Dan blijf je toch lekker weg uit dat topic. Ik vind het trouwens wel aardig van je dat je mijn standaard uitspraak over de middenmoot eruit gepikt hebtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef TNA het volgende:
In het dagcijfertopic wordt dagelijks de top 100 geplaatst van users met de meeste posts. Oké, leuk. Maar waarom reageren mensen daar iedere dag door hun eigen positie te quoten (die iedereen toch al kan lezen) en dan zoiets te zeggen als "Zo, lekker in de middenmoot" of "Goh, dat schoot weer lekker op gisteren!". Of erger nog: iedere dag uitsluitend vermelden op welke plaats je staat. Who gives a shit?
quote:LockonStratos Aantal posts: 453 (gemiddeld 7 per dag)
Ik geef toe dat ik het af en toe ook leuk vind om te kijken waar ik sta. Maar ik begrijp gewoon die behoefte niet om je eigen positie iedere dag te quoten?quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:27 schreef MASD het volgende:
De echte toegewijde user print het uit om er vervolgens zoete, zoete liefde mee te bedrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Script.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:30 schreef Beauregard het volgende:
Hoe genereren ze die lijstjes eigenlijk? Puur handwerk, neem ik aan?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
"Alweer in de top 100, ik moet echt wat minder posten hoor. Haha!"
!!1!
Subklacht, mensen die 10000 posts in een maand maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Broekpaling
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij had toch een keer 10000 posts in een maand?Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Ik deed per ongeluk eens 1200 ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Eens met klacht, utizonderingen daargelaten.
Bijvoorbeeld als je per ongeluk 1950 posts op een dag plaatst ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |