Denkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Carnaval loopt daar nu pas uit de hand?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat ben je in hemelsnaam aan t prutsen? En waar ben je nieuwschierig naar?
Waarom ben je zo aan het prutsenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef styliste het volgende:
mochten jullie je af vragen wat ik in hemelsnaam aan t prutsen ben.... kweetutooknie...
nee alligt nie!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef theKiD het volgende:
[..]Alsof ik dat zo open en bloot op dit forum ga vertellen
![]()
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef styliste het volgende:
[..]
nee alligt nie!
mag ik dan ook nie meer sgieuwnierig zijn?
ik was hetquote:
zo, als ik het nou nog niet weet wie weet wie het is... denk ik....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tuurlijk welEn er zijn er wel een aantal die het weten hoor.. ik vertel alleen niet wie..
En mss heb je dr daar ook nog wel 1 van op msn staan ook..
* Crazy-M is betrouwbaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tuurlijk welEn er zijn er wel een aantal die het weten hoor.. ik vertel alleen niet wie..
En mss heb je dr daar ook nog wel 1 van op msn staan ook..
6:30 sta ik net opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef theKiD het volgende:
Sweet dreams Styliste.. Ik ga nog ff paar uurtjes door.. Tot morgenvroeg 7 uur
Weet Crazy het wel dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja creezie wou het niet zegge nie dus ik heb 't geroaje! Bwehe.
wat weet ik ???quote:
IK WEET NIKS !!!quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Crazy weet wel wat.. hij heeft mijn essay tje namelijk doorgelezen en hij weet nu wat de beschikbaarheidsheuristiek inhoudt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
IK WEET NIKS !!!
IK ben maar een zielig klein mannetje dat niks kan en alleen maar telefoon kan aannemen op de servicedesk. Verder weet ik niks en kan ik niks !!!!
idd !!!quote:
Wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Crazy weet wel wat.. hij heeft mijn essay tje namelijk doorgelezen en hij weet nu wat de beschikbaarheidsheuristiek inhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |