Het ligt een beetje aan de bouw van je kind, maar ik heb alle luiers geprobeert, maar ik zweer bij die van de Lidl. Mijn zoontje is erg smal en die passen perfect bij hem (hij weegt 15,5 kilo) , zijn 7,75 euro geloof ik. Bovendien kan hij er heel wat plasjes in kwijt, voor mij geen anderen meer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef MeNicole het volgende:
Welke luiers gebruiken jullie voor jullie peuters dan? Ik heb voor Mikael van de C1000 maar na 1 flinke plas is alles nat. Heb al verschillende merken geprobeert maar niks helpt meer. Volgend weekend is het hier dan ook afgelopen. Dan gaan we door pakken met het zindelijk worden. Ik merk dat ie er wel klaar voor is want als ie geen luier voor heeft gaat altijd de eerste plas mis en daarna gewoon op de wc. Maar doordat ie dan weer hier, dan weer bij mijn ouders, dan weer bij zijn vader en dan weer bij zijn andere opa en oma is schiet het niet op. Maar vanaf volgend weekend beginnen we hier en dan moet de rest maar mee.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... David....
Ík was toch al verliefd op jou....![]()
een kind is zindelijk als hij/zij er aan toe is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef wennie29 het volgende:
[/quote
Is ook het beste om de mensen maar te laten lullen, maar ik krijg (nu al) regelmatig opmerkingen zo van " jeetje is hij nog niet zindelijk" erg irritantprobeer me er niets van aan te trekken overigens, maar soms denk ik dan van " is hij echt al zo oud dat hij zindelijk had moeten zijn " ben zelf van mening van niet.
Ja die opmerkingen zijn erg irritant en Kim is al 3. Dan is het blijkbaar not done. Ik ben blijkbaar nog steeds gevoelig voor zulke opmerkingen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef wennie29 het volgende:
[quote]Op donderdag 19 maart 2009 15:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Er is gelukkig maar 1 vinger gehavend.
Gaat wel redelijk, ziet er wel heel raar uit nu. Doet soms zeer als ze ergens tegenaan komt.
Zindelijkheid is nu trouwens definitief op een laag pitje. We laten de mensen maar lullen.
[/quote
Is ook het beste om de mensen maar te laten lullen, maar ik krijg (nu al) regelmatig opmerkingen zo van " jeetje is hij nog niet zindelijk" erg irritantprobeer me er niets van aan te trekken overigens, maar soms denk ik dan van " is hij echt al zo oud dat hij zindelijk had moeten zijn " ben zelf van mening van niet.
gewoon aan je voorbij laten gaan en een ander onderwerp aan snijden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja die opmerkingen zijn erg irritant en Kim is al 3. Dan is het blijkbaar not done. Ik ben blijkbaar nog steeds gevoelig voor zulke opmerkingen.
Hahahha en als het een dag tegenzit, dan staat de luierteller zo op 50....quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:12 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Ach ja we zien het wel, dalijk eerst maar weer eens wennen aan groene spuitluiers
Oh dan is die van mij allang zindelijk. Die geeft al maanden aan dat ie moet plassen of poepen en dat ie dat lekker in zijn luier gaat doen. Probleem zindelijkheid opgelost hier!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:07 schreef Mone het volgende:
Zindelijk zijn is iets anders dan perse naar de wc gaan. Zindelijk zijn is wanneer kinderen kunnen aangeven, wanneer en waar ze willen plassen of poepen. Dat er in NL misschien minder streng wordt omgegaan met de wc-gang is het cultuurverschil, niet de onwikkeling zindelijkheid op zich.
Haha je hebt helemaal gelijk. Nou hier dan ook 1 zindelijk :-)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh dan is die van mij allang zindelijk. Die geeft al maanden aan dat ie moet plassen of poepen en dat ie dat lekker in zijn luier gaat doen. Probleem zindelijkheid opgelost hier!!![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh dan is die van mij allang zindelijk. Die geeft al maanden aan dat ie moet plassen of poepen en dat ie dat lekker in zijn luier gaat doen. Probleem zindelijkheid opgelost hier!!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:14 schreef Moonah het volgende:
Ingrid, niets van aantrekken hoor! Even wat virtuele steun.
Grappig Popples, dat ze die telrijtjes zo opzegt, en nog in het Engels ook. Wellicht van Dora geleerd?
Thies is ook wel bezig met tellen. Ook omdat ik het gebruik om aan te geven dat hij nog tien tellen mag douchen/spelen/whatever. Maar ook wielen tellen, blokken, ballen etc. En hij doet dat niet in het Engels maar wél in het Chinees.![]()
Oftewel, je verstaat er geen hout van!
En Damian al letters. Je hebt toch niet die tell-sell cursus aangeschaft he Appelsappie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |