quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:47 schreef Starlings het volgende:
Hier ben ik al zoooo vaak langsgefietst...
Capucijnenstraat?![]()
Leuk topic, goed voor mijn kennis van Tillywood.
quote:
ik nu wel misschien:quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef vamperotica het volgende:
Ik kan dat grote huis ernaast niet plaatsen....
Jep!quote:
even iets he... het is raad de straat niet raad het huis wat in een straat staat! je met de straat herkennen en niet 1 specifieke woning!quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vind het ook niet echt een straatfoto maar goed, het is volgens mij het pastoriepad.
_Ophelia_ : 51quote:
Schijnbaar wel!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hebben we een " laagstraat" dan?
Heyhoef?
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Inderdaad, een laagstraat en ik ben er regelmatig door gefietst![]()
Heyhoefpromenade dan?
quote:
sorry, was het topic vergetenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aangezien Clesar al een paar keer online is geweest zonder een nieuwe te plaatsen doe ik het:
ik was ski'en damn! een kans laten liggen potverdrie!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:53 schreef vamperotica het volgende:
Er gaat geen lichtje branden....
Tinny? Hier ligt een kans!
Er zijn daar nog wat pleinen in de buurtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik dacht eerst dat het die straat was waar Tommy (friettent) op de hoek gezeten heeft ( of misschien zelfs nog wel zit) maar dan moet je tegen de Vendelierstraat aan kijken en da doen we volgens mij nie.....
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:45 schreef vamperotica het volgende:
hi ik zag net op Google maps dat het Stuivesantplein een soort groenig groot groen hartje met speeltuin en voetbaldinges heeft....
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:42 schreef vamperotica het volgende:
Het heeft even geduurd...En hij is een beetje klein, maar toch een makkie, niet?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
De enige plek waar je tot 19u terecht kan
quote:
neequote:
neequote:
neequote:
Neequote:
Nee, het is wel een plein btwquote:
Zeker, PvdE!! Mooie tijd en af en toe ruzie met Fons en Hetty (slager)quote:
Ah jawel joh....quote:Op zondag 22 maart 2009 19:07 schreef krioro het volgende:
Op zo'n kleine foto zie ik het echt helemaal niet
quote:
quote:
Klopt! 14.gifquote:Op maandag 23 maart 2009 08:08 schreef tinny het volgende:
volgens mij is dat nog gewoon de STATENLAAN?? na de rotonde voorbij de westermarkt heet dat volgens mij nog steeds statenlaan...
quote:_Ophelia_ : 53
vamperotica: 28
twister_rodriguez: 15
Crazy-M: 14
LittleTortillaBoy: 12
Existenz: 11
Vioo: 9
-_Tommy_-: 7
Rhubarbje: 5
Styliste: 5
tinny 5
HEvaRe: 3
Croupouque: 3
Koston: 3
krioro: 3
Treinhomo: 2
mrloesje: 2
Petertjuhhhh: 2
_dirkjan_: 2
PooL: 2
Clesar03: 2
VoreG: 1
theKID: 1
JeffreyXL: 1
seilram: 1
vlinder81: 1
PierreTT: 1
Messenga: 1
treinkopper 1
Starlings: 1
Bork: 1
quote:
quote:
Dan valt het snel dood jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef tinny het volgende:
wij dragen met z'n 2'en wel dit topic vandaag he?
en dan is het niet zo leuk als die andere het niet weet
oe oe oe oe close heel close....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef vamperotica het volgende:
Lijkt een klein beetje op die huizen bij de Friezenlaan, maar ik weet neit of die een tuintje hebben
Lol...Nou weet ik nog niets, want ik bedoelde eigenlijk Zoavelaan!quote:
quote:
quote:_Ophelia_ : 54
vamperotica: 30
Tinny: 6
krioro: 4
treinkopper 1
quote:
Jaaaaaaaquote:
quote:_Ophelia_ : 54
vamperotica: 30
Tinny: 7
krioro: 4
treinkopper 1
Uhm... Ja en nee...Ze lópen ergens anders, maar wat je op de achtergrond ziet is wél de Korvelseweg jahquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm... Ja en nee...Ze lópen ergens anders, maar wat je op de achtergrond ziet is wél de Korvelseweg jah
Of is dat stukkie nog zomerstraat?
Ik zeg .......
Hijs goehoed!
goedquote:
Je kijkt recht op de Doelenstraat met in je rug Stuivesantplein en links Heikestraatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
*driesprongetje (wat straatnamen betreft) erin gooit
[ afbeelding ]
Jouw puntjes worden geteld toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:07 schreef tinny het volgende:
ik heb het gevoel dat de puntentelling niet meer zo serieus wordt genomen en jullie wete hoe zwaar die voor mij tellen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je kijkt recht op de Doelenstraat met in je rug Stuivesantplein en links Heikestraat
nee want ik ben nu aan het zoeken naar een fotoquote:Op zondag 29 maart 2009 16:12 schreef tinny het volgende:
ik heb komende week vrij en limited i-net access dus ik ga er vanuit dat Ophelia een heeeeulllleee moeilijke plaats die niemand raad binnen een weel zodat ik geen puntjes mis als ik volgende week terug kom (en dan enpassant die heulleee moeilijke raad)
quote:
Daar ben ik ook vrij zeker van ja.quote:Op zondag 5 april 2009 18:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bijgewerkt vanaf het lijstje van _Tommy_
JDude: 1 (jij hebt toch al eerder een punt gehaald???)
Je moet weer eens wat vaker daar fietsen _Ophelia_ dat pand van van Grosveld is inmiddels grijs!quote:Op maandag 6 april 2009 13:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat zou inderdaad kunnen, met linksachterin dat witte pand waar Grosveld zit en vooraan rechts de etalage waar vroeger een slager zat.
quote:
Ik fiets er drie keer in de week langsquote:Op maandag 6 april 2009 14:04 schreef tinny het volgende:
[..]
Je moet weer eens wat vaker daar fietsen _Ophelia_ dat pand van van Grosveld is inmiddels grijs!
Inderdaad! Beste cafetaria in de buurt! Jammer dat die Hagenees weg is!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haverhof met voor een stukje diepenstraat, dit alles genomen vanuit de Hobbemastraat met rechts achter het paaltje friettent 't Huukske
Waaaaaaat is die weg?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad! Beste cafetaria in de buurt! Jammer dat die Hagenees weg is!
Jaquote:
Nou hopelijk kan ik 'm dan nog vinden... Als ie iets anders vindtquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jade 2 andere eigenaars wilde iets anders gaan doen zeg maar... hij is nou bezig met iets anders zoeken vertelde ie vorige week!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Jade 2 andere eigenaars wilde iets anders gaan doen zeg maar... hij is nou bezig met iets anders zoeken vertelde ie vorige week!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haverhof met voor een stukje diepenstraat, dit alles genomen vanuit de Hobbemastraat met rechts achter het paaltje friettent 't Huukske
nee want hij gaat uit de frituurhandel...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou hopelijk kan ik 'm dan nog vinden... Als ie iets anders vindt
Hij was moeilijk hèquote:Op woensdag 8 april 2009 12:33 schreef tinny het volgende:
burgemeesterbuurt, zorgvlied..
tja.. Burgemeester suysstraat..
whoopsquote:Op woensdag 8 april 2009 13:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga hem in ieder geval niet raden, geen flauw benul
Yep, nu alleen de straatnaam erbij bedenken...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:32 schreef tinny het volgende:
[..]
whoops
ik had een fout linkje... dit herken je toch wel?
Denk ut welquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, nu alleen de straatnaam erbij bedenken...
Edit: Predikherenlaan?
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, nu alleen de straatnaam erbij bedenken...
Edit: Predikherenlaan?
En het plein zelf heet "Korvelse molen"quote:Op woensdag 8 april 2009 19:47 schreef koston het volgende:
[..]
Natuurlijk, Paterstraat en Meelstraat toch?
[ link | afbeelding ]
yup met links de PC hoofftstraat ! (zie 2-3 oplossingen terug!)quote:Op woensdag 8 april 2009 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En het plein zelf heet "Korvelse molen"![]()
Op de foto staat de verfwinkel aan de Korenbloemstraat toch?
Dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 8 april 2009 20:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En het plein zelf heet "Korvelse molen"![]()
Op de foto staat de verfwinkel aan de Korenbloemstraat toch?
Je denkt veel te ver naar het oostenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:11 schreef vamperotica het volgende:
Oeps... Ik had 'm heul nog niet gezien....
Uhm.... langs de ringbaan, vanaf het willem II stadion gezien tussen de kruising met de Kwikfit en het Leijpark?
Of zit ik in de verkeerde richting te denken?
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:24 schreef tinny het volgende:
heeft het iets met de oliemeulen te maken?
Volgens mij wel.... ( Laatste keer dat ik er langs reed wel iig...)quote:
staan de boompjes er ook nogquote:Op donderdag 16 april 2009 00:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij wel.... ( Laatste keer dat ik er langs reed wel iig...)
Dat moet de Broekhuizenstraat zijnquote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef twister_rodriguez het volgende:
ja die ouwe plaatjes zijn hartstikke moeilijk zonder hintsde volgende keer plaats ik deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 23:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
De heuvel(straat\ ring) en zevenheuvelenweg zijn het volgens mij niet.
Berglandweg?
Nee, inderdaad nietquote:Op donderdag 23 april 2009 14:56 schreef vamperotica het volgende:
Je kijkt niet uit op de Laarstraat toch?
Die geeft de specifieke plaats aan, het parkeerterrein dat aan de noordelijke helft van de paterstraat ligt.quote:
Ohquote:
quote:_Ophelia_ : 60
vamperotica: 32
twister_rodriguez: 16
Vioo: 10
Tinny: 9
-_Tommy_-: 8
Koston: 5
krioro: 5
HEvaRe: 5
JDude: 2
treinkopper 1
Ghehehe ik heb 'm zelf geplaatst ( maar kannum nie terug vinden) anders had ik het ook niet geweten heur....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:30 schreef krioro het volgende:
[..]
OhEn ik had nog wel gegoogled op telexstraat en fok om dat te checken
quote:
Neequote:
van Limburg Stirum"nogwat" inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef styliste het volgende:
Hoe heet het daar dan? Van limburg stirum?
Het straatje wat je net links ziet wel ja, de geasfalteerde weg is de Stappegoorweg. Ik zeg "punt voor Vamp".quote:
Toen ik hem weer in m'n photobucket zag dacht ik in de eerste instantie ook Wilhelminapark, maar daar is het inderdaad nietquote:Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef vamperotica het volgende:
Ben geneigd Whilelminapark te noemen maar ( as usual) denk ik dat ik er toch weer naast zit
( ik krijg wat van die eerste ingevingen van mij!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |