Nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:42 schreef zlatanja het volgende:
ik ben zlatanja 14 jaar kom uit rotterdam zuid en men hobbies zijn skeeleren en computeren
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:42 schreef zlatanja het volgende:
ik ben zlatanja 14 jaar kom uit rotterdam zuid en men hobbies zijn skeeleren en computeren
Dat is veel te oud voor dit forum.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:42 schreef zlatanja het volgende:
Hij volgt Lau en mij, checkt onze berichten en plaatst zo nu en dan iets willekeurigs ergens tussen.quote:
Jekuntmensenblokkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:44 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hij volgt Lau en mij, checkt onze berichten en plaatst zo nu en dan iets willekeurigs ergens tussen.
ik ben jongenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:44 schreef RenRen- het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet zegt.
"14 jaar aud"
Dat is laf. Dat kan in het echie ook niet.quote:
En dat wil niemand hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:42 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omdat hij bij ons in de klas zit.
En als mn halve klas hier zometeen zit ben ik weg.
Heb je al een smatje?quote:
Als hij niet luistert naar ROT OP kun je hem negeren. Dat kan in het echt welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:45 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat is laf. Dat kan in het echie ook niet.
banga. Of hoe jullie dat ook noemen in roffaquote:
Grote huilie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of heeft ze je net gedumpt na een relatie van 2 weken en ben je nu een huilie?
Smatje, dushi, zo iets?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:47 schreef s0k het volgende:
[..]
banga. Of hoe jullie dat ook noemen in roffa
ik woon netquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat ben je voor een RotterdammerUit zuid nog wel!
Logisch, geen foto omdat je drie weken ergens woontquote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:48 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik geen foto hebben want ik woon pas 3 weken hier
Wtf maakt dat nou weer uit?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef zlatanja het volgende:
[..]
ik geen foto hebben want ik woon pas 3 weken hier
Geen idee. Op mijn sociale niveau gebruiken we dat soort woorden niet. Het zijn de enige twee voorbeelden die ik, volgens mij, een keer onbewust heb opgepikt op tmf.quote:
nee in rotterdam ik heb gewoond vier jaar in vluchtenlingenkampquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En je woont nu 3 weken in Nederland?
& Welke opleiding doe je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:42 schreef zlatanja het volgende:
En was dat in Nederland?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:51 schreef zlatanja het volgende:
[..]
nee in rotterdam ik heb gewoond vier jaar in vluchtenlingenkamp
Wat ben je ongeduldig?quote:
Omdat je wel vaker rare ideeën hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:52 schreef MASD het volgende:
Yo Lau, waarom heb ik het idee dat iedereen in je klas je zou sandwichen?
Niet meer doen he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |