Ja dat noemt het CB zindelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh dan is die van mij allang zindelijk. Die geeft al maanden aan dat ie moet plassen of poepen en dat ie dat lekker in zijn luier gaat doen. Probleem zindelijkheid opgelost hier!!![]()
Dat is wat stap twee wordt voor ons, precies om het steeds meer gewoonte te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:30 schreef Jarno het volgende:
Wat ik bij Anna wel merk is dat je ook niet té vrijblijvend moet zijn. Ik vraag bijvoorbeeld 's avonds bij het aantrekken van d'r pymama standaard of ze nog op het potje wil. Ze zegt dan bijna altijd nee, maar de laatste tijd zeg ik dan 'toch maar even proberen he' (niet dwingend, ook niet vragend, gewoon als 'feit') en als ze dan eenmaal zit, wat ze ook zonder te mopperen doet, komt er meestal wel wat. Eerst was ze dan zonder wat te doen naar bed gegaan.
Hij krijgt dus lekker het goede voorbeeld van zijn ouders. Erg zeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:35 schreef Popples het volgende:
wennie zijn moeder schreeuwt en vloekt en ga maar door dus daar krijgt hij het van mee.
bij zijn oma doet hij precies het zelfde, bij andere kindjes ook(situaties gezien op het cb).
maar ik denk dat ik me daar maar over heen moet zetten. want ik weet dat ze van zich afbekt.
dat jochie is een jaar ouder dan mijn peuter maar heb wel 1 keer gezien dat hem een keer terug op de plaats heeft gezet. zo van .... dat mag niet en dat jochie keek haar aan van oke. maar een paar dagen erop duwde hij haar weg en stond ze beteuterd te kijken van wat gebeurt mij nou.
ik zeg niet dat die van mij niet altijd de liefste is hoor want elk kind heeft zijn streekjes.![]()
dan volgende week maar eens gaan neuzen daar.
hij krijgt het idd allemaal van zijn moeder mee, want zijn vader word ook uitgebekt waar hij bij staat er durft niks. zo ook opa en oma moeten ook maar opdraven en doen wat zij wil.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Hij krijgt dus lekker het goede voorbeeld van zijn ouders. Erg zeg.
Tuurlijk heeft elk kind zijn streekjes, maar wat hij doet gaat wel erg ver.
Misschien bijt ze wel heel erg van haar af joh en maak je je zorgen om niets.
Ik zou gewoon inderdaad eens gaan neuzen, kan geen kwaad toch?
Popples, heb je er al eens aan gedacht om te overleggen met het AMK (advies- en meldpunt kindermishandeling)? Je kunt bellen (5 ct per minuut) en met hen overleggen wat verstandig is. Ik vind de situatie zoals jij die omschrijft erg zorgelijk klinken...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:28 schreef Popples het volgende:
[..]
hij krijgt het idd allemaal van zijn moeder mee, want zijn vader word ook uitgebekt waar hij bij staat er durft niks. zo ook opa en oma moeten ook maar opdraven en doen wat zij wil.![]()
we hadden het vorige week ofzo ook al in babytjestopic erover. toen ging het over risico groep.
zo zaten wij in de tuin en die begon me toch het hele dorp bij elkaar te schreeuwen.
net kwam ik terug en deuren gooien en in de bijkeukenstaan en schreeuwen. kinderen hysterisch.
die van mij schrok zich weer rot, 2de keer in 1 week.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, het klinkt niet als een keertje 'een beetje boos' zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Popples, heb je er al eens aan gedacht om te overleggen met het AMK (advies- en meldpunt kindermishandeling)? Je kunt bellen (5 ct per minuut) en met hen overleggen wat verstandig is. Ik vind de situatie zoals jij die omschrijft erg zorgelijk klinken...![]()
0900-1231230
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |