En waarom dan wel niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit is echt geen speler voor een club als ajax. Past er gewoon niet bij
Als ik Feyenoord was, had ik alles op alles gezet om die gast binnen te halen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Gisteren tegen Feyenoord speelde hij weer erg goed. Hij eist gewoon alle ballen op bij VVV en maakt vanuit daar het spel. Gretige voetballer met een goede (vrije) trap.
Gisteren een special over VVV op EL gezien. Gast heeft samen met Calabro VVV naar het kampioenschap gesleept.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef Ruud het volgende:
Ik had 'm nog niet goed kunnen beoordelen, maar gisteren was hij erg goed
Voor het geval je het nog niet wist: er zit nog 10 cent in de kas.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was, had ik alles op alles gezet om die gast binnen te halen.
Er zal toch nog wel 1 vermogend Feyenoord fan rondlopen die als externe investeerder Honda binnen kan slepen?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet wist: er zit nog 10 cent in de kas.
Ze blijven niet bezig.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zal toch nog wel 1 vermogend Feyenoord fan rondlopen die als externe investeerder Honda binnen kan slepen?
Ik vrees (nou ja, vrees..) voor Feyenoord dat ze met de huidige selectie volgend seizoen weer geen potten zullen breken. Honda is jong, snel, doelgericht en heeft een aardige traptechniek.quote:
Feyenoord heeft met onder andere Wijnaldum, Bruins, de Guzman, Fer en El Ahmadi inderdaad ook helemaal nog geen jonge, talentvolle spelers op het middenveld rondlopen...quote:Op zondag 12 juli 2009 14:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vrees (nou ja, vrees..) voor Feyenoord dat ze met de huidige selectie volgend seizoen weer geen potten zullen breken. Honda is jong, snel, doelgericht en heeft een aardige traptechniek.
DIt zal een betere investering zijn dan steeds maar die ouwe lullen te kopen.
Wijnaldum is een toppertje, maar kan de ploeg nog niet op sleeptouw nemen (kan je ook niet verwachten van zo'n jonge jongen.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Feyenoord heeft met onder andere Wijnaldum, Bruins, de Guzman, Fer en El Ahmadi inderdaad ook helemaal nog geen jonge, talentvolle spelers op het middenveld rondlopen...
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Honda speelt ook vaak niet goed, dat hij bijna niet opvalt.
En daarom zijn het ook talenten, als je ze de kans geeft kunnen ze je ongelijk aantonen en ineens goede voetballers blijken. Beter dat in deze fase voor feyenoord dan de oudjes of voor 10 miljoen (terwijl er geen geld is) weer een 'talent' kopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wijnaldum is een toppertje, maar kan de ploeg nog niet op sleeptouw nemen (kan je ook niet verwachten van zo'n jonge jongen.
Bruins heeft plankenkoorts. de Guzman staat stil in zijn ontwikkeling (mede door blessures) Fer is een middelmatige voetballer en El Ahmadi heeft ook geen verpletterend indruk (op mij) gemaakt, en Biseswar is een momentenvoetballer.
Vraag me af over welke Honda jij het hebt, Keisuke is zo goed, dat wanneer hij iets verkeerd doet, hij het eigenlijk nog steeds goed doet.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Honda speelt ook vaak niet goed, dat hij bijna niet opvalt. En vergeet het niveau niet he. 1e divisie is toch net ff wat anders
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:07 schreef JLSB het volgende:
[..]
Vraag me af over welke Honda jij het hebt, Keisuke is zo goed, dat wanneer hij iets verkeerd doet, hij het eigenlijk nog steeds goed doet.
quote:VVV laat Honda vertrekken
Door LUDO VAN DENDEREN
VENLO - VVV werkt mee aan een zomertransfer van Keisuke Honda. Dat heeft voorzitter Hai Berden zijn Japanse sterspeler en diens zaakwaarnemer Kees Ploegsma jr. vrijdag in een persoonlijk gesprek laten weten.
Honda maakte tijdens het onderhoud nogmaals onomwonden duidelijk zo snel mogelijk naar een grotere club te willen verkassen.
VVV houdt vooralsnog vast aan een transfersom van tien miljoen euro, maar is eventueel bereid te zakken met de vraagprijs. De club wil dan wel op een later moment ruimhartig meedelen bij een doorverkoop van de middenvelder. Volgens VVV is er niet concreet op Honda geboden.
Afgevaardigen van PSV, FC Twente, AZ en Ajax bekeken de uitblinkende Japanner zaterdag tegen Feyenoord. Ook assistent-trainer Johan Neeskens van Galatasaray was aanwezig. Woensdag zag Neeskens Honda ook al aan het werk tegen de amateurs van Venray. ,,Ik zou absoluut met een club als Galatasaray gaan praten,’’ zegt Honda. ,,Mijn voorkeur gaat echter uit naar een Nederlandse club. Ik hoop dat een transfer snel geregeld wordt.’’
Koeman wordt ook zo fantastisch neergezet he, vieze flikker met zijn kutstemmetjequote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
"Ik rij nooit verkeerd. Want voordat ik verkeerd rij, rij ik alweer goed"
Niet voor 10 miljoen in elk geval, nog niet voor de helftquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Zou me niets verbazen als AZ hem nu gaat halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |