen
No worries, dit ga ik echt niet missen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
gewoon voor de kost prijs en ik wil dan ook voor Ahoy afspreken!! Er vanuit gaande dat Johan25 op komt dagen, anders heb ik niets
Goed bezigquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
helemaal goud man!! nu is t wat relaxter voor mn meissie... ik stond namelijk in t veld en zij op de tribune.. beetje vreemd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar nu heb ik dus een tribune kaart "over" en nog best een goede plek.. vak BF 2e ring ingang west
als t dus een in the round podium is zit je er recht voor!!
gewoon voor de kost prijs en ik wil dan ook voor Ahoy afspreken!! Er vanuit gaande dat Johan25 op komt dagen, anders heb ik niets
Trouwens, ruilen voor een Ce kaart? Dan kan ik [dicht] bij mijn vrienden zitten, die zitten ook ergens in B...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
anders stuur je maar een Pmetje... dit is wel een betere plaats dan wat er nog te koop is denk ik...
Di is een stukkie beter:quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:49 schreef The_Dean het volgende:
Kwam gisteren zelf nog een stel Di kaarten tegen daar
Ik zit zelf in Ce [als ik niet het veld op kom], benieuwd of dat wat een nette plek is.
Niet echtquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tja ruilen.. kweenie hoor hoe gaan we dat aanpakken?? kom je nog in delft de komende dagen?
dan wil ik eventueel wel ruilen...
Ik heb extra de middag vrij gepakt omdat ik anders met geen mogelijkheid op tijd in Rotterdam kom...quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga gewoon eerst werken, rustig happie eten, en dan eens richting Ahoy', nou scheelt het ook dat ik er praktisch naast woon
Het plaatje heb ik van de MetOntour site.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef The_Dean het volgende:
Ik gok One, of Nothing Else Matters.
Photoshop?
Hmm, dan One of NEM... Staat het er niet bij?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het plaatje heb ik van de MetOntour site.
Nope.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hmm, dan One of NEM... Staat het er niet bij?
www.ret.nl/service-en-verkoop/vervoerbewijzen/ov-chipkaart-informatie/de-wegwerp-ov-chipkaart.aspxquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga met een vriend naar Ahoy, maar ik Rotterdam staan OV chipkaart poortjes als ik het goed begrijp?
Maar hij is 17 en heeft dus nog geen OV, kan je dan met een gewoon treinkaartje die poort openen of niet?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf?![]()
Wat voor een gitaar en tijdens welk nummer was dit?
Pics!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:31 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Die nieuwe ongeschuurde/verroeste gitaar van James is ook vet. Hij speelt ermee tijdens My Apocalypse (ook tijdens de premiere van The Judas Kiss)
Nooit!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
www.metontour.com
Wanneer schrappen ze Sad But True nou eens
waarom?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
www.metontour.com
Wanneer schrappen ze Sad But True nou eens
Het is echt een van mijn minst favoriete nummers, maar ik ben volgens mij een van de weinigenquote:
jij heb daar echt genoeg van hequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef bassieVL het volgende:
Ik vind het net zo spannend als afsluiten met Seek and Destroy.
Kan je zien als je het filmpje van The Judas Kiss (wel op Youtube te vinden) of van My Apocalypse (op Metontour, misschien ook al op youtube) . Ik kan momenteel geen foto vinden.quote:
Volgens mij is het eenmaal binnen, binnen blijven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:47 schreef The_Dean het volgende:
Kan ik trouwens, eenmaal binnen ook weer naar buiten, en er weer in? Of binnen is binnen, tot het eind?
Klagen is een groot woordquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]
jij heb daar echt genoeg van he![]()
hoor je er wel vaker over klagen -
wat zou dan een goede afsluiter zijn - een knaller als dyers eve/my apocalypse ofzo
of iets als motorbreath of whiplash
volgens mij is de time-table iets van ditquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:31 schreef Haunter het volgende:
Is het verstandig om met openbaar vervoer te gaan? Ik moet richting Enschede, ik heb geen idee hoe laat het concert afgelopen is en of ik het dus ga halen.
Haha, die is best geniaalquote:
IS dat die versie die door alleen stemmen gemaakt is? (Heb op 't moment geen geluid)quote:
Official video ja?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Breaking Your Life, Broken, Beat and Scarred!
Ja, diequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IS dat die versie die door alleen stemmen gemaakt is? (Heb op 't moment geen geluid)
Er is er ook 1 van Battery en een paar van The Black Album.
Ik moest lachenquote:
Nee... heb hier zelf ook een uitgeprint ticket... en hoop dat ik binnenkomquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
Is hier iemand wel eens eerder naar een concert geweest en zelf uitgeprint ticket?
Ik heb er nu een aantal voor een paar concerten liggen en ben benieuwd hoe ze dat controleren.
Ik hiervoor alleen naar Metallica in het Gelredome geweest maar daar werden onze tickets niet gecontroleerd.
Neuh daar maak ik me ook niet druk om. Gewoon via de ticket site gekocht en ontvangen in de mail.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee... heb hier zelf ook een uitgeprint ticket... en hoop dat ik binnenkom
Als je zelf de ticket gekregen hebt via de mail zal er niet veel loos zijn denk ik... je zal gewoon binnenkomen, anders verkopen ze die dingen toch niet?
Bedoel je de kaarten voor Sonisphere?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:08 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Is dat op elk ticket zo? Dus ook die van Eventim?
Tegenwoordig scannen ze zowat overal alle kaarten, dus ook de "ouderwetse".quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik ga naar Hamburg en heb de kaarten thuisgestuurd gekregen. Hoe checken ze dan of je kaarten echt zijn?
Gaat het om e-tickets of "gewone" tickets van Ticketmaster?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:52 schreef Doron het volgende:
Eventjes een klein vraagje van een vriend van mij die naar Metallica gaat maandag. Hij heeft kaartjes gekocht via Marktplaats. De foto van het kaartje liet het serienummer zien (oid, lang getal!). Hij heeft eerst Mojo/Livenation gemailt of zij konden controleren of het een authentiek kaartje is. Dat konden zij niet doen. Maar heeft hij nu kans dat zijn kaartjes geblokkeerd zijn nu ze zijn nr hebben? :s
En is hier wat tegen te doen? Hij is ontzettend zenuwachtig voor maandag. Ik dacht, ik vraag het aan de pro's
Het klopt ook nogquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Echte kaartjes kun je niet inscheuren.
Vreemd dat ze je kaartjes niet willen controleren. Voor mij hebben ze het wel gedaan. Ik had kaartjes geruild, waarover ik later een slecht gevoel kreeg. Vervolgens een maitlje gestuurd naar Ticketmaster waarin ik m'n probleemtje uitlegde, en daarhebben ze de kaart gecontroleerd en alles wat in orde.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:52 schreef Doron het volgende:
Eventjes een klein vraagje van een vriend van mij die naar Metallica gaat maandag. Hij heeft kaartjes gekocht via Marktplaats. De foto van het kaartje liet het serienummer zien (oid, lang getal!). Hij heeft eerst Mojo/Livenation gemailt of zij konden controleren of het een authentiek kaartje is. Dat konden zij niet doen. Maar heeft hij nu kans dat zijn kaartjes geblokkeerd zijn nu ze zijn nr hebben? :s
En is hier wat tegen te doen? Hij is ontzettend zenuwachtig voor maandag. Ik dacht, ik vraag het aan de pro's
Ik wou eigenlijk blijven overnachten, maar de hotels in Rotterdam zijn naar mijn idee belachelijk duur. Dus dan maar een ritje terug richting Zuid-Limburg na afloop...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe doen jullie het overigens met de terugreis / overnachting?
Hoe ga je dan terug?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk blijven overnachten, maar de hotels in Rotterdam zijn naar mijn idee belachelijk duur. Dus dan maar een ritje terug richting Zuid-Limburg na afloop...
Metros rijden wel langer hoor, volgens mij tot uurtje of 00:00 / 00:30 minstens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe ga je dan terug?
Als wij de laatste metro terug naar rotterdam centraal willen moeten we weg voor het concert klaar is. Die vertrekt namelijk om 23:14.
Wij rijden na afloop terug naar Noord Friesland hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk blijven overnachten, maar de hotels in Rotterdam zijn naar mijn idee belachelijk duur. Dus dan maar een ritje terug richting Zuid-Limburg na afloop...
En wat vind je duur? je hebt een 2 persoonskamer in bv. het Best Western hotel voor 70 euro...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Vreemd, via 9292 en NS zie ik dat de laatste metro al om 23:14 en laatste trein om 23:45 gaat.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Metros rijden wel langer hoor, volgens mij tot uurtje of 00:00 / 00:30 minstens.
Anders heb je altijd nog de nachtbussen en nachttreinen
Verder zou je in Ridderkerk of Barendrecht ofzo voor hotelletje moeten kijken
Treinen weet ik niet, maar volgens RET site rijden de metro's vanuit Z'plein naar CS wel tot iets voor 00;00quote:Op zondag 29 maart 2009 12:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vreemd, via 9292 en NS zie ik dat de laatste metro al om 23:14 en laatste trein om 23:45 gaat.
Mja, we zijn toch van plan een hotelletje 5 km verderop te boeken.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Treinen weet ik niet, maar volgens RET site rijden de metro's vanuit Z'plein naar CS wel tot iets voor 00;00
ik krijg op 9292 de laatste mogelijkheid om 00.17 met metro naar centraalquote:Op zondag 29 maart 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Treinen weet ik niet, maar volgens RET site rijden de metro's vanuit Z'plein naar CS wel tot iets voor 00;00
Ik zou dan Golden Tullip Leuvehaven doen. Ben je met de metro in 10 min bij Ahoy!quote:Op zondag 29 maart 2009 12:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, we zijn toch van plan een hotelletje 5 km verderop te boeken.
Met de auto he... Ik denk niet dat ik met een trein nog thuis kom die nacht.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe ga je dan terug?
Als wij de laatste metro terug naar rotterdam centraal willen moeten we weg voor het concert klaar is. Die vertrekt namelijk om 23:14.
Zou dan de eerste gig op de tour zijn waar ze het niet doen.... dus ik denk dat ze die wel meenemenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:43 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen ze de center stage meenemen? Of is Ahoy te klein daarvoor?
Ik gok 14:00 a 15:00 uur.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:26 schreef Exterminator het volgende:
Hoelaat zullen de fokkertjes morgen allemaal aanwezig zijn?
Er gaan de hele nacht nachttreinen (00:11, 1:05, 2:02, 3:02, 4:02 enz...) naar Amsterdam CS.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gok 14:00 a 15:00 uur.
Vind het nog steeds ruk dat er na 00:15 geen trein meer gaat.![]()
Echtwaar?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:58 schreef Felixa het volgende:
[..]
Er gaan de hele nacht nachttreinen (00:11, 1:05, 2:02, 3:02, 4:02 enz...) naar Amsterdam CS.
Ja, je hebt gelijk. Ik had als eindstation meteen Krommenie/Assendelft ingegeven.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:31 schreef Felixa het volgende:
Maar welk eindstation typ je dan in? Sloterdijk?
De trein stopt na Schiphol alleen op het CS niet op Sloterdijk.
Typ als eindstation maar Amsterdam CS in dan krijg je veel meer mogelijkheden.
Dat zie ik, maar dat is al een stuk dichterbij thuis dan Rotterdam. Plus in A'dam weet ik de weg etc.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:39 schreef Suzziieee het volgende:
Het nachtnet rijd alleen op grote stations in de randstad...dus verder als Amsterdam CS ga je niet komen met het OV snachts..
Maak daar maar half twaalf vanquote:Op zondag 29 maart 2009 18:03 schreef The-Edge het volgende:
Ik had Ahoy gemaild over de tijden
Metallica begint 21:00 en is rond 23:00 afgelopen
Afsluiter is sowieso Seek.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:00 schreef AgeEll het volgende:
wij gaan rond 12uur rijden ofzo - hoop dat het droog blijft
ik verwacht moge wel creeping en/of the bellz en/of ride
hoop op Judas Kiss en Apocalypse, fight fire - als afsluiter motorbreath en phantom lord of breadfan
begint nou wel erg te kriebelen allemaal
Nee eigenlijk niet, volgens mij is het verplicht in NL om 23.00uur te stoppen...quote:
Hmm,quote:Op zondag 29 maart 2009 21:31 schreef Suzziieee het volgende:
Als het goed is word de Nimes show vast gelegd...weet niet of het een gerucht is of niet,op PPM hadden ze het erover.Nimes is natuurlijk wel een fantastische lokatie daarvoorVolkerball van Rammstein is ook daar opgenomen...
Duh!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:35 schreef Suzziieee het volgende:
Montage heeft natuurlijk weinig met de locatie verder te maken
Volgens mij was de show in het Gelredome in 2006 uitgelopen tot 12 uur ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:30 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, volgens mij is het verplicht in NL om 23.00uur te stoppen...
In Antwerpen begonnen ze ook rond 21.00uur en waren ze ook klaar om 23.00uur als ik me niet vergis....
nee, niet verplicht, dat hangt gewoon van de zaal/stad af.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:30 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, volgens mij is het verplicht in NL om 23.00uur te stoppen...
Meestal deze nr's:quote:Op zondag 29 maart 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
Welke nummers spelen Machine Head zoal?
Hoe weet je dat deuren om 18.00 open gaan???quote:Op zondag 29 maart 2009 21:11 schreef Suzziieee het volgende:
Kan er natuurlijk naast zittten... t kan altijd anders lopenMaar over het algemeen is dit ongeveer de tijd dat ze beginnen en eindigen
Deuren gaan 18 uur open...
Op de Ahoy site staat dat de deuren (normaal) 1 uur van te voren open gaan en het begint om 19:00quote:Op zondag 29 maart 2009 22:07 schreef thomasss het volgende:
[..]
Hoe weet je dat deuren om 18.00 open gaan???
Als ze een dvd zouden opnemen van deze tour, verwacht ik dat ze dat eerder in een indoor locatie doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:31 schreef Suzziieee het volgende:
Als het goed is word de Nimes show vast gelegd...weet niet of het een gerucht is of niet,op PPM hadden ze het erover.Nimes is natuurlijk wel een fantastische lokatie daarvoorVolkerball van Rammstein is ook daar opgenomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |