Nee ik moet iets maken voor m'n stage, maar dat is ook een half onderzoek want veel dingen zijn nog nooit gebruikt op mn stage adres. Dus ik heb vandaag de hele dag pogingen gedaan om iets voor elkaar te krijgen maar dat is niet gelukt. Ik ben dus weinig opgeschoten.quote:
nee, ik ben niet zo nieuwsgierig naar jouw 'ding'quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Iedereen is nieuwsgierig naar mijn ding![]()
![]()
.
Het klinkt heel fout jongens en naar welk ding zijn jullie nieuwsgierig?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
.
Naar die ene piercing natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
.
die onderste jahquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh
[ afbeelding ]
deze?
Of bedoelde je deze:
[ afbeelding ]
Die 2e had op de rug moeten zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh
[ afbeelding ]
deze?
Of bedoelde je deze:
[ afbeelding ]
rug? waarom dat ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die 2e had op de rug moeten zittenDan was ie wel
Je geweldige AcVa opdracht!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
![]()
.
Pak em dan met goede kwaliteitquote:
niet je eigen frustraties nu gaan botvieren omdat je in eerste instantie faalde he!quote:
Ik faal niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niet je eigen frustraties nu gaan botvieren omdat je in eerste instantie faalde he!
Dat is de ex-SPECO mentaliteit, daar hebben de docenten nu nog de pesthekel aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het leek er wel verdacht veel op vanuit mijn optiek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |