abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 april 2009 @ 19:57:01 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67655542
pff, wij hebben het ook weer meegemaakt, of beter geschreven, Demi

Demi heeft een middenooronsteking en een rotsbeeninfectie.
De huisarts zei nog dat het goed was dat we langskwamen aangezien het anders had het een hersenvliesonsteking kunnen worden en we moesten meteen naar het ziekenhuis.

Was ook nog heel wat, een arts wilde dat ze 2 dagen opgenomen werd en een infuus kreeg met penicilline, de andere wilde doorprikken en gewoon penicilline geven en toch naar huis.

Het is in overleg het laatste geworden, wat was dat verschrikkelijk zeg dat doorprikken, zo zonder verdoving,heb het meiske nog nooit zo hard horen schreeuwen.
Maar Demi voelt zich nu gelukkig wel beter.

Morgenvroeg moeten we nog even terugkomen, als de rotsbeeninfectie niet beter is geworden moet ze alsnog in het ziekenhuis blijven
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Jubileum moderator donderdag 2 april 2009 @ 20:02:44 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67655769
Ai Snakelady, rotsbeeninfecties zijn idd gevaarlijk. Arme Demi! Ik hoop dat het morgen toch beter gaat en een opname niet nodig is. Sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67655791
jeejtje snakelady dat is scbhrikken heel veel sterkte en succes morgen
mama van 3 kids!
  donderdag 2 april 2009 @ 22:05:35 #279
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67659423
Wat ontzettend zielig, zo'n kleintje met zoveel pijn.

Ze is nu echt helemaal gek met de katten. Beestjes weten niet wat ze meemaken en ze accepteren echt alles.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:06:58 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_67666030
ach snakelady, wat sneu is dat. Mijn oren zijn vroeger heel vaak door geprikt. geen pretje, maar daarna was het dan wel zo'n opluchting! sterkte!

ik heb nieuws Ezra heeft gisteren op het kdv op het potje gepoept, dat vind ik wel een overwinning voor hem! ik heb dus goeie hoop op zindelijkheid binnen afzienbare tijd
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:26:16 #281
108648 cattie
lieve moeder
pi_67666246
Voor Ezra!
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:52:57 #282
105850 Fuente
mamamuts
pi_67666677
Snakelady, sterkte voor Demi! Lijkt me echt vreselijk pijnlijk

En Ezra Goed zo ventje!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67669081
Sterkte en beterschap voor Demi!

Ezra wat goed!
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:30:17 #284
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67670996
Net weer terug van het ziekenhuis
Ze is nog steeds erg ziek, ze waren weer aan het twijfelen of ze haar moesten opnemen maar ze mocht gelukkig toch weer mee naar huis.
als ze ook maar iets achteruitgaat moet ze alsnog opgenomen worden dus aub even duimen dat het alleen nog maar beter gaat!

Maandag moet ze weer terug voor controle.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Jubileum moderator vrijdag 3 april 2009 @ 11:37:56 #285
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67671268
Agossie toch, ik had op een flinke verbetering gehoopt. Sterkte Snake en ik duim mee
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:39:33 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_67671327
Beterschap voor Demi en voor Ezra!

Poesbeesten zijn ook gewoon erg leuk Anna!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67671731
Ze moet nu per sé voordat ze naar bed gaat ff met de poezen kroelen. . Waar ze dan hyper achteraan gaat rennen op jacht naar een kroel. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_67675813
Poes maakt hier dat ze wegkomt als Meike in de buurt is. Alleen als ze gewapend is met kattensnoepjes komt ze tevoorschijn.

Snakelady, wat een toestand! Ik zal in ieder geval duimen dat het gauw de goede kant op gaat met Demi.

Ezra
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67679630
Beterschap voor Demi!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:07:24 #290
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67679806
Dank jullie wel allemaal, het gaat nu iets beter, ze begint weer praatjes te krijgen en heeft zelfs even zitten kleuren dus het gaat de goede kant op!!
  Jubileum moderator vrijdag 3 april 2009 @ 20:34:52 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67687470
Fijn snake, hopen dat het doorzet vannacht!
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:53:37 #292
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67688159
Beterschap met Demi. Erg spannend allemaal. Hoop dat de goede lijn doorzet en jullie maandag goede berichten krijgen van de arts.

Ezra

De hechtingen bij Maud zijn er gisteren niet uitgehaald. De korst zat nog te vast. De huisarts wil nu wachten tot de korst losser is en/of helemaal weg. Ze zei dat ze Maud liever nog terug wilde zien zo vrolijk als nu ipv in volle paniek als ze de volgende keer weer eens zou komen. Ze heeft wel de haartjes weg geknipt die in de wond meegehecht waren.
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:30:06 #293
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67689701
Gelukkig maar Snakelady! Ik had nog nooit gehoord van een rotsbeenontsteking, maar het klinkt akelig.
Beterschap voor zover dat nog nodig is!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:30:33 #294
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67689715
En Ezra, wat goed!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:19:25 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_67693536
fijn dat het met Demi beter gaat! ik hoop dat ze lekker slaapt en morgen weer een stuk beter is

och jee en die Maud! chaca!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:22:57 #296
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67693644
Wat goed van Ezra.

Gelukkig gaat Demi vooruit.

Ieks, dat stukje over de wond van Maud wil ik niet nog eens lezen geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 4 april 2009 @ 09:37:00 #297
245378 Sudara
Do Be Do Be Do
pi_67698522
even een vraagje Op welke leeftijd gingen jullie kleintjes in een ''echt'' bed slapen? Onze kleine Nathan is nu 2 en half en we hebben een mooi bed voor hem maar vind het misschien nog een beetje vroeg..... nah ja meer een beetje eng LoL dus ben benieuwd wat jullie vinden
  zaterdag 4 april 2009 @ 10:01:29 #298
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67698754
Hoi Sudara

Fleur (onze oudste) is pas in een groot bed gaan slapen toen haar zusje geboren werd. Dus toen was ze 3 en een beetje. Ze heeft in de aanloop er naar toe in het campingbedje naast het grote bed geslapen. Eerst aan de nieuwe kamer wennen en daarna pas ging ze van lieverlee in het grote bed slapen. Het is wel meteen een echt groot bed. Dus geen peuterbed als tussenoplossing. Met Maud wachten we ook net zo lang als zij zelf wilt. Het grote bed staat al bij haar op de kamer. Nu meer als knuffelverzamelplaats en voor mij als ik een keer bij haar slaap als ze ziek is. Voorlopig voelt ze zich veilig in haar ledikant en daar slaapt ze lekker in. Dus dat willen we graag zo houden.

@Yppy, het klinkt enger dan het uitziet. Maar, de HA had gezegd dat we de wond moesten deppen om de korst een beetje te helpen met losgaan. Dit mag dus niet van mieppie. Nee, mama WEG roept ze dan. Iets wat ik me wel levendig voor kan stellen. De HA mocht trouwens wel gewoon deppen, maar mama dus niet. Vanochtend is ze bij me onder de douche geweest, dat zal vast ook wel iets geholpen hebben.

Vraagje voor de 'exceem/schrale-huid' ervaringsdeskundigen. Is het nu bij jullie kinderen ook erger? En kan het zijn dat ze minder goed reageert op de vaseline/cetamogol? Smeer me het apengapen, maar echt minder wil het niet worden.

Hoe is het met Demi?
En met Dean? Zijn de waterpokken weg?
pi_67699243
Kims huid is ook slecht laatste tijd. Ze heeft ook die zalf ervoor. Ze heeft het telkens over kriebels. Jeuk dus. En krabt soms dr huid kapot. Heel sneu.

Gisteren heeft ze voor het eerst straf gehad op de psz. Ze gooide met van alles en nog wat en schreeuwde telkens. ze moest op een strafstoel zitten en later alles opruimen, ook wat andere kindjes hadden laten liggen. Opa haalde haar op, dus ik heb de juf zelf niet gesproken. Laten we maar hopen dat het heeft geholpen.
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:33:47 #300
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_67699982
Maud, beterschap meiske!

Ezra, superknap van je!

Sudara, Demi was ongeveer 2.5 toen ze overging in een gewoon bed, dit omdat ze haar ledikantje uitklimde.

Met Demi gaat het nu prima gelukkig, ze is weer haast de oude alleen wel sneller moe, maar ja, dat is logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')