ik ben dan wel 37 maar geestelijk nog steeds een puber, ik kan nog steeds lachen als ik sexbierum zie ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je gedachtesstrak rokje rood kleurig met
erbij
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:13 schreef MPG het volgende:
OA, en Houniet, doen jullie wel een beetje lief tegen elkaar, daar in de ziekenboeg?
En denk eraan, niet teveel zustertjes te grazen nemen he.
je zei sexquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben dan wel 37 maar geestelijk nog steeds een puber, ik kan nog steeds lachen als ik sexbierum zie ofzo
quote:
Nu niets meerquote:
Gast dat meen je nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Nu niets meer.
Ik had een dubbele longontsteking met een hardnekkig virus in m'n bloed. Ben nu al 6 weken thuis, waarvan 2 in het ziekenhuis. Nu ben ik dus aan de beterende hand. Virus is weg, longen zijn op een heel klein beetje vocht na weer schoon, dus nu werk ik weer aan m'n conditie. (trap lopen, naar de bakker, etc...)
aftrekkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Nu niets meer.
Ik had een dubbele longontsteking met een hardnekkig virus in m'n bloed. Ben nu al 6 weken thuis, waarvan 2 in het ziekenhuis. Nu ben ik dus aan de beterende hand. Virus is weg, longen zijn op een heel klein beetje vocht na weer schoon, dus nu werk ik weer aan m'n conditie. (trap lopen, naar de bakker, etc...)
houwelquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Aah daar hebben we hem hoor, onze heer. Hoe is het ermee OA?
Beebquote:
Thanks.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast dat meen je niet. Nou beterschap dan maar.
Ik kom niet zovaak meer in de KSC dus vandaar dat ik het gemist heb.
Het gaat vooral om m'n benenquote:
Hey scheetquote:
Lekker Lapjequote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hai
Psst, PeZu wil van je scheiden [KSC #1.276] Koffie als voorspel, thee na de seks!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
nja dan pas ik mn sig maar alvast aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |