quote:
Op dinsdag?quote:
Heb je ze nou al in gebreke gesteld?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:54 schreef Puala het volgende:
Ze zouden vanmiddag mijn laptop komen maken
We zijn op school nog bezig, maar ik heb ze via de telefoon wel verteld dat als ze niet fatsoenlijk zouden omgaan met mijn klacht ik actie zou ondernemen met mijn school om mijn recht te behalen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ze nou al in gebreke gesteld?
Als ze nu niet komen sta je sterk lijkt me
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Gelukkig bijna tijd om naar huis te gaan
Hiquote:
beetje wel, maar ik wil hier niet teveel spammen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HiGaat het alweer wat beter met je?
Nee ik ben nog niet weg.. Ik ga over een kwartiertje ongeveer![]()
Kun je teveel spammen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beetje wel, maar ik wil hier niet teveel spammen natuurlijk
ben je weer uurtjes aan het sprokkelen voor vrijdag?
ah ok.. Dan moet je wel. Ik ben rond half 6 weg. Misschien ietsje later.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun je teveel spammen dan?
Ja zal wel moeten, ik werk vrijdag een halve dag thuis en de rest moet ik compenseren.. Misschien ga ik dus morgenvroeg ook nog even aan de slag. Ik moet nog 5,75 uur maken vrijdag, maar ik werk maar een ochtendje thuis á 4 uurtjes..
Hoe laat ga jij naar huis?
Ah okee.. Ik ga over drie minuutjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. Dan moet je wel. Ik ben rond half 6 weg. Misschien ietsje later.
En blijkbaar kan je teveel spammen. Als we er mensen van wegjagen hier... Daarom dus ook niet zoveel aanwezig geweest.
en zo niet... haal Kassa of Radar er bij... moet eens zien hoe snel er resultaten geboekt kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je ze nou al in gebreke gesteld?
Als ze nu niet komen sta je sterk lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |