Ik had er ook al één klaar, andere was al 5 minuten dicht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:52 schreef Marrije het volgende:
En ik maar wachten tot die LaPo zn topic opent. . .
Deze TT is voor de verandering ook weer eens fout. Er hoort geen spatie tussen de # en het volgnummer.quote:
* valt snikkend in de armen *quote:
Hé ouwe zeiksnor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze TT is voor de verandering ook weer eens fout. Er hoort geen spatie tussen de # en het volgnummer.
Je wil wat vragen, hè?quote:
quote:Two days, 21 hours, 19 minutes and 2 seconds. 46 cigarettes not smoked, saving ¤ 10,94. Life saved: 3 hours, 50 minutes.
Nee, ik vind dat juist veel mooier. Direct er tegenaan staat zó rómmelig!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:57 schreef Marrije het volgende:
Als het storend is, die spatie tussen hekje en volgnummer, dan kun je vast wel in de FB vragen of dat anders kan.
*stoot dramatische kreet uit*quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* valt snikkend in de armen *
Alles goed?
Als TS'er behoor jij je ongelovelijke grove fout zelf recht te zetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:57 schreef Marrije het volgende:
Als het storend is, die spatie tussen hekje en volgnummer, dan kun je vast wel in de FB vragen of dat anders kan.
Nou, dan ga ik ondertussen alvast maar even koken. Tot zo
Ik steek net een lekker shaggie op bij een lekkere mok koffie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je wil wat vragen, hè?
Ik geef gewoon antwoord:
[..]
Bah!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik steek net een lekker shaggie op bij een lekkere mok koffie.![]()
Een tegoedbon voor een dierenwinkel?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooi! dan ga ik even naar de dierenwinkel, een tegoedbon halen voor mijn schoonvader én een kadootje kopen in de naastgelegen Action![]()
Gelukkig kan ik vandaag met de auto, anders was ik wel heel sielug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |