Heb ik ook aan zitten denken, maar Sara komt eigenlijk nog niet verder dan dat alles een bips is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef Moonah het volgende:
Fuente, kun je niet gewoon zeggen dat mama's een plasgaatje, een poepgaatje en een babygaatje hebben? Of vind je dat te ver gaan?
Dit hebben wij een paar maanden geleden ook aan de hand gehad. We zaten samen in bad en ik was toen nog zwanger. Ze wilde van alles weten over haar zusje die in mijn buik zat en natuurlijk ook hoe ze er dan uit kwam. Dus ik heb haar gevraagd hoe zij dacht dat ze eruit zou komen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:46 schreef Fuente het volgende:
Ach Kim toch
Hoe lossen jullie het volgende op? Sara dacht heel lang dat een baby uit een deurtje uit de buik komt. Dat kwam ons natuurlijk wel goed uitNu heeft ze echter bedacht dat mijn buik helemaal geen deurtje is, en blijft ze dus vragen hoe Merel er nu uitkwam. Eerst bedacht ze dat het wel uit de navel moest komen, maarrrrr..(zoals ze nu zelf zegt) daar is Merel haar kop te groot voor
![]()
Dus nu wil ze weten hoe dat dan wel kwam, en deurtjes verhaal trapt ze niet meer in. Ze is 3,5 en ik vind haar eigenlijk te jong om het echt uit te leggen.
Het lijkt me toch wel zo prettig (zowel voor Meike als voor jou...) om dat soort zaken consequent en sámen uit te voeren...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hij vond het eigenlijk toch wel erg zielig dat ze moest huilen om de speen, whahahaha
Nou ja....uh ja, misschien welquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel zo prettig (zowel voor Meike als voor jou...) om dat soort zaken consequent en sámen uit te voeren...
jeetje, hoe komt ze erbij? Wat was je antwoord???quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef snoopy het volgende:
Lis vroeg zich vanmorgen af of een varken ook een navel heeft. Toen stond ik even met mijn mond vol tanden. Weer zo'n exemplaar met moeilijke vragen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef snoopy het volgende:
Weer zo'n exemplaar met moeilijke vragen
Ja maar, ja maar.... David....quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef lily het volgende:
David is smoorverliefd.
Op een meisje uit zijn groep (1). Hij zit er net 1,5 maand maar heeft het voortdurend over haar.
Nu had hij gisteren een vriendenboekje mee naar huis van een ander meisje uit zijn groep.
"The object of his affection" stond er ook in (met foto) en hij heeft de hele middag en avond met dat boekje rondgelopen, opengeslagen bij de foto van dat meisje. Zelfs aan tafel lag het boekje naast hem.
Vannacht lag het boekje open op het hoofdeinde van zijn meegroeibedje
is dat niet maf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |