abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:15:21 #251
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67492961
De nacht zijn we gelukkig goed doorgekomen. Ze heeft d'r eigen wekadvies gevolgd. Oftewel om half elf ging F. naar bed en toen lag ze omgekeerd in bed. Hij heeft ze goed gelegd en vroeg om een kus. Als reactie (want die heb je immers nodig): NEE, Maud slapuh! Om half 1 werd ze uit zichtzelf een beetje wakker en is Fred er naar toe gegaan om ze te sussen. Ze sliep daarna meteen weer verder. Om 3 uur hoorde ik ze en ben ik ze even gaan sussen. Aai over d'r bolletje gegeven en toen hoorde ik heel zachtjes een piepje en een doeei mama . Om 5 uur was ze weer wat onrustig toen ook even gesusd en om 6 uur was ze wakker. Dus een goede nacht al met al. Maar, inderdaad zei ik gisteren ook tegen de HA.... fijn dat wekadvies, slaapt eindelijk door, moeten we ze nu zelf wakker gaan maken. Maar, goed dat is goed gekomen. Ze is niet misselijk geweest en was vanochtend weer net zo wild en onvoorzichtig als gisteren. Dus of ze er iets van heeft geleerd...... Ze zegt nu wel vaak auw, maud valluh boem. Maar verder is en blijft ze nog steeds een doerak op en top.

Vanochtend schampte ze langs Fleur en toen was het meteen huilen. (En Fleur meteen in paniek). Dus eerst Fleur gerustgesteld dat het absoluut niet haar schuld was (die riep gisteren al dat ze helemaal geen zusje wilde, maar dat herstelde zich goed gelukkig, toen Maud bij d'r kwam liggen kroelen).

Enige waar ik heel veel moeite mee had, was vanochtend het weggaan thuis. Ze heeft bijna de hele ochtend bij me gehangen/gezeten en toen moest ik toch echt gaan werken. Ze deed er niet moeilijk over, maar mijn gevoel. Pfffff, zo lastig. Maar, goed dat is voor een ander topic.
pi_67497942
Beterschap voor Dean, heeft hij er veel last van?

Wat leuk dat Ive schrijft.

Jemig Chacama dat is schrikken. Fijn dat jullie de nacht goed doorgekomen zijn.
  zondag 29 maart 2009 @ 09:59:58 #253
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67513111
Dat is knap, Ive al aan het schrijven. Wij krijgen regelmatig een rijtje namen opgenoemd van familie en vriendinnetjes die we op moeten schrijven, maar zelfs schrijft ze vooral "l" en dan heel vaak na elkaar.

Moesten jullie Maud afgelopen nacht ook nog wakker maken?

Mijn h&m bestelling kwam gisteren binnen met daarbij o.a. een nieuwe zwempakje en een zomerhoedje voor op vakantie. Het hoedje is van Hello Kitty, nu wil ze natuurlijk de hele tijd dat ding op. Staat goed bij d'r beroemde witte hema pyjama met bloemetjes en hartjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 29 maart 2009 @ 15:58:44 #254
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67520174
Bewijsmateriaal:

-en weer weg-

[ Bericht 18% gewijzigd door YPPY op 30-03-2009 23:11:27 ]
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator zondag 29 maart 2009 @ 19:57:19 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67526589
Hahaha
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67526795
Anna
mama van 3 kids!
pi_67526995
hihi die Anna

Amber is vanmiddag van ons bed af gedoken.. We waren aan het stoeien en gek aan het doen, ze neemt een duik en ik kon dr niet opvangen, zo op de grond met haar hoofd tegen de prullenbak... er zit een deuk in de prullenbak. Gelukkig ging ze meteen huilen en lijkt het allemaal mee te vallen. Ze is niet anders dan normaal.
En vanmiddag was ze op de bank in slaap gevallen, iets wat ze anders nooit doet. Ze zat filmpje te kijken. M. en ik waren in de babykamer beetje bezig en we hoorden steeds het menumuziekje van de film, toen we gingen kijken lag ze lekker te slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:13:49 #258
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67527136
Anna
Een deuk in de prullenbak Vick klinkt hylarisch ahahha, arme Amber!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 29 maart 2009 @ 20:58:48 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67528768
Anne heeft echt een pretbekkie Die gaat nog veel lachers op der hand krijgen met der glinsteroogjes
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 29 maart 2009 @ 21:34:14 #260
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67529868
Anna lekker ding kleine hartebreker in de dop.

voor Amber. Vallen kan zo'n pijn doen.

Hier vanacht goed geslapen. Allemaal. (hoefde ook niet te wekken) En verder heeft ze zich uitgeleefd op het strand en vanmiddag in de ballenbak. Moe en voldaan is ze naar bed gegaan.
  maandag 30 maart 2009 @ 08:05:12 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_67537220
die foto van Anna
stormy waters...
sailin'
  maandag 30 maart 2009 @ 10:42:11 #262
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_67540019
Anna

Fijn dt het beter gaat met Maud

Voorzichtige jompel hier. koemelk lijkt op dag 2 nog steeds goed te gaan Als dat zo is dan gaan we taart maken .

Sowieso Uk is zoveel fijner qua gv spullen etc. veel goedkoper, maar ook veel meer smaak, meer keus echt super hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_67540634
Mikael is zindelijk
Vorige week woensdag zijn we begonnen zonder luier en het ging meteen heel erg goed. Alleen als ie moe werd ging het nog mis. Maar nu niet meer Soms moet ie wel om de 15 minuten plassen maar ja die tijd ertussen word steeds langer en de plassen steeds groter Nu wil ie alleen geen luier meer voor en dat is dan weer ff lastig als we naar de winkel lopen of als ie naar de psz moet.

En we hadden net van het weekend nieuwe (grote) luiers gekocht: "Mama kun je die wel gebruiken voor de baby". Luiers zijn bijna net zo groot als pasgeboren baby zelf
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_67540747
Wat super Evenstar
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67541122
Wat goed Evenstar!
  maandag 30 maart 2009 @ 16:05:47 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67549667
Evenstar wat lekker.... ik blijf duimen. Wij zijn over een maandje weer aan de beurt om te provoceren.

Mikael super. Zindelijk!!

Hier ook voorzichtig bezig. Alleen associeert Maud plassen en poepen met volledige naaktheid.... te vaak blijkaar in combi met in bad gaan gedaan. Vanochtend voor het slapen gaan moest ik ze helemaal insmeren en toen was ze ook naakt, dus wilde ze automatisch ook even plassen. Ging goed... nu dus even kijken hoe we het doorbreken dat ze niet naakt hoeft te zijn....hihi

Hoe is het met Kim? Is ze helemaal gewend aan d'r kleine broetje? Niet teveel zorgen meer...?
pi_67550434
We willen voor Mikael een nieuwe fiets kopen. Maar welke maat is het beste voor hem denken jullie? Ik lees op internet steeds iets anders. Ene site zegt 12 inch de andere weer 14 inch. Mikael word begin augustus 3 en is best groot voor zijn leeftijd. Maar hoe groot moet je zijn voor een 14 inch fiets?
Liefde
  maandag 30 maart 2009 @ 16:36:25 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_67550664
Goed zo Arwen en Mikael!

MeNicole, Ive heeft geloof ik 12 inch terwijl hij zelf ongeveer een meter is. En daar past hij net op, hij kan nog even groeien. Ga anders een keer met Mikael langs een fietsenwinkel "passen". Dat hebben wij ook gedaan.
pi_67550754
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:36 schreef cattie het volgende:
Goed zo Arwen en Mikael!

MeNicole, Ive heeft geloof ik 12 inch terwijl hij zelf ongeveer een meter is. En daar past hij net op, hij kan nog even groeien. Ga anders een keer met Mikael langs een fietsenwinkel "passen". Dat hebben wij ook gedaan.
Ja passen willen we ook maar die stomme fietsenwinkels hier in de buurt hebben geen 14 inch omdat die niet veel verkocht worden Mikael is 1 meter en bijna 8 cm dus dat zou prima op een 12 inch passen als ik dat van Ive zo lees.
Liefde
  maandag 30 maart 2009 @ 16:42:27 #270
108648 cattie
lieve moeder
pi_67550884
Ik denk het ook, 14 inch is volgens mij echt alweer een stuk groter.
pi_67605708
Whoehaaa, Sara telt tot 20, zo schattig, ze draait dan de 18 en 19 om, en 19 noemt ze 90
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67605762
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Fuente het volgende:
Whoehaaa, Sara telt tot 20, zo schattig, ze draait dan de 18 en 19 om, en 19 noemt ze 90
lief!!
als amber bij 20 is gaat ze door met tellen.. begint ze weer bij 11
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67606885
Mikael is op de psz gevallen Nu ligt zijn wenkbrauw helemaal open. De dokter wilde het eerst hechten maar later toch maar weer niet omdat dat te traumatisch is voor kindjes. Toen wilde ie het plakken maar omdat Mikael daarna nog gewoon wilde slapen en de dokter bang was dat het dan weer los zou gaan toch ook maar niet gedaan. Nu zitten er 4 hechtpleisters op en een grote pleister erover heen. En Mikael hoefde helemaal niet te huilen Mijn kleine held. Alleen toen we weer in de auto zaten: Ik wil niet die grote pleister. Tot aan lde psz huilde ie erom. Waren we daar: Mama zit mijn grote pleister er nog wel op?

En nu wil ie bij alles naar de dokter Oh mama ik heb mijn hoofd gestoten gaan we nu weer naar de dokter? Mama ik heb daar zeer (wijs zo'n beetje elke plek aan) gaan we nu naar de dokter?
Liefde
pi_67606967
ach jeetje Mika toch!! Maar wat een stoere vent!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67639826
Ach Mika! Hoe is het er nu mee?

Vanmorgen met Merel en Sara bij de HA geweest. Sara voor d'r oortjes, ze is nog steeds doof. Rechts heeft ze een lijmoor, dat is de boosdoener, vies trommelvlies en daar hoort ze dus niet mee. Links wat vocht erachter nog.
Ze heeft er verder geen last van, geen pijn ofzo, dus we kijken het nog even aan. Als het in de loop van het voorjaar niet beter uitziet, krijgt ze weer buisjes. En ondertussen moet de tv maar wat harder

Oh en gisteren had ze haar eerste speelafspraakje met haar vriendinnetje E. Ze vond het helemaal geweldig! E. gelukkig ook Dus binnenkort komt die een keertje hier spelen. Ze gaan straks ook naar dezelfde basisschool, erg leuk dus
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')