ja en daar reageerde ik serieus op door te zeggen dat je daar altijd over na moet denken natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doel met nadenken wat je op het bord schrijft natuurlijk op je spelling en niet op de inhoud.![]()
Heeft dus niets met wat ik zou willen te maken.
waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je wordt minder tof als je gaat opscheppen over iets wat niet gebeurd is
Over spelling hoef je normaal gesproken niet na te denken. Uitgezonderd van een aantal woorden die je weinig gebruikt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en daar reageerde ik serieus op door te zeggen dat je daar altijd over na moet denken natuurlijk
dus ook over je spelling
maak je vooral niet te veel zorgen over mijn cariere en zo joey want dat gaat allemaal echt prima
Joey is er weerquote:
okequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee omdat je nu niet tegen mij kan zeggen dat ik mijn mannelijkheid via FOK! link.
en ik moet er wel over nadenkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Over spelling hoef je normaal gesproken niet na te denken. Uitgezonderd van een aantal woorden die je weinig gebruikt.
Zorgen maak ik me sowieso niet. Heb je niets aan
Naja nu is gebleken dat je slechts je tong erin hebt gestoken begin ik te twijfelen aan de juistheid van die beslissing.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
oke
Nouk meeten
iets tegen joey kunnen zeggen
nouk meeten
iets tegen joey kunnen zeggen
nouk meeten
iets tegen joey kunnen zeggen....
na lang wikken en wegen denk ik toch dat ik de juiste beslissing heb genomen
jij!?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef JoeyT het volgende:
Even een vraagje. Wie van de mannen epileert zijn wenkbrauwen?
uhuhquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
ik verkies alleen ook om dat niet te doen als ik vrij ben
Dat nadenken is een trucje en als je dat trucje onder de knie hebt is het geen "nadenken" meerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik moet er wel over nadenken
en dat weet ik dus dat is niet erg
ik verkies alleen ook om dat niet te doen als ik vrij ben
Jezus, lekker belangrijk zeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja nu is gebleken dat je slechts je tong erin hebt gestoken begin ik te twijfelen aan de juistheid van die beslissing.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef JoeyT het volgende:
begin ik te twijfelen aan de juistheid van die beslissing.
I doquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef JoeyT het volgende:
Even een vraagje. Wie van de mannen epileert zijn wenkbrauwen?
voor mij niet voor mij is het echt moeilijk (geen idee waarom) heb al genoeg cursussen gedaan en zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat nadenken is een trucje en als je dat trucje onder de knie hebt is het geen "nadenken" meer
Tot 1,5 maand geleden zou ik ook zo reageren. Maar met mn sollicitaties ben ik daarmee begonnen en moet zeggen dat t zeer goed bevalt. Overigens maak ik er geen model in ofzo. Maar gewoon wat haartjes in het midden weghalen en mn wenkbrauwen uitdunnen, dus gewoon een aantal willekeurig eruit trekken.quote:
Ik ook en heb het trucje ook pas een paar maanden onder kniequote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor mij niet voor mij is het echt moeilijk (geen idee waarom) heb al genoeg cursussen gedaan en zo
Zo ben ik gewoon.quote:
je was tot 1.5 maand geleden ook nog hetero?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tot 1,5 maand geleden zou ik ook zo reageren. Maar met mn sollicitaties ben ik daarmee begonnen en moet zeggen dat t zeer goed bevalt. Overigens maak ik er geen model in ofzo. Maar gewoon wat haartjes in het midden weghalen en mn wenkbrauwen uitdunnen, dus gewoon een aantal willekeurig eruit trekken.
En nog steedsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
je was tot 1.5 maand geleden ook nog hetero?
Wat doe je precies?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |