Nee, kunt alleen in Nijmegen trainen, anders is het niet echt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, je kan in principe overal trainen. Ik heb het toch ook in Spanje gedaan?

He jongen,quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee, kunt alleen in Nijmegen trainen, anders is het niet echt.

Hey Zebra!quote:

Nee hoor. Dat staat echt in het reglement!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
bullshit. Je kan overal trainen. Als ik maar wel mee doe met de vierdaagse.

Ga je die vrijdag niet meekijken dan en gadiolen uitdelen ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Gaat ie dan in NYC voor de vierdaagse trainen?
O en we willen wel foto's he, van de vierdaagse
Anders geloven we je niet.

Ziektekiemen weer aan het overwinnen ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Nee, kunt alleen in Nijmegen trainen, anders is het niet echt.

No shit? echt waar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat staat echt in het reglement!
Als je niet in Nederland traint mag je niet meedoen.
Dan heb je nl voorsprong en/of achterstand op de andere deelnemers i.v.m. luchtvochtigheid, klimaat, temperaturen etc. Dat zou niet eerlijk zijn.

quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No shit? echt waar?
Maud traint in Uithoorn. Xal haar straks eens bellen. Straks zijn we royally fucked

Euh...ik moet eerst een het reglement lezen. Want straks doen we helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga je die vrijdag niet meekijken dan en gadiolen uitdelen ?
vrijdag is wel heel de dag feest overal waar de stoet voorbij komt
Zeker in Cuijk waar die tijdelijke pontonbrug ligt
daarna direct met de trein naar nijmegen naar via gladiola (Sint annastraat) voor de echte intocht ?

Inmiddels al een rib gekneusd door 't hoesten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef Pieter. het volgende:
De longetjes doen het nog steeds niet zoals het moet. De penicilline doet wel al een beetje zijn werk. Ben alleen alle pijn en het 22 uur per dag in bed liggen behoorlijk beu.
Elke keer krijg ik ook ergens anders pijn. Het begon op mn borst, daarna mn zij en nu is het bovenop mijn rechterschouder waar een pijnscheut doorheengaat als ik moet hoesten, niezen of maar een boertje laat.

kusknuffelkroel doe ik dan bij jou even virtueel om je niet nog meer te laten lijdenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef Pieter. het volgende:
De longetjes doen het nog steeds niet zoals het moet. De penicilline doet wel al een beetje zijn werk. Ben alleen alle pijn en het 22 uur per dag in bed liggen behoorlijk beu.
Elke keer krijg ik ook ergens anders pijn. Het begon op mn borst, daarna mn zij en nu is het bovenop mijn rechterschouder waar een pijnscheut doorheengaat als ik moet hoesten, niezen of maar een boertje laat.

ieuw! Nee gelukkig niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels al een rib gekneusd door 't hoesten?
Ik hoorde op de radio ergens dat het een bepaald virus was wat in NL nu rondvliegt, die longontsteking

Gelukkigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:35 schreef Pieter. het volgende:
[..]
ieuw! Nee gelukkig niet.
Ik hoest op zich ook niet zoveel, maar dat komt omdat ik echt probeer me zo min mogelijk in te spannen, weinig te praten etc. In het begin deed echt elke beweging pijn, dat is al wat minder geworden gelukkig.
Ja, noorden van't land.quote:Werd op de radio ook gezegd waar dat virus zo'n beetje rondvliegt?

Dan weet je het nuquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist niet eens dat jij de hort op was

Sleazen met een virus is not done buiten dat ben ik dus absoluut a-sexueel op het moment.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig
En het sleazen? Doet dat nog zeer?

quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kusknuffelkroel doe ik dan bij jou even virtueel om je niet nog meer te laten lijden

sterktequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga eten bij Dreamer en dan babysitten op d'r kids

Gelukkig ben je niet zo zwaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga eten bij Dreamer en dan babysitten op d'r kids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |