De nacht zijn we gelukkig goed doorgekomen. Ze heeft d'r eigen wekadvies gevolgd. Oftewel om half elf ging F. naar bed en toen lag ze omgekeerd in bed. Hij heeft ze goed gelegd en vroeg om een kus. Als reactie (want die heb je immers nodig): NEE, Maud slapuh! Om half 1 werd ze uit zichtzelf een beetje wakker en is Fred er naar toe gegaan om ze te sussen. Ze sliep daarna meteen weer verder. Om 3 uur hoorde ik ze en ben ik ze even gaan sussen. Aai over d'r bolletje gegeven en toen hoorde ik heel zachtjes een piepje en een doeei mama

. Om 5 uur was ze weer wat onrustig toen ook even gesusd en om 6 uur was ze wakker. Dus een goede nacht al met al. Maar, inderdaad zei ik gisteren ook tegen de HA.... fijn dat wekadvies, slaapt eindelijk door, moeten we ze nu zelf wakker gaan maken. Maar, goed dat is goed gekomen. Ze is niet misselijk geweest en was vanochtend weer net zo wild en onvoorzichtig als gisteren. Dus of ze er iets van heeft geleerd...... Ze zegt nu wel vaak auw, maud valluh boem. Maar verder is en blijft ze nog steeds een doerak op en top.
Vanochtend schampte ze langs Fleur en toen was het meteen huilen. (En Fleur meteen in paniek). Dus eerst Fleur gerustgesteld dat het absoluut niet haar schuld was (die riep gisteren al dat ze helemaal geen zusje wilde, maar dat herstelde zich goed gelukkig, toen Maud bij d'r kwam liggen kroelen).
Enige waar ik heel veel moeite mee had, was vanochtend het weggaan thuis. Ze heeft bijna de hele ochtend bij me gehangen/gezeten en toen moest ik toch echt gaan werken. Ze deed er niet moeilijk over, maar mijn gevoel. Pfffff, zo lastig.
Maar, goed dat is voor een ander topic.