Ja, echt een superplaat !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Racoon... Hebben die een nieuwe
Inderdaad, super origineelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En met een mondharmonica. Nog nooit vertoond!
Roel is dit je periode weer van de maand dat er weinig goeds isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En met een mondharmonica. Nog nooit vertoond!
Er waren ook genoeg platen vandaag waarover ik wel enthousiast ben. Er wordt gewoon weer veel kutmuziek gedraaid en ook nog meer dan eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel is dit je periode weer van de maand dat er weinig goeds is
Zit er geen zenderkeuze op je radioquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er waren ook genoeg platen vandaag waarover ik wel enthousiast ben. Er wordt gewoon weer veel kutmuziek gedraaid en ook nog meer dan eens.
Neuh. Is geen digitaal ding hier op kantoor. Anders moet ik weer zo lang zoekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit er geen zenderkeuze op je radio
ah nieuwe vorm van zelfkastijdingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Is geen digitaal ding hier op kantoor. Anders moet ik weer zo lang zoeken.
Correct.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah nieuwe vorm van zelfkastijding
Ik ben nog aan het aftellen, nog 2 dagen en een paar uur!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:49 schreef Litton-Lane het volgende:
The Killers - Spaceman
Opener van het concert in Dublin!![]()
Nou ja, soms kun je maar beter met het ergste beginnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:49 schreef Litton-Lane het volgende:
The Killers - Spaceman
Opener van het concert in Dublin!![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het aftellen, nog 2 dagen en een paar uur!
Geen nirvanaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij had liever weer Smells Like Teenspirit gehoord![]()
!
Nu maar hopen dat alle slachtoffers van de vliegtuigcrash al dat ziekenhuis uit zijn, anders pas ik er niet meer bij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
als het de helft was van Dublin, ga jij zo ontzettend veel plezier beleven. Als het net zo veel is: Heb je de meest geweldige concert avond tot nu toe. Als het meer is dan Dublin, kom ik je opzoeken in het ziekenhuis, dat overleef je niet.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, soms kun je maar beter met het ergste beginnen.
Fuck off, in vrédesnaam!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Geen nirvanaKrezip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me soms echt af waarom je jezelf in hemelsnaam zo kwelt...quote:
Anders kijk je even waar het omgingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af waarom je jezelf in hemelsnaam zo kwelt...
Ga dan naar een ander forum, of ga in de KX-forumreeks rondhangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |