Daarom splitsen mensen met MPS toch ook hun persoonlijkheden af?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die was toch nooit zo open over sex?
We zouden Pjo eens moeten vragen naar de "wildere" kant van SJM en of hij krassen op z'n rug heeftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dit z'n "wildere" kant wellicht?
Nee dat kan niet ik heb geen MPS. Ik ben zo oppervlakkig, simpel en one track minded.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom splitsen mensen met MPS toch ook hun persoonlijkheden af?
Wellicht werkt dat ook zo met kloontjes.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ga 20 juli ondervinden of Mike echt is
niet eens Jambon?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
Lekker gegeten.![]()
Stokbroodjes met jamon hmmm
(twittermode off)
en dan vrijdag avond samen naar het blarenbal?quote:
quote:
weer wat geleerdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan beiden. Jambon of jamon (op de laatste o een accent aigu)
blarenbal? ik geloof dat ik dan gebroken ben? Meteen een fokmeet? Ik ben met Maud, dus ik weet niet of dat gaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan vrijdag avond samen naar het blarenbal?
en een fok meet met gladiolen in Cuijk bij de pontonbrug over de maas ?
nou met juiste paar stiletto's, zie ik er nog fierce uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer wat geleerd
en gelukkig voor jou dus geen japon
en ons daar met al die gladiolen laten staan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
blarenbal? ik geloof dat ik dan gebroken ben? Meteen een fokmeet? Ik ben met Maud, dus ik weet niet of dat gaat.
Ik kan wél vriendelijk knikken.
Ik denk dat ik in een van die dagen een massage meer op prijs zal stellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in een van die dagen een massage meer op prijs zal stellen.
Ben je al aan het trainen.
ik begin volgende week, maar eigenlijk is dat dan al te laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ben al twee weken bezig met lopen. Naast mijn gewone programma
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:
Ze gaan je uitzwaaien?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
Vanavond private party
![]()
![]()
It's about time
Ja, je kan in principe overal trainen. Ik heb het toch ook in Spanje gedaan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Gaat ie dan in NYC voor de vierdaagse trainen?
O en we willen wel foto's he, van de vierdaagse
Anders geloven we je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |