abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2009 @ 22:21:14 #76
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_67085565
Ja mij ook.
Herstelt hij net eindelijk een beetje van de waterwratjes, krijgt hij dit.
Die huid van hem is echt supergevoelig, best wel sneu.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 15 maart 2009 @ 22:25:50 #77
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67085748
rot he, huiddingen
max heeft ook weer zo'n jeuk, krabte vandaag zn bil door zn onderbroek heen tot bloedens toe
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 16 maart 2009 @ 08:14:52 #78
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67092071
pffff wat rot voor cas en max. sterkte allebei.
pi_67094059
Wat rot voor cas, hopelijk komen jullie er snel achter wat het is.
En ook sterkte voor max, krabben tot bloedens toe brr akelig.

Het lijkt wel te heersen. Damian zit ook weer onder de uitslag op zijn benen en armen, eczeemachtige huid op zijn wangen en ook weer aan de diarree. Geen idee waar het allemaal van komt.
pi_67096382
Grappig, ik kom net tot de ontdekking dat Damian de cijfers 1 t/m 5 weet te herkennen en de letters a, e, i, o en de u, alle klinkers dus.
Hij heeft een laptop van Nijntje waar een zoekprogramma op zit en waar hij klinkers en cijfers mee moet zoeken. Hij kon dat net allemaal prima vinden dus ik dacht nou dat zal wel toeval zijn en hij zal wel precies weten waar wat zit. Ik heb net alles door elkaar op een blaadje geschreven, maar hij wees het foutloos aan en begon daarna alles nog zelf te benoemen. Echt knap.
pi_67096677
Grr heel stuk getikt, loopt fok weer vast..

Ennieweej.. Beterschap voor Cas en Max.
Wat knap van Damian!! Amber herkent de A en de B maar getallen kan ze benoemen tot ongeveer 20.
Ingrid, ik zou het zindelijk worden gewoon even op z'n beloop laten. Jullie hebben een hele roerige tijd gehad en Kim heeft daar alles van meegekregen. Het is voor haar ook weer even wennen denk ik. Wanneer Kim eraantoe is zal het ongetwijfeld vanzelf gaan. Pushen werkt alleen maar averechts.
Amber is overdag helemaal zindelijk, maar 's nachts nog lang niet hoor. Die wordt elke ochtend wakker met een zeiknatte luier.

Pff.. Amber is al weer eeen week aan het hoesten. Geen droge hoest maar echt een slijmerig hoestje. We puffen meerdere keren per dag maar het lijkt maar niet te helpen. Slapen is een ramp want dan gaat ze helemaal hoesten. Ik heb haar bedje ook al wat schuiner gezet. Van de week heeft M. zelfs 's nachts op de bank gezeten totdat ze in slaap viel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67102396
Oef wat naar lijkt me dat, als je al met zulke jonge kinderen moet puffen enz

Tjonge Damian, da's knap!

Hoe is het met Cas zijn navel afgelopen?

Ik ben net met Meike bij de tandarts geweest, zag de bui al helemaal hangen. Onze tandarts is niet echt kindvriendelijk, deed de vorige keer ook erg nors, en Meike moet niet zoveel hebben van vreemden. Eerst mama in de stoel, dat was zo klaar, toen mocht Meike bij mama op schoot. Dat wou ze eigenlijk niet, ze wou zelf op de stoel! Toch maar op schoot genomen, en ze deed netjes haar mondje open. De tandarts kon het prima bekijken, en het was allemaal goed gekeurd! Ze kreeg nog een tandenborstel mee, kind helemaal blij! Wat viel dat me mee zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67103529
Ach, we puffen al met Amber vanaf dat ze een maand of 8 was volgens mij...

Oeh knap hoor van Meike, op de grote stoel bij de tandarts!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 maart 2009 @ 16:22:27 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_67105028
Karin, ik heb voor morgenochtend een afspraak voor hem staan. Wil wel graag weten wat het is ja.
  maandag 16 maart 2009 @ 16:24:59 #85
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67105127
Gats, kan me voorstellen dat je er zsm vanaf wilt zijn ook, dutch. En al helemaal als ie er echt last van heeft. Hielp schoonmaken een beetje?
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:07:56 #86
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_67130340
Hij heeft Fucidin gekregen. Was gewoon weer een ontsteking, vanwege zijn eczeem en zo'n plek waar je niet zo goed bij kunt.
Moest het vooral niet proberen schoon te maken met een wattenstaafje.
Oeps.
pi_67130781
Wat zijn peuters toch leuk zeg. Echt, dit is een fijne leeftijd, ondanks de aanvallen van totale hysterie af en toe. . Maar ze worden nu lekker zelfstandig, maar nog wel onschuldig genoeg in hun doen en laten. Heerlijk. Gisteren stonden Anna en ik na het eten nog in de tuin te 'voetballen' (lees: papa tikt tegen de bal aan waarna Anna er hysterisch achteraan rent) terwijl ze eigenljk in bed had moeten liggen (toen het eten 2 x zo lang als normaal duurde door de uitgelopen bereiding heb ik alle hoop maar laten varen) en ze genoot er echt van. "Papa laat he!" . Ze kan nu zonder continue op 2cm afstand te lopen samen door de supermarkt lopen, dat soort kleine dingen. Echte mensjes zijn/worden het!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_67170528
David is smoorverliefd.

Op een meisje uit zijn groep (1). Hij zit er net 1,5 maand maar heeft het voortdurend over haar.
Nu had hij gisteren een vriendenboekje mee naar huis van een ander meisje uit zijn groep.
"The object of his affection" stond er ook in (met foto) en hij heeft de hele middag en avond met dat boekje rondgelopen, opengeslagen bij de foto van dat meisje. Zelfs aan tafel lag het boekje naast hem.

Vannacht lag het boekje open op het hoofdeinde van zijn meegroeibedje

is dat niet maf
pi_67170558
Awwwwwww! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_67170644
Jarno, het wordt steeds makkelijk met bepaalde dingen en daardoor leuker

David verliefd Wat lief!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_67170722
Ik vind de peuterleeftijd ook erg leuk

Bij de oudste die nu 8 is vind ik het nu ook weer leuker worden.
Ik merkte, in ieder geval bij hem, dat ik de leeftijd tussen 4 en 8 moeilijker vond.
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:59:57 #92
108648 cattie
lieve moeder
pi_67173373
aaaw, David.
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:25:37 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_67174305
die David, wat lief
stormy waters...
sailin'
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:37:07 #94
190853 RockabeIIa
pi_67174691
Schattig, een verliefd peutertje

Brent en Isis (meisje op het KDV) lopen ook continu elkaar te aaien En zij plast al op de wc. Brent stond er naast te kijken of het allemaal wel goed ging en trok wel effe door voor haar. True love
En zelf vind ie de wc maar eng...
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:14:31 #95
144006 chacama
Ondernemend!
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:17:03 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_67175817
Cas is ook verliefd. Op Linde. Ze zoenen zelfs al.
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:30:50 #97
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67176124
Ah how cute

mijn kind ging om 3 uur even op de bank liggen en lag 5 minuten later in diepe slaap en nu nog steeds
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:37:56 #98
190853 RockabeIIa
pi_67176286
Dan heeft ie het vast effe nodig, pinq. Of hij gaat vanavond tot een uur of 11 lopen spoken

Hoe is het eigenlijk met kim der vingertjes?
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:44:46 #99
11682 Moonah
Jolie femme
pi_67203522
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef lily het volgende:
David is smoorverliefd.

Op een meisje uit zijn groep (1). Hij zit er net 1,5 maand maar heeft het voortdurend over haar.
Nu had hij gisteren een vriendenboekje mee naar huis van een ander meisje uit zijn groep.
"The object of his affection" stond er ook in (met foto) en hij heeft de hele middag en avond met dat boekje rondgelopen, opengeslagen bij de foto van dat meisje. Zelfs aan tafel lag het boekje naast hem.

Vannacht lag het boekje open op het hoofdeinde van zijn meegroeibedje

is dat niet maf
Ja maar, ja maar.... David....
Ík was toch al verliefd op jou....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_67203663
Sara heeft binnenkort haar eerste speelafspraakje Ze is al sinds het begin op het kdv dikke vriendinnetjes met E. E lijkt op Sara, blonde krullen, heerlijk meissie. Elk jaar verhuizen ze kort na elkaar naar een nieuwe groep. Het is E voor en E na. Ze maken thuis dingetjes voor elkaar die ze dan op het kdv aan elkaar geven. Als ze naar huis gaan geven ze elkaar een dikke knuffel en de leidsters hebben E zelfs wat eerder over laten gaan naar een nieuwe groep omdat ze elkaar zo misten.
E heeft een klein zusje, een paar maanden ouder dan Merel, dus het was nog leuker toen ze allebei kleine zusjes kregen. Merel en het zusje van E zitten ook samen in de groep op het kdv. Zo leuk!
Maar nu waren Sara en E al weken aan het zeuren dat ze met elkaar mee naar huis wouden. Dus nu hebben de mama van E en ik maar telefoonnummers uitgewisseld en dan gaan we een echte speelafspraak maken!
Sara: en dan mag E in mijn bedje slapen bij mij, en dan gaan we samen in bad, en samen spelen en knuffelen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')