he... niet zo he!.... Ik zeg toch ook niet dat je lelijk bent. Alleen dat je niet mijn 'val als een blok voor je looks' type niet bent. Je weet toch dat ik een zwak had voor oostbloksletjes, en dat ik daar nogal hard van terug gekomen ben. En daarbij.. jij bent echt kei lekker voor een kaasmeisje En daar komt bij, je bent gewoon kei leuk en gezellig en lief en knuffelig en als ik zo nog even door ga worden mensen hier echt misselijk van het kleffe zoete gewauwel van mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he pas je op wat je zegt. straks denken ze hier dat ik lelijk ben, terwijl ik alleen maar niet jouw type ben, hahahaha....
![]()
Ik ben namelijk kei knap![]()
"Dag meneer xxx,quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga je er wel naar kijken?
Nee daar schiet je inderdaad niet zoveel mee op...
Echt totaal niet inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee jij bent totaal niet visueel ingesteld he
maak je niet zo druk, is niet goed voor je bloeddrukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
he... niet zo he!.... Ik zeg toch ook niet dat je lelijk bent. Alleen dat je niet mijn 'val als een blok voor je looks' type niet bent. Je weet toch dat ik een zwak had voor oostbloksletjes, en dat ik daar nogal hard van terug gekomen ben. En daarbij.. jij bent echt kei lekker voor een kaasmeisje En daar komt bij, je bent gewoon kei leuk en gezellig en lief en knuffelig en als ik zo nog even door ga worden mensen hier echt misselijk van het kleffe zoete gewauwel van mij.
quote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Dag meneer xxx,
Ik wil mij graag inschrijven voor het inzage moment, maar ik denk dat heel veel mensen dit willen. Zou u een tijd kunnen noemen wanneer er nog plaats is?
Groetjes,
xxxx"
Het zal wel een college worden denk ik
Joh, je hebt maar één nachtje slecht geslapenquote:
Ik maak me niet druk kaasblokje van me, ik verdedig je lelijkheidquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maak je niet zo druk, is niet goed voor je bloeddruk
Vriend van mij heeft een 6.5 (die van dat veel lerenquote:
Nu loop je uit je nek te lullenquote:
Shit, misschien dat last minute werk toch niet goed.. Wordt onze theorie toch mooi even onderuit getrapt..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een 6.5 (die van dat veel leren), dat is tot nu toe het hoogste
Hehe. Tot nu toe heb ik alle eerste vakken die ik had, moeten herkansen... dus ik beroep mij op die theorie én kut tentamenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Shit, misschien dat last minute werk toch niet goed.. Wordt onze theorie toch mooi even onderuit getrapt..
No way, dit was gewoon een kuttentamen, onze theorie klopt![]()
ik heb nog nooit wat hoeven herkansen, zo zonde van je tijd hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Tot nu toe heb ik alle eerste vakken die ik had, moeten herkansen... dus ik beroep mij op die theorie én kut tentamen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk kaasblokje van me, ik verdedig je lelijkheid
Dat doe je goed danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat hoeven herkansen, zo zonde van je tijd he
hopelijk dat volgende x beter gaat!
En hoezo is dat duidelijk dan? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu loop je uit je nek te lullen
Het is duidelijk dat jij dat wel bent
en waarom bekruipt mij het enge gevoel dat wij tweeen hier een totaaaaaal ander gesprek voeren dan de rest? Zouden ze ons nu al buitengesloten hebben? Ondanks dat we officieel nog steeds single zijn enzo?quote:
Tentamen heb ik ook nog nooit hoeven herkansen, maar dat komt door mijn geweldige leermethodequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb nog nooit wat hoeven herkansen, zo zonde van je tijd he
hopelijk dat volgende x beter gaat!
Zeg gewoon dat je liever alles op de tast doet, laat je handen kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef dawg het volgende:
[..]
En hoezo is dat duidelijk dan? Ben ik wel benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |