nee, dat was de oude. Toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:36 schreef automatic_ het volgende:
Haha
Kijk, de nieuwe roddel is er al weer
Welke roddels?Ik zie hier normaal alleen maar dom geknuffel..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik net uitleg over gegeven
Als dit al smeuïg genoeg is, dan vraag ik mij af wat je van andere roddels vindt![]()
Ja, zou best kunnen. Ik weet wel wat roddels, maar als ze over mijzelf gaan, dan mis ik ze nogal eensquote:
De achter-de-scherm roddels natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welke roddels?Ik zie hier normaal alleen maar dom geknuffel..
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welke roddels?Ik zie hier normaal alleen maar dom geknuffel..
Ja en het erge is dat t geen grap isquote:
Ja ik handel momenteel alleen voor de schermenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De achter-de-scherm roddels natuurlijk!
Ik doe niet (meer) aan één-op-één ge-msn en ge-pm waarin deze roddels die jij noemt, de revue passeren, dus ik weet er echt geen één, denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:39 schreef automatic_ het volgende:
Ja, zou best kunnen. Ik weet wel wat roddels, maar als ze over mijzelf gaan, dan mis ik ze nogal eens
Het is bittere ernst. I know. 't Is erg genoeg.quote:
k heb nog nooit een FOK!ker op mn MSN toegelaten. Veels te intiemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik doe niet (meer) aan één-op-één ge-msn en ge-pm waarin deze roddels die jij noemt, de revue passeren, dus ik weet er echt geen één, denk ik.
Aah, die rust. Heerlijk.
Wie wordt het volgende poesje in je zak eigenlijk, Joe?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
k heb nog nooit een FOK!ker op mn MSN toegelaten. Veels te intiem.
Oo vandaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik handel momenteel alleen voor de schermen.
Hehe. Dat is inderdaad lekker rustigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik doe niet (meer) aan één-op-één ge-msn en ge-pm waarin deze roddels die jij noemt, de revue passeren, dus ik weet er echt geen één, denk ik.
Aah, die rust. Heerlijk.
Ik hoor nooit een roddel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen. Ik weet wel wat roddels, maar als ze over mijzelf gaan, dan mis ik ze nogal eens
Wat is een UC?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo vandaar
Of onder een UC (zoals sommige hier denken)
[..]
Hou het momenteel even rustigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Wie wordt het volgende poesje in je zak eigenlijk, Joe?
kunnen jullie gewoon in het topic doen hoor, dan kan de rest ook meegenieten!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoor nooit een roddel.Word volgens mij overgeslagen.
Stuur eens.
Er waren mensen die dachten dat jij sjongejongejonge (of sjongejonge, weet ik veel) wasquote:
Niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoor nooit een roddel.Word volgens mij overgeslagen.
Stuur eens.
Ja "iedereen" is druk met te roddelen via de PMquote:
In ieder geval een mooi compliment voor hemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er waren mensen die dachten dat jij sjongejongejonge (of sjongejonge, weet ik veel) was
Die kwam een paar topic's terug kijken
[..]
Hehequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In ieder geval een mooi compliment voor hem.
It's funny 'cause it's true.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:00 schreef mrbox het volgende:
Ja "iedereen" is druk met te roddelen via de PM
quote:
owh dan hebbenz e het weer terugveranderd. het was 6 jaar ofzo. dacht ik. ik ga nu ook twijfelenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is nu nog niet hoor. Je moet binnen 2 jaar je P halen en binnen 10 jaar EEN diploma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |