Hoi Welkom!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
Ik geloof niet dat er vandaag nog wat van mijn werk komt
Ben je nieuw ? Welkomquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
Ik geloof niet dat er vandaag nog wat van mijn werk komt
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef Friday12 het volgende:
ik heb geen zin meer waarom moest hij nou nu binnenkomen
whehe de baad blijft wel?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:46 schreef Friday12 het volgende:
ik heb geen zin meer waarom moest hij nou nu binnenkomen
hehehe ik heb bij de integratie cursus geleerd dat ik gierig moet zijn dus vergeet ma mijn schaapquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoi Welkom!
koffie / thee / limonade / mn moeder / runx zn schaap ?
Welkom, en niet zo bijdehand doen hé anders moet je bukkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef djayzz het volgende:
Ik ben niet nieuw, ik ben al 23 jaar oud![]()
Werk bij internationaal aannemer en mijn baas komt net binnengelopen
Maarja, dus nu heb ik wel weer ff werk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef Runx het volgende:
[..]
Welkom, en niet zo bijdehand doen hé anders moet je bukken
werk zequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maarja, dus nu heb ik wel weer ff werk.
Later
ik mocht eerder weg omdat iedereen weg ging komt godverdomme 10 minuten voordat iedereen weggaat de baas binnenquote:
jahquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe de baad blijft wel?
das balen jongen
en toenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik mocht eerder weg omdat iedereen weg ging komt godverdomme 10 minuten voordat iedereen weggaat de baas binnen
en toen ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat betekent dat ik moest blijven want ik kon alleen weg omdat ik niet kan afsluiten
gewoon vragen of je eerder weg mag kan niet ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik mocht eerder weg omdat iedereen weg ging komt godverdomme 10 minuten voordat iedereen weggaat de baas binnen
sla ik jou op je muilquote:
nehquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon vragen of je eerder weg mag kan niet ?
snotaap, zit je nog in je pubertijd ofzo dat je hormonen alle kanten schieten en agressief wordtquote:
ik heb er al meerdere gehad vandaagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:08 schreef Runx het volgende:
hooooiiijjj mijn nickname is runx en ik heb een topickiller
mag ik je aanraken ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb er al meerdere gehad vandaag
Vage mensen bestaan er tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maarja, dus nu heb ik wel weer ff werk.
Later
bewijs het maarquote:
Dude wtfquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel
kijk maar
[ afbeelding ]
dat is een vlag en geen regen boogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel
kijk maar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
is met liefde gemaakt dat is iets anders dan gayquote:
* debbie kijkt naar de hartjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
is met liefde gemaakt dat is iets anders dan gayzie je die hartjes niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |