abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70885112
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit is echt geen speler voor een club als ajax. Past er gewoon niet bij
En waarom dan wel niet?
pi_70885730
Die gast is echt goed!
pi_70896575
Ik had 'm nog niet goed kunnen beoordelen, maar gisteren was hij erg goed
  zondag 12 juli 2009 @ 12:06:03 #104
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70896683
Gisteren tegen Feyenoord speelde hij weer erg goed. Hij eist gewoon alle ballen op bij VVV en maakt vanuit daar het spel. Gretige voetballer met een goede (vrije) trap.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70900494
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Gisteren tegen Feyenoord speelde hij weer erg goed. Hij eist gewoon alle ballen op bij VVV en maakt vanuit daar het spel. Gretige voetballer met een goede (vrije) trap.
Als ik Feyenoord was, had ik alles op alles gezet om die gast binnen te halen.
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef Ruud het volgende:
Ik had 'm nog niet goed kunnen beoordelen, maar gisteren was hij erg goed
Gisteren een special over VVV op EL gezien. Gast heeft samen met Calabro VVV naar het kampioenschap gesleept.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70900517
Waar tover je 10 miljoen vandaan als Feyenoord zijnde hehe. Ze hebben genoeg middenvelders lijkt me zo.
pi_70900524
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als ik Feyenoord was, had ik alles op alles gezet om die gast binnen te halen.
Voor het geval je het nog niet wist: er zit nog 10 cent in de kas.
pi_70900595
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:30 schreef Ruud het volgende:

[..]

Voor het geval je het nog niet wist: er zit nog 10 cent in de kas.
Er zal toch nog wel 1 vermogend Feyenoord fan rondlopen die als externe investeerder Honda binnen kan slepen?

Die gast is goud waard.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70900714
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Er zal toch nog wel 1 vermogend Feyenoord fan rondlopen die als externe investeerder Honda binnen kan slepen?
Ze blijven niet bezig.
pi_70900973
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:38 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ze blijven niet bezig.
Ik vrees (nou ja, vrees..) voor Feyenoord dat ze met de huidige selectie volgend seizoen weer geen potten zullen breken. Honda is jong, snel, doelgericht en heeft een aardige traptechniek.

DIt zal een betere investering zijn dan steeds maar die ouwe lullen te kopen.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:50:35 #111
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70901022
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik vrees (nou ja, vrees..) voor Feyenoord dat ze met de huidige selectie volgend seizoen weer geen potten zullen breken. Honda is jong, snel, doelgericht en heeft een aardige traptechniek.

DIt zal een betere investering zijn dan steeds maar die ouwe lullen te kopen.
Feyenoord heeft met onder andere Wijnaldum, Bruins, de Guzman, Fer en El Ahmadi inderdaad ook helemaal nog geen jonge, talentvolle spelers op het middenveld rondlopen...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70901067
Wat die Fries zegt.
Bovendien ligt de prioriteit niet bij een middenvelder.

Al zou ik Honda graag bij Feyenoord zien (als hij altijd zo speelt als gisteren).
pi_70901305
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Feyenoord heeft met onder andere Wijnaldum, Bruins, de Guzman, Fer en El Ahmadi inderdaad ook helemaal nog geen jonge, talentvolle spelers op het middenveld rondlopen...
Wijnaldum is een toppertje, maar kan de ploeg nog niet op sleeptouw nemen (kan je ook niet verwachten van zo'n jonge jongen.

Bruins heeft plankenkoorts. de Guzman staat stil in zijn ontwikkeling (mede door blessures) Fer is een middelmatige voetballer en El Ahmadi heeft ook geen verpletterend indruk (op mij) gemaakt, en Biseswar is een momentenvoetballer.
pi_70904829
Honda speelt ook vaak niet goed, dat hij bijna niet opvalt. En vergeet het niveau niet he. 1e divisie is toch net ff wat anders
pi_70904912
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Honda speelt ook vaak niet goed, dat hij bijna niet opvalt.
pi_70905042
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wijnaldum is een toppertje, maar kan de ploeg nog niet op sleeptouw nemen (kan je ook niet verwachten van zo'n jonge jongen.

Bruins heeft plankenkoorts. de Guzman staat stil in zijn ontwikkeling (mede door blessures) Fer is een middelmatige voetballer en El Ahmadi heeft ook geen verpletterend indruk (op mij) gemaakt, en Biseswar is een momentenvoetballer.
En daarom zijn het ook talenten, als je ze de kans geeft kunnen ze je ongelijk aantonen en ineens goede voetballers blijken. Beter dat in deze fase voor feyenoord dan de oudjes of voor 10 miljoen (terwijl er geen geld is) weer een 'talent' kopen.
pi_70909666
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Honda speelt ook vaak niet goed, dat hij bijna niet opvalt. En vergeet het niveau niet he. 1e divisie is toch net ff wat anders
Vraag me af over welke Honda jij het hebt, Keisuke is zo goed, dat wanneer hij iets verkeerd doet, hij het eigenlijk nog steeds goed doet.
pi_70909918
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:07 schreef JLSB het volgende:

[..]

Vraag me af over welke Honda jij het hebt, Keisuke is zo goed, dat wanneer hij iets verkeerd doet, hij het eigenlijk nog steeds goed doet.

"Ik rij nooit verkeerd. Want voordat ik verkeerd rij, rij ik alweer goed"
pi_70921487
quote:
VVV laat Honda vertrekken

Door LUDO VAN DENDEREN

VENLO - VVV werkt mee aan een zomertransfer van Keisuke Honda. Dat heeft voorzitter Hai Berden zijn Japanse sterspeler en diens zaakwaarnemer Kees Ploegsma jr. vrijdag in een persoonlijk gesprek laten weten.

Honda maakte tijdens het onderhoud nogmaals onomwonden duidelijk zo snel mogelijk naar een grotere club te willen verkassen.

VVV houdt vooralsnog vast aan een transfersom van tien miljoen euro, maar is eventueel bereid te zakken met de vraagprijs. De club wil dan wel op een later moment ruimhartig meedelen bij een doorverkoop van de middenvelder. Volgens VVV is er niet concreet op Honda geboden.

Afgevaardigen van PSV, FC Twente, AZ en Ajax bekeken de uitblinkende Japanner zaterdag tegen Feyenoord. Ook assistent-trainer Johan Neeskens van Galatasaray was aanwezig. Woensdag zag Neeskens Honda ook al aan het werk tegen de amateurs van Venray. ,,Ik zou absoluut met een club als Galatasaray gaan praten,’’ zegt Honda. ,,Mijn voorkeur gaat echter uit naar een Nederlandse club. Ik hoop dat een transfer snel geregeld wordt.’’
pi_70922253
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Ruud het volgende:

[..]

"Ik rij nooit verkeerd. Want voordat ik verkeerd rij, rij ik alweer goed"
Koeman wordt ook zo fantastisch neergezet he, vieze flikker met zijn kutstemmetje
Die afleveringen waarin ze de EK/WK gaan nabespreken ook.

pi_70922701
Offtopic: die met Koeman en Ronald Spelbos is ook wel geinig.
pi_70923792
Dom dat ze niet gewoon 4 miljoen hebben gevraagd, daar hadden ze veel meer mee kunnen doen dan dat Honda in een jaar eredivisie gaat opleveren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71295578
Goede titel bliksem!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:34:47 #124
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71295641
Zou me niets verbazen als AZ hem nu gaat halen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71295690
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Zou me niets verbazen als AZ hem nu gaat halen.
Niet voor 10 miljoen in elk geval, nog niet voor de helft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')