Sara heeft binnenkort haar eerste speelafspraakje

Ze is al sinds het begin op het kdv dikke vriendinnetjes met E. E lijkt op Sara, blonde krullen, heerlijk meissie. Elk jaar verhuizen ze kort na elkaar naar een nieuwe groep. Het is E voor en E na. Ze maken thuis dingetjes voor elkaar die ze dan op het kdv aan elkaar geven. Als ze naar huis gaan geven ze elkaar een dikke knuffel en de leidsters hebben E zelfs wat eerder over laten gaan naar een nieuwe groep omdat ze elkaar zo misten.
E heeft een klein zusje, een paar maanden ouder dan Merel, dus het was nog leuker toen ze allebei kleine zusjes kregen. Merel en het zusje van E zitten ook samen in de groep op het kdv. Zo leuk!
Maar nu waren Sara en E al weken aan het zeuren dat ze met elkaar mee naar huis wouden. Dus nu hebben de mama van E en ik maar telefoonnummers uitgewisseld en dan gaan we een echte speelafspraak maken!
Sara: en dan mag E in mijn bedje slapen bij mij, en dan gaan we samen in bad, en samen spelen en knuffelen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje