jup heb 2 fietsen schatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef OA het volgende:
Dus je had een bobbel in je band, maar je fiets is nu plat
open een klaagbaak topic. neem een aspirine drink wat water.. en het gaat weer wegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:01 schreef Fok_Fok het volgende:
ik heb me net 2 keer achter elkaar afgetrokken en voel me nu duizelig
niets helpt, zal ik de huisarts maar opbellen? maar wat als ze de oorzaak vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ja, maar je zegt dat je FIETS plat is...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jup heb 2 fietsen schathij ontplofte zomaar toen ik hem neerzette
Hoenjee!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:04 schreef Houniet het volgende:
Ik lust wel wat nootjes OAtjUh kAM3raadJuhhH !
Aah daar hebben we hem hoor, onze heerquote:
Mja, dat wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je snapt mijn punt komma neuker
Prima hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Aah daar hebben we hem hoor, onze heer. Hoe is het ermee OA?
Minderquote:
Oh, want?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben door mijn enkel heen gezakt tijdens het zaalvoetbal vrijdagavond. Twee jaar terug was de rechter het, nu dus de linker.
Gelukkig is er dit keer niets gescheurd, dus waarschijnlijk is het kapsel beschadigd. We moeten het maar afwachten, zit de hele week al thuis.
Hmm, minder ja..quote:
Das niet bestquote:
oeh sexy, Nurse!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:13 schreef MPG het volgende:
OA, en Houniet, doen jullie wel een beetje lief tegen elkaar, daar in de ziekenboeg?
En denk eraan, niet teveel zustertjes te grazen nemen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |